۱۴ ‌کوله‌بر‌ گرفتار در برف ‌و کولاک سقز نجات یافتند ‌

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان از اعلام گزارش مفقودی ۱۶ کوله‌بر در روستاهای شهرستان مریوان و سقز خبر داد و گفت: تاکنون ۱۴ نفر از آنان پیدا شده و جستجو برای یافتن ۲ نفر گمشده دیگر نیز ادامه دارد.

۱۴ ‌کوله‌بر‌ گرفتار در برف ‌و کولاک سقز نجات یافتند ‌

محمدباقر محمدی از اعلام گزارش مفقودی 16 نفر در روستاهای شهرستان مریوان و سقز خبر داد و اظهار داشت: تاکنون 13 نفر از کوله‌بران گرفتار در کولاک شدید ارتفاعات روستای میشیاو در بخش سرشیو سقز و یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان مریوان پیدا شده‌اند.

وی افزود: همه این کوله‌بران خودشان پس از چندساعت مفقودی تماس تلفنی برقرار و اعلام حضور کرده و در حال حاضر سالم و توسط نیروهای امدادی هلال احمر و مردمی به مکان امن (روستای مام سفیدین) سقز منتقل شدند و جستجو برای یافتن دو نفر گمشده دیگر نیز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان با بیان اینکه هنوز اطلاعاتی از 2 نفر کوله‌بر مفقود شده در اختیامان نیست، گفت: انعکاس آمار مفقودی 23 نفر کوله‌بر در برف و کولاک کردستان صحت نداشته و آمار واقعی 16 نفر بوده که 14 نفر از آنان پیدا شده‌اند.

محمدی خاطرنشان کرد: یک‌نفر همراه کوله‌بران از ابتدا اطلاعات عجیب و غریبی از مفقودشدن تعداد کوله‌بران داده بود، که کاملاً کذب است.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها