مهمان جنجالی در تمرین پرسپولیس

تمرین امروز صبح سرخپوشان یک مهمان جنجالی داشت.

مهمان جنجالی در تمرین پرسپولیس

شاگردان یحیی گل محمدی که خود را مهیای دیدار حساس هفته دوم از دور برگشت مقابل تراکتور می‌کنند، امروز شاهد یک مهمان ویژه و البته جنجالی در محل تمرین خود بودند.

وحید قلیچ، منتقد عجیب چند وقت اخیر تیم پرسپولیس که پیش از این اظهارنظرهایی از او درباره بیرانوند و هم اکنون داوود فنایی را شاهد بودیم، امروز با حضور در محل تمرین این تیم با بازیکنان و همچنین یحیی گل محمدی دیدار کرد. باید دید واکنش او در مواجهه با داوود فنایی که طی چند وقت اخیر در تیررس انتقاداتش از زمان قبول پست مربیگری دروازه بانان پرسپولیس بوده، به چه شکل بوده است.

سایت باشگاه پرسپولیس در این خصوص نوشته است: به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز پرسپولیس از ساعت ۱۴:۳۰ و بعد از جلسه‌ فنی در زمین ورزشگاه کاظمی آغاز شد.

وحید قلیچ پیشکسوت و دروازه‌بان سابق سرخ‌ها در تمرین امروز حاضر شد و با کادر فنی پرسپولیس خوش و بش کرد و صحبت‌های گرمی هم با افشین پیروانی، یحیی گل‌محمدی، کریم باقری، حمید مطهری، داود فنایی و سرخ ها انجام داد.

تمرین امروز در حالی آغاز شد که زمین بخاطر بارندگی‌های شب گذشته پر از آب شده بود اما تا پیش از شروع تمرین و با تلاش عوامل ورزشگاه این آب از زمین جمع شد تا بازیکنان بدون مشکل تمرین کنند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها