تکذیب حضور رائفی پور در مجمع تشخیص مصلحت نظام

امتداد خبری را منتشر کرده که براساس آن، دو تن از اعضای نزدیک به پایداری در پیوندی با محسن رضایی در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام مشغول به کار شدند.

تکذیب حضور رائفی پور در مجمع تشخیص مصلحت نظام

در این خبر ادعا شده بود که سیدیاسر جبرائیلی که سابقا از مدیران خبرگزاری فارس بود و با خروج سیدنظام‌الدین موسوی ناچار به ترک فارس و رفتن به خراسان شد، حالا در مجمع تشخیص مصلحت نظام زیرنظر محسن رضایی پستی را گرفته است.

امتداد نوشته بود: رائفی پور نیز که تاکنون مشخص نبود محل درآمدش از چه راهی است و خود را یک معلم و استاد دانشگاه «مهدویت» معرفی می کرد در همین مجموعه مشغول به کار شده است. با این حال مشخص نیست محسن رضایی با کدام انگیزه دست به جذب این افراد زده است؟ جالب تر اینکه آنها در مجمعی کار می کنند که ریاست آن را آیت الله آملی لاریجانی برعهده دارد.

به نوشته این رسانه اصلاح‌طلب، این تحلیل وجود دارد که محسن رضایی احتمالا بار دیگر قصد دارد عزم خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 جزم کند و از همین رو به سراغ تیم نزدیک سعید جلیلی رفته تا با استخدام آنها را به خدمت بگیرد.

سه روز پس از این خبر، رائفی پور در توییتی این ادعا را تکذیب کرده است.

منبع: امتداد

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • پرهام
    0

    انشالله که نون و ماسته

  • ممد
    0

    آخی!!! رفتن دیزی سنتی میزنن!دکتر موقع کوبیدن بپا نخودش زیاد نباشه اوور _دز. بکنی

  • محسن
    0

    خیلی تند مینویسین. چه خبره بابا یه کم یواش تر. آها انتخاباته .یادم نبود. آلزایمره دیگه

  • آنا
    0

    رائفی پور حرف مردم است. باسواد است.

  • عدالت
    0

    زنده باد بچه حزب الاهی ها

  • نارسیس
    0

    پس معلوم شد انجمن حجتیه راه افتان

  • سید محمدحسین
    0

    اصلاح طلبا چقدر اژ دست رائقی پور می سوزن که کل انتخابات رو ول کردن و چسبیدن به تخریب استاد. اون کسی که سخنرانی های استاد رو تابحال دنبال کرده باشه میدونه استاد تو سیاست و اقتصاد و فرهنگ وازدواج و مهدویت و غیره صاحب نظره.و هم چنین بارها تو سخنرانی هاش به اینکه گاهی برای مشورت به بعضی ارکان نظام دعوت شده،توضیح داده. اصلا از همه چی بگذریم ورائفی پور شیطان اکبر است، آقایون اصلاح طلب که ادعا دارید توضیح بدید چرا آشنا حاضر نیست با رائفی پور بی سواد ،مناظره کنه؟ چرا فرار میکنه؟ چرا تهدید میکنه؟ همین رو جواب بدید کافیه.

  • آرزو
    0

    نمی تونین ببینین نبینین چرا عادت دارین جنجال به پا کنین؟

  • حسین
    0

    چی میزنی استاد؟!؟!!؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها