مدیر شبکه تلویزیونی قدس ترکیه:

قاسم سلیمانی جلوی کودتا را در ترکیه گرفت

مدیر شبکه تلویزیونی قدس ترکیه تاکید کرد: پروژه ترور شهید سلیمانی یک پروژه صهیونیستی بود که به دست دولت امپریالیستی آمریکا که کاملا تحت نفوذ صهیونیست‌هاست به اجرا درآمد.

قاسم سلیمانی جلوی کودتا را در ترکیه گرفت

مدیر شبکه تلویزیونی قدس ترکیه در اظهاراتی در یک برنامه تلویزیونی گفت: نقش سردار شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده ترور شده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلوگیری از موفقیت کودتاچیان در ماجرای کودتای نافرجام تابستان سال 2016 ترکیه، بسیار کلیدی بود.

«نورالدین شیرین» مدیر شبکه تلویزیونی قدس ترکیه، در اظهارات 13 روز پیش خود در یک برنامه زنده تلویزیونی این مطلب را بیان کرده است.

او در مصاحبه با برنامه زنده " بولوشما نوکتاسی" در شبکه "5 " ترکیه، با اعلام این مطلب گفته است: سردار سلیمانی در ماجرای کودتای نافرجام 15 ژوئیه 2016 یک‌ تنه جلوی طرح آمریکایی ـ صهیونیستی- سعودی برای براندازی حکومت ترکیه ایستاد.

مدیر شبکه تلویزیونی قدس ترکیه گفت: اگر 80 و چند میلیون شهروند ترکیه را جستجو کنید از ژنرال‌هایش گرفته تا سیاستمداران کراواتی‌اش، کاری موثر شبیه این سردار کرمانی - ایرانی (سردار شهید سلیمانی) برای دفاع از ترکیه در برابر طرح کودتای امپریالیستی- صهیونیستی نمی‌توانید پیدا کنید.

او بدون اشاره به جزییات بیشتر گفت: رجب طیب اردوغان خود به خوبی می‌داند نقش سردار سلیمانی در به شکست کشاندن کودتاچیان در ترکیه چه بوده است و به همین خاطر در اظهار نظر خود درباره ترور او گفته است: او به طور مستقیم به رهبری ایران وصل بود و به طور طبیعی ترور او از سوی آمریکا بی‌پاسخ نخواهد ماند.

نورالدین شیرین با تاکید بر اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی تنها متعلق به ایران نبود گفت او فرمانده‌ لایق امت اسلام و جبهه مقاومت ضد صهیونیستی بود و به همین خاطر سال‌ها بود که در لیست ترور رژیم اسراییل قرار داشت.
او همچنین تاکید کرد: پروژه ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی یک پروژه صهیونیستی بود که به دست دولت امپریالیستی آمریکا که کاملا تحت نفوذ صهیونیست‌هاست به اجرا درآمد.

او گفت: فقط کافی است اظهارات "آویگدور لیبرمن" رهبر حزب افراطی اسراییل خانه ما و وزیر دفاع سابق اسراییل را به یاد آورید که گفته است: اسراییل 3 مشکل اصلی دارد: ایران، ایران و ایران.
این شخصیت رسانه‌ای ترکیه تاکید کرد: به گفته لیبرمن، رژیم اسراییل در هر نقطه‌ای از منطقه از غزه گرفته تا لبنان و از سوریه گرفته تا یمن نقش شهید سلیمانی را به عنوان فرمانده‌ سازمان دهنده جبهه مقاومت ضداسراییلی مشاهده می‌کرد.

منبع: خبرگزاری اهل بیت

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    ایکاش جلوی کودتای ترکیه را نمیگرفت و این اردوغان نژادپرست به زباله دانی تاریخ فرستاده میشد.

  • ن
    0

    خخخخ..شما لطف کن بگو سالی چند میلیارد دلار با اسرائیل تجارت می کنین ...اردوغان پدر داعش بود اینو که همه میدونن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها