مصدومیت طولانی راشفورد

منچستریونایتد بهترین گلزن این فصل خود را ۳ ماه در اختیار نخواهد داشت.

مصدومیت طولانی راشفورد

منچستر یونایتد در جام حذفی انگلیس با یک گل ولورهمپتون را از پیش رو برداشت. در این دیدار مارکوس راشفورد در دقیقه ۶۴ به میدان رفت و تنها چند دقیقه بعد مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

هرچند در ابتدا مصدومیت این بازیکن جدی تشخیص داده نشد ولی بعد از بازبینی‌های مجدد مشخص شد مصدومیت راشفورد جدی است. در ابتدا اوله گنار سولسشایر عنوان کرد این بازیکن ۶ هفته نخواهد توانست تیمش را همراهی کند.

سرمربی یونایتد بعد از بازی با لیورپول درباره مصدومیت بازیکن تیمش چنین گفت: "راشفورد مصدوم است و باید چند هفته استراحت کند و مصدومیت او مصدومیت آسان و ساده‌ای نیست و انتظار دارم تا ۶ هفته او را در اختیار نداشته باشیم. این اتفاق در بازی با ولورهمپتون رخ داد و این چیزی نیست که قبلاً اتفاق افتاده باشد. من مراقب مارکوس خواهم بود تا مدتی به درمان بپردازد. او فعلا برنمی‌گردد، من پزشک نیستم، بنابراین دقیقاً نمی‌دانم اما ما چندین هفته دوری او را تخمین می‌زنیم."

اکنون مشخص شده است مصدومیت مارکوس راشفورد جدی‌تر از این حرفاست و این بازیکن تا ۳ ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود و این به معنای بحران جدی در خط حمله یونایتد است که بهترین گلزن تیمش را در اختیار نخواهد داشت. حالا باید میسون گرینوود به عنوان گزینه نخست سولسشایر در یونایتد حساب شود.

یان رایت، کارشناس فوتبال انگلیس به انتقاد از سولسشایر پرداخت و او را مقصر مصدومیت مهاجم تیم ملی انگلیس دانست و نحوه مدیریت سرمربی نروژی را زیر سوال برد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها