ظریف خطاب به ترامپ: مصاحبه من به زبان انگلیسی را بخوان

وزیر خارجه کشورمان به رییس‌جمهور آمریکا توصیه کرد که بر اساس واقعیت‌ها سیاست‌گذاری کند نه توصیه‌های مشاوران یا مترجم‌های فارسی‌اش.

ظریف خطاب به ترامپ: مصاحبه من به زبان انگلیسی را بخوان

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی با انتشار تصویر بخش‌هایی از مصاحبه خود با اشپیگل و لینک این مصاحبه به زبان انگلیسی، نوشت:
بهتر است به دونالد ترامپ توصیه شود که نظرات و تصمیمات سیاست خارجی خود را بر اساس واقعیت‌ها پایه‌گذاری کند، نه بر اساس عناوین خبرهای فاکس نیوز یا مترجمان فارسی اش.
برای آگاهی بهتر، او می‌تواند مصاحبه کامل من را (به زبان انگلیسی) بخواند.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • اکبر
    0

    ظریف داره گرا میده مواظبش باشید

  • مریم
    0

    جناب دکتر ظریف؛ با همه ی احترامی که برای شما قائلم؛ آخه این چه حرفی بوده شما بیان نمودید؟؟؟ آخه آدم عاقل از یک سوراخ چندبار نیش میخوره؟؟ جناب دکتر ظریف گرامی؛ نظر مردم در مورد مذاکره با ترامپ و دولت لجن مالش در تشییع پیکر سپهسالار، امیر دلاور و سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی گفته شد . و تا زمانی که رهبر فرزانه حضرت آیت الله خامنه ای چنین اجازه ای ندهند ملت هم با مذاکره با آمریکای جنایتکار حداقل تا زمانی که ترامپ کثیف و دولت کثیف تر از خودش بر مسند قدرتندمخالفند . جناب ظریف باور بفرمایید با مذاکره حزب مورد نظرتون مقبول ملت واقع تمی افتد. تلاش بیهوده نفرمایید و گول افراد مغز کوچک و مغز گنجشکی که فقط تا نوک دماغشون رو می بینند را نخورید. در پناه حق.

    نظرات شما -
    • سید هاشمی
      0

      اقای ظریف ملت ایران درتشیع جنازه پیکر شهید سلیمانی ثابت کردند نمیخواهند باقاتل سردار مذاکره کنید بسه اقای ظریف بااقتدارایران کمتربازی کن شما چه حقی داری هنوز کفن سردارخوش نشده خجالت بکش ازملت ایران خجالت بکش از خانوادهای شهدا خجالت بکش

  • دلباز یاسوج
    0

    آقای ظریف ما امثال شما را آدم های روشنفکر قلمداد میکردیم و شما چرا واقعیت های جامعه ما را با ترس ابراز میکنید و از توپ های توخالی امثال شریعت مداری هیچ هراسی به دل نداشته باشید. ملت ایران زیر بحران اقتصادی دارند کمر خم میکنند، حفظ نظام واجب تر هست یا حفظ مردم. شاید آقایان شریعت مداری ها که در کاخ زندگی میکنند خبری از زندگی کوخ نشینان نداشته باشند و یا نمی خوهند داشته باشند چون همه اش به فکر مابقی مسلمانان غیر ایران هستند

    نظرات شما -
    • سید هاشمی
      0

      ظریف چه کاره است باقاتل شهید سلیمانی مذاکره کند

  • سالی
    0

    گند زده داره حالا ماست مال میکنه، بی غیرت

  • ناصح
    0

    من تو را میکنم نصیحت که زیاد پاپیچ ترامپ نشوی چون اگر دوباره بگه ( نه مرسی!!!!) خیلی ضایعست و خیطی برای ایران داره!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها