ثبت یک رکورد تاریخی برای دی‌بروین در لیگ برتر

کوین دی‌بروین ستاره منچسترسیتی با پاس گلی که در جریان پیروزی 1-0 تیمش مقابل شفیلد داد موفق به ثبت یک رکورد تاریخی در لیگ برتر انگلیس شد.

ثبت یک رکورد تاریخی برای دی‌بروین در لیگ برتر

کوین دی‌بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی دیروز و در جریان پیروزی 1-0 سیتی مقابل شفیلدیونایتد با دادن پاس تنها گل این بازی که توسط سرخیو آگوئرو به ثمر رسید موفق شد در تاریخ لیگ برتر انگلیس به یک رکورد تاریخی دست پیدا کند. دی‌بروین به اولین بازیکن حاضر در لیگ برتر تبدیل شد که در سه فصل متفاوت، دست‌کم پانزده پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

این پانزدهمین پاس گل دی‌بروین در فصل جاری بود. او در فصل 2016-2017 هم موفق به دادن 18 پاس گل شده و در فصل 2017-2018 هم شانزده پاس گل به نام خود ثبت کرده بود. تا کنون هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ برتر موفق نشده در سه فصل این لیگ دست‌کم پانزده پاس گل به هم‌تیمی‌هایش بدهد.

البته دی‌بروین 28ساله امسال در حال رسیدن به یک رکورد شخصی هم هست و به نظر می‌رسد امسال پرگل‌ترین فصل خود در تاریخ حضورش در لیگ برتر را هم پشت سر خواهد گذاشت. دی‌بروین تا این لحظه از فصل جاری برای سیتی هفت گل به ثمر رسانده. او دو فصل پیش هشت گل برای سیتیزن‌ها به ثمر رسانده بود و با زدن دو گل دیگر می‌تواند از این رکورد فاصله گرفته و پرگل‌ترین فصل خود در لیگ برتر را تجربه کند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها