استیلی: AFC و فیفا روی دربی تهران زوم هستند/ خوب بازی کردن از کُری خوانی مهم‌تر است

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: AFC و فیفا روی دربی تهران زوم هستند و نباید هواداران مرتکب خطایی شوند.

استیلی: AFC و فیفا روی دربی تهران زوم هستند/ خوب بازی کردن از کُری خوانی مهم‌تر است

حمید استیلی سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان درباره ارزیابی اش از دربی تهران بیان کرد: امیدوارم بازی خوبی ببینیم و توهین نکردن هواداران به هم، بازیکنان و کادرفنی حریف و داوران نیز، مهم‌ترین نکته است. فوتبال ما در شرایطی قرار دارد که نهاد‌های بین المللی یعنی فیفا و AFC روی آن زوم هستند و حتی در اقدامی عجیب تیم‌های ما را مدتی از میزبانی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا محروم کردند.

او افزود: اخلاق و رفتار ما در این بازی اهمیت بسیار زیادی دارد. هر ۲ تیم بازیکنانی نخبه و مربیان خوبی دارند. انشاالله بازی خوبی را شاهد باشیم و هر تیمی که حقش است به برد برسد.

استیلی افزود: یحیی گل محمدی باتجربه‌تر و فرهاد مجیدی جوان‌تر است. البته این عامل نمی‌تواند به تنهایی تضمینی برای برنده شدن تیم آن‌ها در دربی باشد. با این وجود هر مربی یا بازیکنی ویژگی‌هایی دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران درباره کری خوانی‌های متداول بین پرسپولیسی‌ها با استقلال اظهار داشت: مهم‌تر از کری خواندن بحث خوب بازی کردن ۲ تیم است چراکه بازی‌های قبلی به دلیل حساسیت بالا چندان خوب نبود. بازیکنان فقط باید روی بازی متمرکز شوند و کاری نکنند که منجر به تحریک تماشاگران شود.

او درباره غیبت برخی بازیکنان کلیدی پرسپولیس و استقلال گفت: هرچند شیخ دیاباته در این بازی حضور ندارد، اما شجاع خلیل زاده هم محروم است. با این وجود سرمربیان ۲ تیم بازیکنان شایسته‌ای برای جایگزینی آن‌ها در اختیار دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها