جزئیات اکران‌های جشنواره فجر در بوشهر

تعداد ۱۸ فیلم منتخب جشن سیمرغ و پروانه‌ها و سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سینمای شهید آوینی بوشهر اکران می‌شود.

جزئیات اکران‌های جشنواره فجر در بوشهر

معاون هنری و سینمایی اداره کل با اعلام این خبر افزود: ستاد برگزاری سی ‌و هشتمین جشنواره فیلم فجر منتخب فیلم‌های بخش سودای سیمرغ و فیلم های جشنواره را به استان ها اعلام کرد که همانند دوره‌های قبل و همزمان با در تهران این جشنواره از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه در بوشهر برگزار می شود.

محمدحسین زندویان بیان کرد: ۵ فیلم در بخش جشن سیمرغ و پروانه ها و ۱۳ فیلم سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سینما شهید آوینی بوشهر به نمایش گذاشته می شود.

وی اظهار کرد: "تورنا" به کارگردانی سید جواد هاشمی، "قطار آن شب" به کارگردانی حمیدرضا قطبی، "بیست و سه نفر" به کارگردانی مهدی جعفری، "کاتی و ستاره" به کارگردانی عبدالرضا مجلسی و "منطقه پرواز ممنوع" به کارگردانی امیر داساگر از فیلم های جشن سیمرغ و پروانه ها هستند.

زندویان ادامه داد: "دشمنان" به کارگردانی علی درخشنده، "مغز استخوان" به کارگردانی حمیدرضا قربانی، "روز بلوا" به کارگردانی بهروز شعیبی، "من می ترسم" به کارگردانی بهنام بهزادی، "روز صفر" به کارگردانی سعید ملکان، "آتابای" به کارگردانی نیکی کریمی، "سه کام حبس" به کارگردانی سامان سالور، "آن شب" به کارگردانی کوروش آهاری، "قصیده گاو سفید" به کارگردانی بهتاش صناعی ها، "تومان" به کارگردانی مرتضی فراشبندی، "کشتارگاه" به کارگردانی عباس امینی، "خوب، بد، جلف۲" به کارگردانی پیمان قاسمخانی و "لباس شخصی" به کارگردانی امیرعباس ربیعی فیلم های جشنواره هستند که در بوشهر به روی پرده می روند.

وی عنوان کرد: اکران فیلم های جشن سیمرغ و پروانه ها صبح ساعت ۹:۳۰ به صورت رایگان و فیلم های جشنواره هر روز در سه سانس ساعت های ۱۷:۳۰، ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ به نمایش در می ‌آید.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، زندویان خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند به صورت فروش اینترنتی از سامانه BELITBOX.COM و یا به صورت حضوری از باجه فروش سینما نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: مدارس سراسر استان جهت تماشای فیلم ها می توانند با اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه یا با شماره ۰۷۷_۳۱۳۶ و شماره موبایل ۰۹۰۲۹۰۲۸۵۰۰ تماس بگیرند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر یادآور شد: جدول پخش فیلم های جشنواره در تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قسمت تابلو اعلانات قابل رویت می باشد.

فیلم های سی‌ و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبیری «ابراهیم داروغه‌زاده» همزمان با پایتخت کشور در استانها اکران می‌شود.

در استان بوشهر نیز از امروز فروش بلیت سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آغاز شده است.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها