تیمو ورنر لیورپول را ترجیح می‌دهد

روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید تیمو ورنر مهاجم گلزن لایپزیش که شایعاتی درباره انتقالش به چند باشگاه بزرگ اروپایی مطرح شده شخصا ترجیح می‌دهد راهی لیورپول شود.

تیمو ورنر لیورپول را ترجیح می‌دهد

در حالی که اخیرا شایعات زیادی درباره انتقال تیمو ورنر، مهاجم گلزن لایپزیش به چند تیم بزرگ اروپایی مطرح شده و از لیورپول، چلسی و بارسلونا به عنوان مقاصد احتمالی او نام برده شده، روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید تیمو ورنر شخصا تمایل دارد راهی لیورپول شود و اگر قرار بر آن باشد که لایپزیش را ترک کند احتمالا با قراردادی 60 میلیون یورویی راهی مرسی‌ساید خواهد شد.

لایپزیش با گلزنی‌های ورنر در حال حاضر صدرنشین بوندس‌لیگا است و او هم در صدر جدول بهترین گلزنان این لیگ قرار دارد. ورنر قراردادش با لایپزیش را اخیرا تمدید کرده ولی در قرارداد او یک بند آزادسازی 60 میلیون یورویی وجود دارد. بیلد ادعا می‌کند بند آزادسازی او با گذشت هر سال از قراردادش تا سال 2023 کمتر خواهد شد.

گفته می‌شود یورگن کلوپ علاقه زیادی به جذب تیمو ورنر داشته و او را مهره مناسبی برای تیم خود می‌داند. از سوی دیگر بین دو باشگاه لیورپول و لایپزیش روابط حسنه‌ای برقرار است که به انتقال نبی کیتا در سال 2018 برمی‌گردد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها