سرود هزار نفری دانش‌آموزان آملی برای حماسه ششم بهمن اجرا شد

سرود هزار نفری دانش آموزان آملی با موضوع حماسه تاریخی ششم بهمن سال ۶۰ مردم آمل و به یاد ۴۱ شهید این حماسه مردمی در مراسمی با حضور مسئولان و مردم اجرا شد.

سرود هزار نفری دانش‌آموزان آملی برای حماسه ششم بهمن اجرا شد

این برنامه از برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته ششم بهمن شهرستان آمل بود که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل و اداره آموزش وپرورش و دو مدرسه مقطع ابتدایی پسرانه زندگی و دخترانه فروغ دانش در میدان شهدای ششم بهمن و در کنار پل پنجم این شهر برگزار شد.

علی خانزاد مسئول اجرای این سرود حماسی اظهار داشت: حدود هزار دانش آموز و دو مدرسه مقطع ابتدایی پسرانه زندگی و دخترانه فروغ دانش به یاد حماسه تاریخی ششم بهمن سال ۶۰ مردم آمل و به یاد ۴۱ شهید این حماسه مردمی گردهم آمدند تا با تقدیم سرود به این عزیزان با آنان تجدید پیمان کنند و اعلام نمایند که راه این سرافرازان را ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه کارها و برنامه‌های فرهنگی همچون این سرود هزار نفری می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار در جامعه مؤثر باشد، اظهار داشت: امروز با زبان هنر می‌توانیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و همچنین از آن به عنوان ابزاری برای تقابل با جنگ نرم دشمن استفاده کنیم.

خانزاد اضافه کرد: امیدواریم با این گونه فرهنگ سازی ها بتوانیم در کنار آشنایی جامعه با اهداف ستاد گرامیداشت هفته ششم بهمن شهرستان آمل در باشکوه برگزار کردن این برنامه بزرگ فرهنگی و معنوی بیش از پیش موفق باشیم.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها