امشب برگزار شد؛

مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه امام خمینی

مراسم عزاداری شام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی رحمةالله در حال برگزاری است.

مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه امام خمینی

مراسم عزاداری شام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله در حال برگزاری است.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین عالی در سخنانی، مهمترین و سنگین‌ترین امتحان برای مؤمنان را امتحان تبعیت از ولیّ الهی در شرایط سخت خواند و گفت: شرط موفقیت در این امتحان، گذشتن از خواسته‌های نفسانی و مقابله با القائات شیطانی است و ولایتمداری یعنی انسان تصمیم و نظر ولیّ خدا را بر خواست و نظر خود مقدم ندارد.

حجت‌الاسلام عالی، انقلاب اسلامی را عامل ارتقاء ولایتمداری جامعه ایرانی دانست و افزود: تا پیش از انقلاب، ابراز علاقه به اهل‌بیت علیهم‌السلام و معارف دینی جنبه فردی داشت اما نهضت امام خمینی(ره) موجب ایجاد ولایت اجتماعی شد.
در این مراسم، آقای مهدی سلحشور نیز به ذکر مصائب و نوحه‌خوانی پرداخت.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    آیا بازده مفید و مثبت و سازنده ی فعالیتهای دینی و مذهبی را ارزیابی کرده ایم؟ --- بسیار شایسته و خدا پسندانه بلکه یک وظیفه ی دینی و ملی حیاتی است که نهادهای رسمی و غیر رسمی متولی تبلیغ و آموزش دین و مذهب که در سایه نظام حکومتی دین محور فعالیت می کنند پدیده ی بی طرفدار ماندن موضوعات و مقالات دینی و مذهبی در رسانه ها و همچنان نظرات روشنگر قرآنی و عقلی که پیرامون این مقالات به رسانه ها ارسال می گردند را به موشکافی و تجزیه و تحلیل و آمار گیری علمی بگذارند تا میزآن تاثیر گذاری حقیقی خود در جامعه را بگونه ای علمی به دست بیاوردند و با آمار و ارقام و نتایج تحلیل علمی به دست آمده تناسب حجم مبالغ و داراییهای روز مره ای که این نهادها در کار خود از بیت المال و داراییهای مردم هزینه می کنند با نوع بازده این کارها در جامعه مشخص گردد و مشروعیت و معقولیت این هزینه سازیها برای آنان محرز شود و فردای قیامت در محضر خداوند مقصر و گنه کار شناخته نشوند و در همین دنیا عالمانه به جبران کاستیها و تصحیح خطاها در زمینه های مختلف کار خود بپردازند چون در قیامت فرصت هیچ جبرانی و جود نخواهد داشت. « وَمَا تَكُونُ فِي شَأْنٍ وَمَا تَتْلُو مِنْهُ مِنْ قُرْآنٍ وَلَا تَعْمَلُونَ مِنْ عَمَلٍ إِلَّا كُنَّا عَلَيْكُمْ شُهُودًا إِذْ تُفِيضُونَ فِيهِ وَمَا يَعْزُبُ عَنْ رَبِّكَ مِنْ مِثْقَالِ ذَرَّةٍ فِي الْأَرْضِ وَلَا فِي السَّمَاءِ وَلَا أَصْغَرَ مِنْ ذَلِكَ وَلَا أَكْبَرَ إِلَّا فِي كِتَابٍ مُبِينٍ»﴿آیه ۶۱ سوره یونس﴾ و همچنان:« وَقَالَ الَّذِينَ كَفَرُوا لَا تَأْتِينَا السَّاعَةُ قُلْ بَلَى وَرَبِّي لَتَأْتِيَنَّكُمْ عَالِمِ الْغَيْبِ لَا يَعْزُبُ عَنْهُ مِثْقَالُ ذَرَّةٍ فِي السَّمَاوَاتِ وَلَا فِي الْأَرْضِ وَلَا أَصْغَرُ مِنْ ذَلِكَ وَلَا أَكْبَرُ إِلَّا فِي كِتَابٍ مُبِينٍ » ﴿ آیه ۳ سوره سبأ ﴾.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها