دستگیری راننده ۶۲ ساله‌ای که با یک اسکلت همسفر بود

یک راننده ۶۲ ساله در ایالات متحده به دلیلی عجیب دستگیر شده است. این مرد از یک اسکلت جعلی به عنوان مسافر در صندلی جلوی ماشین خود استفاده می‌کرد و در نتیجه توجه پلیس را به سمت خود جلب کرد.

دستگیری راننده ۶۲ ساله‌ای که با یک اسکلت همسفر بود

همه چیز از زمانی شروع شد که گزارشهایی در آریزونا حکایت از تردد یک خودرو با اسکلت داشت. سپس پلیس به موضوع حساس شد و این راننده را که اسکلتی را با خود همراه کرده بود دستگیر کرد.

بعد از این که پلیس این مرد را در آریزونا دستگیر کرد، مشخص شد که درواقع اسکلت همراه وی، جعلی است. این مرد به اسکلت پلاستیکی، لباسهای کامل پوشانده و حتی کلاهی روی سر این اسکلت گذاشته بود. او برای پیشگیری از حرکت کردن این اسکلت دست و پای ربات را با طناب زرد بسته بود.

پلیس محلی در این خصوص گفته است که گرچه این مرد مستقیماً به شخص خاصی آسیب نرسانده بود و حتی اسکلت همراهش جعلی بود، اما تردد با اسکلت پلاستیکی توجه بسیاری را به خود جلب می کند و باعث تصادف می شود. حتی وجود این اسکلت در خودرو باعث افزایش ترافیک شده است.

جالب است که در ماه آوریل گذشته، پلیس ایالات متحده مردی را که در صندلی جلوی خود مانکن سوار کرده بود دستگیر شد. این مانکن پیراهن، کلاه بیس بال و عینک آفتابی داشت.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها