واکنش ترامپ به اظهارات ظریف: نه، مرسی!

رییس‌جمهوری آمریکا در توییتی به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه کشورمان واکنش نشان داد.

واکنش ترامپ به اظهارات ظریف: نه، مرسی!

دونالد ترامپ در توییتی نوشت: «وزیر امور خارجه ایران می‌گوید ایران خواستار مذاکره با ایالات متحده است اما می‌خواهد که تحریم‌ها برداشته شود. نه، مرسی!»

محمدجواد ظریف در مصاحبه‌ای تصریح کرده است که ایران حتی پس از ترور سردار سلیمانی، مذاکره با آمریکا را غیر محتمل نمی‌داند؛ به شرط آنکه آمریکا تغییر رویه دهد و تحریم‌ها را بردارد.

ظریف در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «آیا مذاکره با آمریکا را پس از ترور سردار سلیمانی غیرمحتمل می‌دانید؟»، گفت: خیر. من هرگز چنین امکانی را رد نمی‌کنم؛ به شرط آنکه آنها رویکرد خود را تغییر دهند و واقعیات را به رسمیت بشناسند. از نظر ما مهم نیست که چه کسی در کاخ سفید می‌نشیند. چیزی که اهمیت دارد، نحوه رفتار آنهاست. دولت ترامپ می‌تواند گذشته‌اش را جبران کند، تحریم‌ها را بردارد و پای میز مذاکره بازگردد. ما کماکان پای میز مذاکره هستیم و آنها میز را ترک کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان تأکید کرد: آمریکا آسیب بزرگی به مردم ایران زده است. روزی که آنها برای جبران کاری بکنند، خواهد آمد. ما صبر زیادی داریم.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • نظر
    0

    ترامپ داعشی دروغگو....................

    نظرات شما -
    • پاسخ
      0

      تو که منفی میزنی از داعش بدتری...

  • سرباز ایرانیم
    0

    آقای ظریف بااینکه دوستت دارم ولی همین اظهارات شما باعث شیر شدن آنها میشود ترامپ زور دارد وفریب همین زورش می خورد کسی که ادعا قلدری میکند باخواهش ومذاکر ه سرعقل نمی آید مگر بادولت اوباما مذاکره نکردیم این آقا آمد همه چیز خراب کرد این افرادمعتاد خونریزی هستن اصلا کشورآمریکا برروی جنازه های سرخ پوستان که توسط آمریکا هاکشته شدن ساخته شده است یک مثل گرگ رانصیت می کردن که دیگر به گله حمله نکن گرگ گفت ای با با ولم کنید گله رفت

    نظرات شما -
    • مریم
      0

      دقیقا. الان ایران به لحاظ حمله به عین الاسد در موضع قدرت قرار دارد. چه برخی قبول کنند یا نکنند. و این رفتارها و گفتارها باعث پرو شدن دشمن می گردد. جناب ظریف؛ جسارتا دقت کنید. # ایران قدرتمند

  • مریم
    0

    ترامپ کثیف، قمارباز و دلقک؛ صحبت های دکتر ظریف نظر شخصی وی و یا تعداد معدودی افراد... در ایران است. نظر ملت ایران در قبال مذاکره با تو خوک کثیف و دولت لجن مالت، در تشییع جنازه سپهسالار، امیر،سردار دلاور شهید حاج قاسم سلیمانی گفته شد. ما دیگر اجازه هیچ مذاکره ای رو به دولتمردانمون، حداقل تا زمانی که تو کثافت بر مسند قدرتی نمی دهیم. و مطیع امر رهبر حکیممون حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای هستیم. اینرو خوب تو گوشت فرو کن. هم تو و هم اونایی که دستکش مخملی تو رو فقط می بینند.

    نظرات شما -
    • بیطرف۴۷
      0

      یه کم به اعصابت مسلط باش کار دست خودت ندی .نزاکت هم چیز بدی نیست .خصوصا برای خانم ها

  • ح
    0

    حکایت این تروریست خودکامه مغرور همان جمله معرفه ک میگه گوش من استماع ندارد لمن تقل

  • علی
    0

    آقای ظریف خون شهدا هنوز خشک نشده تو دم از مذاکره میزنید شما چی تو سرتونه...چرا شما دم از مذاکره با کسی میزنید که خود مردم آمریکا قبولش ندارن... خدا عاقبت همه رو به خیر کنه

  • محمد
    0

    به به ترامپ دیوانه گفتی نه مرسی ماهم بهت میگم نه مرسی

  • مریم
    0

    چشششششششم جناب بیطرف. اعصابم رو کنترل می کنم. فقط جسارتا؛ به قولی: یه حرفم از مادرزن بشنویم. خخخخخخخخخ

  • بچه شوش
    0

    خیلی باکلاس جوابت رو داد ! باید توءیت میکرد«« التماس نکن!!»»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها