شائبه مهندسی انتخابات فدراسیون رزمی توسط وزارت

رییس فدراسیون ورزش‌های رزمی با بیان این که با رای قاطع اعضای مجمع رییس فدراسیون شده است، گفت: هیچ مهندسی در کار نبوده و با رای قاطع اعضای مجمع، مسوولیت این فدراسیون را بر عهده گرفته‌ام.

شائبه مهندسی انتخابات فدراسیون رزمی توسط وزارت

یوسف بهتری، پس از انتخاب به عنوان رییس فدراسیون ورزش‌های رزمی در جمع خبرنگاران گفت: در ۸ ماهی که در خدمت عظیمی، سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی بودیم درس‌هایی یاد گرفته‌ام که چراغ راه دوره ۴ ساله من خواهد بود. قرار نیست هیچ معجزه‌ای رخ دهد و روال کار من براساس روال کار سرپرست پیشین این فدراسیون و دنبال کننده تصمیمات و مدیریت او خواهد بود. تمام تلاش‌مان بر این است تا فدراسیون را به جایگاهی که استحقاقش را دارد برگردانیم.

او در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای سبک‌هایی که هنوز مجوز لازم را از وزارت ورزش و جوانان دریافت نکرده‌اند دارید؟ گفت: با قدرت و جدیت این مساله را پیگیری خواهم کرد.

رییس فدراسیون ورزش‌های رزمی هم‌چنین درباره اعتراض برخی کاندیداها و غیبت ۶ نفر از آن‌ها به نشانه اعتراض در انتخابات، تصریح کرد: امروز در مجمع انتخابات دیدید که با رای قاطع اعضای مجمع مسوولیت این فدراسیون را بر عهده گرفتم. اگر از ۱۷ نفری که در انتخابات شرکت کرده بودند تنها صلاحیت ۱۱ نفر آن‌ها مورد تایید قرار گرفته، نشان از حساسیت بالای انتخابات داشته است. به هر صورت من از تمام کاندیداها تشکر می‌کنم که یک اعتلاف خوب تشکیل دادند تا این مسوولیت را من قبول کنم. قطعا با قدرت امانتی را که به من سپرده شده است به سرمنزل خواهم رساند.

او هم‌چنین در مورد شائبه مهندسی شدن انتخابات خاطرنشان کرد: این گونه مسائل را زیاد جدی نگیرید، در تمام انتخابات این گونه حواشی وجود دارد، حتی در فدراسیون‌هایی که ثبت نام از کاندیداهای آن‌ها آغاز شده نیز حرف و حدیث زیاد است که قرار است انتخابات را مهندسی کنند، در صورتی که این طور نیست. خوشحال هستم که انتخابات در فضای همدلی و هم افزایی برگزار شد. امیدوارم این فضا تا ۴ سال آینده نیز ادامه داشته باشد.

بهتری در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود که وزارت ورزش حامی شما در این انتخابات بوده؟ گفت: این سوال را از عظیمی سرپرست پیشین فدراسیون بپرسید که من همیشه گله مند بودم که در مصاحبه خود هیچ وقت از من طرفداری نکند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها