اعلام رضایت خانواده شهید سلیمانی برای جوان توهین کننده به تصویر سردار

برادر سردار شهید سلیمانی گفت: از مراجع قضایی و انتظامی می‌خواهم پرونده جوان بازداشت شده را که به تصاویر سردار سلیمانی اهانت کرده است، مختومه کنند.

اعلام رضایت خانواده شهید سلیمانی برای جوان توهین کننده به تصویر سردار

سهراب سلیمانی برادر سردار شهید سلیمانی گفت: امروز شنیدم جوان دستگیر شده زیر ۱۸ سال دارد و با شناختی که از روحیه سردار دارم می‌دانم ایشان از این موضوع راضی نخواهد بود که فردی به خاطر او مورد آزار و اذیت قرار گیرد.

وی گفت: ما به عنوان خانواده از حق قانونی خودمان می‌گذریم و از مسئولین و مراجع انتظامی و قضایی خواهش می‌کنم این موضوع را پیگیری نکنند.

آقای سلیمانی تصریح کرد: قرار است من فردا این جوان را ببینم و به او می‌گویم که حاج قاسم به جوانان علاقمند بود و دوست داشت افرادی باشند که در جامعه تأثیرگذارند.

وی تاکید کرد: خواهش من از مراجع قضایی و انتظامی این است که موضوع را پیگیری نکنند چرا که حاج قاسم به جوانان عشق می‌ورزید.

آقای سلیمانی افزود: این جوان قصد و نیتی نداشته و تحت تأثیر یک موضوع احساسی قرار گرفته که حتماً قابل بخشش است.

فردی که چند روز پیش به تصاویر سردار سلیمانی اهانت کرده بود امروز بازداشت شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • جهان
    0

    درطته حاج قاسم دیگه پهلوی مانیست ولی باید طرزفکر حاج قاسم رابا اعمال مسئولین زنده نگهداریم وفقط شعارندهیم فکر حاج قاسمها برای بعضیها از خود حاج قاسمها خطرناکتراست همه باید با فکرحاج قاسم آشنا باشند

    نظرات شما -
    • یکی
      0

      خدایی خودت فهمیدی چی نوشتی؟؟؟؟

  • علی امرایی
    0

    خدایا من خاک پای سرداردل وقلبم حاج قاسم عزیزم..فدای مرامت داداش مشدی وبامرام

  • مریم
    0

    خداوند خیر دو دنیا رو بهتون بدهد خانواده عزیز و شریف سپهسالار شهید امیر سردارحاج قاسم سلیمانی( رحمت الله علیه). من شبی که این صحنه رو از تلویزیون دیدم خیلی ناراحت شدم، ولی فکر کردم با اینکار هیچ چیزی از آن بزرگوار کم که نمی شود هیچ اضافه هم میشود. گاهی اوقات جوانان خام ما تحت تاثیر افراد مغرضی قرار می گیرند و دست به این شیطنت هامی زنند. امام حسین (ع) وقتی به شهادت رسید به خودش و یارانش و اهل بیتش خیلی توهین شد. ولی آیا از این آل هاشم چیزی کم شد؟ یاد شعری افتادم که شاعر میگوید؛ گر جمله ی کائنات کافر گردد؛ بر دامن کبریا نشیند گردی. چه بسا با این عفو این جوان و دیگرانی چون او هدایت شوند.

  • کاربر ناشناس
    0

    بخدابه شهیدان توهین کردن کاری خطاست مثل اینکه به شهیدای کربلا پرا حاج قاسم چهل سال جوانهارا بیمه کرده بود جانمان فدایش بی ادعا بودوبیادعا شهیدشد دعوت امام حسین وزینب کربلا بود یازهرا

  • یه نفر
    0

    این روش روش انبیاست...زندانی و تنبیه کردن بیشتر اونها رو دشمن میکنه ولی بخشش و گذشت رام و شرمنده

  • فرزانه ....ایرانی
    0

    واقعا خجالت اورهست توی مملکت ما با این همه فقرو طلاق واختلاس ورانت وپارتی بازی و.....به پاره کردن یه بنر گیر میدن،

  • یزدان
    0

    متاسفانه در مملکت ما همیشه بعد از تظاهرات و آرام شدن جامعه مسیولین تنها چیزی که بلدن دستگیری مردمه و اصلا به این فکر نیستن چرا مردم به خیابان آمدند و چه چیزی را طلب میکروند. مثلا در قضیه بنزین هم حتی خود رهبر هم قبول داشت که یه عده ای که به نظر ایشان تعدادشان کم بود برای گرانی بنزین به خیابانها آمدند . خوب حالا برای اعتراض آن مردم چه تدبیری اندیشه شد که دیگه تظاهرات به آتش زیر خاکستر تبدیل نشه. هیچ.

  • محمد
    0

    اگر چه این بزرگواری این خانواده است اما ما نمی بخشیم

    نظرات شما -
    • از جان سیر
      0

      خان میبخشه خانعلی نمی بخشه .تو چی کاره ای؟

  • علی امرایی
    0

    سلام ودرودخدا ورسول برامام خمینی.سلام برشهیدان ،سلام بررهبرعزیزمان یادگارنسل جهادوشهادت وسلام ودرودبرژنرال قاسم سلیمانی شهید. فرزندراستین امام وهمرزم شهیدان وطن..این سیره ومنش اولیا وانبیاوپاکباختگان تاریخ است که بخشش وگذشت رابرانتقام وکینه ترجیح میدهند.درغایله پارسال نیزشهیدسلیمانی عزیز..آن جوان هتاک به پرچم مقدس ایران رابحضورپذیرفت ودست پدری برسرشان کشید

  • کاربر ناشناس
    0

    من عاشق سردار شهید سلیمانی هستم وخواهم بود، هیچ کدوم از این کارها از عظمت، بزرگی این سردار شهید کم نمی کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها