عبارت «ارزیابی مجدد» از بیانیه کنفدراسیون فوتبال آسیا برداشته شد

تکرار سناریوی قدیمی / AFC دوباره بیانیه اش را اصلاح کرد!

AFC بار دیگر تجربه اصلاح بیانیه اش را تکرار کرد و عبارت جنجالی «ارزیابی مجدد» در ارتباط با امنیت ایران را اصلاح کرد.

تکرار سناریوی قدیمی / AFC دوباره بیانیه اش را اصلاح کرد!

ساعاتی پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار بیانیه‌ای برگزاری دیدارهای خانگی تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را به «ارزیابی مجدد» مسائل امنیتی در کشور منوط کرد. ( مشروح بیانیه را اینجا بخوانید )

این بیانیه اما واکنش تند تهران را در پی داشت و فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره دلایل تغییر نظر AFC درباره مشروط شدن میزبانی ایران توضیح خواستند. ( جزئیات بیشتر )

حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک عقب نشینی آشکار، بار دیگر بیانیه اش را اصلاح کرده و عبارت «ارزیابی مجدد» را از بیانیه نخست حذف کرده است.

هنوز معلوم نیست که با وجود این تصمیمات شتابزده، سرنوشت میزبانی ایران در بازی های باشگاه های ایران که منوط به اصلاح تصمیم قبلی درباره میزبانی ایران شده بود، چطور رقم خواهد خورد.

با این حال یک نشانه از عقب نشینی تازه AFC آنکه این کنفدراسیون، ورزشگاه آزادی را میزبان بازی‌های خانگی استقلال اعلام کرد.

در این برنامه، بازی خانگی آبی‌پوشان برابر الاهلی عربستان، طبق روال گذشته در زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد. ولی بازی‌های خانگی استقلال با الشرطه عراق و الوحده امارات در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ی پرسپولیسی
    0

    میخواهند روی روان مردم بازی کنند ولی خوب تو بازی های گذشته روانی شدند! حال کردیم دم بچه های استقلال و پدیده گرم

  • اسماعیل نوغانچی صالح
    0

    سلام در دنیای دیروز امروز و فردا اگر بر اساس عزت و استقلال کشور و غیرت انسانی خودمان تصمیم بگیریم هرگز برایمان دام نمی کسترانند

  • .
    0

    کلمه میزبانی مبهم و قابل تفسیر است.باید بگویند در کشور ایران میزبان باشند نه در کشور دیگری مثل پلی اف

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها