اخذ وجه برای پارک خودرو غیرقانونی است / رئیس پلیس پایتخت: شغلی به نام پارکبان نداریم

رئیس پلیس پایتخت با تاکید براینکه شهروندان از پرداخت هرگونه وجه به افرادی تحت عنوان پارکبان خودداری کنند اظهار کرد: شهروندان تهرانی در صورت مشاهده این موارد مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا ماموران راهور گزارش کنند.

اخذ وجه برای پارک خودرو غیرقانونی است / رئیس پلیس پایتخت: شغلی به نام پارکبان نداریم

سردار حسین ساجدی نیا روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در بیشتر خیابان های اصلی تهران ، دستگاههای پارکومتر نصب و راه اندازی شده و دریافت وجه از رانندگان برای پارک خودرو در محدوده های مشخص نیز به صورت مکانیزه انجام می شود.

وی با تاکید براینکه شهروندان از پرداخت هرگونه وجه به افرادی تحت عنوان پارکبان خودداری کنند اظهار کرد: شهروندان تهرانی در صورت مشاهده این موارد مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا ماموران راهور گزارش کنند.

سردار ساجدی نیا در خصوص اینکه مرجع قانونی برخورد با تخلف پارکبان ها کیست، گفت: اولویت برخورد با پارکبان ها، ماموران پلیس راهور و کلانتری ها هستند.

به گزارش ایرنا، روزانه 6 میلیون خودرو در تهران تردد می کنند که به دلیل نبود پارکینگ کافی در سطح شهر، حاشیه خیابان ها به پارکینگی برای خودروها تبدیل شده؛ براساس آمارهای اعلام شده حدود 550 پارکبان در سطح شهر فعالیت دارند که به گفته مقامات شهرداری و پلیس تهران فعالیت این افراد برای اخذ وجه غیرقانونی و خلاف است.

مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران نیز چندی پیش فعالیت پارکبان ها برای اخذ وجه بابت پارک خودرو در سطح معابر شهر تهران را غیرقانونی عنوان کرد و گفت برای برخورد با این تخلف با دستگاه قضایی هماهنگی خواهد شد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها