13 مصدوم بر اثر انفجار گاز در زنجان

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان از مصدومیت 13 نفر بر اثر انفجار گاز شهری در خیابان ضیایی شهر زنجان خبر داد و گفت: احتمال افزایش تعداد مصدومان این حادثه وجود دارد.

13 مصدوم بر اثر انفجار گاز در زنجان

خبر فوری /علیرضا زراعتچی با اشاره به اینکه دلیل اصلی انفجار گاز در خیابان ضیایی شهر زنجان به صورت قطعی مشخص نشده است، تصریح کرد: این حادثه موجب تخریب تعدادی از منازل مسکونی اطراف و ریختن شیشه‌های منازل همه همسایه‌ها شده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان با بیان اینکه پس از دریافت تماس، خودروهای مرکز فوریت‌های پزشکی از پایگاه‌های مرکزی، قائم، فاتح و ولیعصر به محل حادثه در خیابان ضیایی اعزام شده‌اند، اضافه کرد: تاکنون حادثه انفجار گاز 13 مصدوم بر جای گذاشته است.

زراعتچی با تاکید بر اینکه اقدامات درمانی پیش بیمارستانی برای مصدومان انجام شده و آنها به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شده‌اند، ادامه داد: پنج نفر از این مصدومان مرد، سه نفر زن و یک نفر هم دختر بچه پنج ساله بوده است.

وی با اشاره به اینکه حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی رخ داده است، اظهار کرد: این حادثه فوتی نداشته، اما حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان اذعان کرد: احتمال افزایش تعداد مصدومان حادثه انفجار گاز شهری در خیابان ضیایی وجود دارد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها