مراقب کردمیهن های جدید باشید شاید دوباره سفارت انگلیس تسخیر شد

راه‌اندازی و شرکت سفیر انگلیس در تظاهرات غیر قانونی و هنجارشکنانه در مقابل دانشگاه امیرکبیر، شروعی بود بر پیاده‌سازی آن در کشورهایی همچون عراق و لبنان که در چند هفته اخیر به آرامش و وحدت داخلی رسیده بودند.

مراقب کردمیهن های جدید باشید شاید دوباره سفارت انگلیس تسخیر شد

این روزها دوباره موج ضدانگلیسی در برخی رسانه ها و نهادها فعال شده است. اگرچه در این مسیر سفیر انگلیس هم بی تقصیر نیست اما شدت گرفتن حملات و بالا بردن حساسیت ها نسبت به سفیر انگلیس تاحدی غیرطبیعی به نظر می رسد. نکته مهمتر اینکه برخی درحال تسری دادن این موضوع به عراق نیز هستند. به این معنا که علاوه بر سفارت آمریکا در بغداد، سفارت انگلیس هم به هدف تبدیل شده است. از سوی دیگر این نگرانی در مورد سفارت انگلیس در تهران نیز مشهود است.

در همین راستا امروز نشریه اخبار تحلیل های وابسته به نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه در گزارش اصلی خود نوشت: «راه‌اندازی و شرکت سفیر انگلیس در تظاهرات غیر قانونی و هنجارشکنانه در مقابل دانشگاه امیرکبیر، شروعی بود بر پیاده‌سازی آن در کشورهایی همچون عراق و لبنان که در چند هفته اخیر به آرامش و وحدت داخلی رسیده بودند.»

این نشریه در ادامه مساله را به عراق مرتبط کرده و می نویسد: «تظاهرات دو روز گذشته عراق که با بستن مسیرهای ارتباطی و پرتردد در شهرهای مختلف این کشور تداوم یافت، دقیقاً نقشه انگلیس است که از طریق سفارت آمریکا در حال اجراست. حال که قرار است تظاهرات میلیونی علیه اشغالگری آمریکا در عراق برگزار شود، کشته‌سازی می‌تواند سیاست انگلیس و آمریکا در تحت‌الشعاع قرار دادن این موضوع باشد. از این رو گروه‌های مقاومت به ویژه حشدالشعبی باید نسبت به این موضوع بسیار حساس باشند و اجازه جولان عوامل داخلی استعمارگران را ندهند.»

در این باره موارد زیر می تواند به عنوان یک هشدار مهم در نظر گرفته شود:

۱. احتمال حمله به سفارت انگلیس در بغداد. درست به مانند حمله به سفارت آمریکا بعد از آنکه حسین شریعتمداری (مانند همین مقاله) از جوانان خواست سفارت امریکا را تسخیر کنند. اندکی بعد سفارت تسخیر شد و در نهایت امریکا ایران را متهم کرد و در ادامه سردار سلیمانی را ترور کرد.

2⃣. احتمال حمله به سفارت انگلیس در تهران. به این ترتیب باید هوشیار بود مبادا بار دیگر اتفاقاتی مانند حمله به سفارت انگلیس و خصوصا حمله به سفارت عربستان توسط کردمیهن های جدید که آتش به اختیار دست به سفارت گیری می زنند، بروز و ظهور کند. از حالا باید مراقب بود جوانان مدعی انقلابی گری به دنبال راه اندازی انقلاب چندم و تسخیر سفارت خانه نباشند و یا اگر این اتفاق افتاد این بار دیگر مانند دفعات قبل به راحتی فرار نکنند.

منبع: امتداد

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • سهامدار خرد
    0

    با سلام خدا کمکمان کند . سرمایه گذاری خردوکلان نیاز به آرامش دارد البته متاسفانه انگلیس و آمریکا دنبال بهانه هستند

  • محمد
    0

    بعید میدونم این کامنت بیاد بالا، ولی، به نظر میاد یک کودک پنج ساله میتونه این تحلیل رو انجام بده، دلم بدجوری درد گرفت انقدررررر خندیدم به اون بخشی که حسین شریعتمداری گفت برید تسخیر کنید،بعد رفتن گرفتن، بعد از ۴۰ سال سردار سلیمانی ترور شد، نتیجه؛ حسین شریعتمداری تو باعث شهادت سردار سلیمانی هستی، وای که چقدر خندیدم، فقط خبر اشتباهی تو بخش سیاسی قرار گرفته،مربوط به بخش فکاهی بوده.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      منظورتوصیه جناب شریعتمداری در آبان ماه ۹۸ برای اشغال سفارت آمریکا بود نه سفارت آمریکا در ایران درسال۵۸

  • دشمن‌وطنفروش
    0

    هرکشوری‌نهادی‌برای‌پیشرفت‌نیاز‌به‌ارامش‌وامنیت‌‌قوی‌دارد‌با‌ید‌بسیار‌هوشیار‌‌و‌مراقب‌بود

  • امیر
    0

    این چه عنوانی است که به مقاله زدید ؟امثال کرد میهن از ذخائر انقلابند و باید قدردانشان بود، ما از عربستان و مظهر استعمار و استثمار چیزی جز شر مطلق ندیده ایم همان بهتر که گور خودشان را با پای خودشان گم کنند تا دچار سرنوشت گریبایدوف ملعون نشده _اند، اصلٱ بهتر استکه خودمان سفارتمان را در انگلیس ببندیم،امیدوارم که نیروهای باصر با اشغال این لانهء فساد برگ زرینی به افتخارات ایران بیافزایندو تا ابد ریشه انگلیس را در ایران از بیخ و بن برکنند.

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      افکار رادیکال امثال شما کشور را به لبه پرتگاه رسانده. مرد حسابی دشمنی با عربستان یا هر کشور دیگر دلیلی بر بالا رفتن از سفارت یک نمی‌شود. قوانین و مقررات بین المللی که ایران هم به آن پایبند است و این رفتار زشت باعث تحمیل هزینه های سیاسی و اقتصادی زیاد به کشور و بی اعتباری در جهان می‌شود.

  • علی کرد
    0

    تحلیل ابکی تو ام با مرض و غرض واقعا انصاف و ایمان وووو چیزای خوبین .

  • ناشناس
    0

    در این مطلب غیر مستقیم رهبر را زیر سوال برده اید، نان جمهوری اسلامی و کار برای بیگانه، شما خیلی جالب هستید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها