حبیبی: جایی برای اشتباه نداریم

سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران گفت: در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی، فرصت هیچ اشتباهی نیست چون هر لغزشی باعث می‌شود تیم از صعود جا بماند.

حبیبی: جایی برای اشتباه نداریم

تیم ملی هندبال ایران در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی، کویت میزبان را با نتیجه ۲۸ بر ۲۴ شکست داد.

علیرضا حبیبی، سرمربی تیم ملی ایران در مورد بازی با کویت گفت: همان‌طور که انتظار می‌رفت بازی سخت و نفس‌گیری داشتیم. در مرحله دوم فرصت هیچ اشتباهی نیست چون هر لغزشی باعث می‌شود تیم از صعود جا بماند.

او افزود: کویت در این دوره از مسابقات خیلی سرمایه‌گذاری کرده و اردوی طولانی مدت داشته است، مهمتر از همه این‌که از امتیاز میزبانی با حضور انبوه تماشاگران خود برخوردار است.

سرمربی تیم ملی در مورد شمار زیاد هواداران کویتی، گفت: در طول چند سال اخیر مسابقات آسیایی، چنین تعداد زیاد تماشاگر دیده نشده است. در این بازی حمایت تماشاگران کویت کار را برای‌مان سخت‌تر کرد به گونه‌ای که سالن ۶ هزار نفری کویت مملو از جمعیت بود و تعداد زیادی هم خارج از سالن و از طریق تلویزیون بازی را دیدند. در کل بازی بسیار نفس‌گیری بود.

او با بیان این‌که نتیجه بازی با کویت برای تیم ملی اهمیت داشت، تاکید کرد: بازی نوسان زیادی داشت اما در نهایت با نتیجه‌ای خوب تیم کویت را شکست دادیم و باید برای بازی بعد که مقابل قطر است آمادگی لازم را به دست بیاوریم. تیم ما خوب جنگید و به خوبی کار کرد. گاهی بازیکنان می‌خواستند احساسی بازی کنند اما سعی کردند اشتباهات را مخصوصا در لحظات پایانی جمع کنند. در آن لحظات توانستیم بازی را خوب مدیریت و نتیجه بازی را عوض کنیم تا برنده شویم.

حبیبی در مورد مصدومیت سجاد استکی نیز گفت: متاسفانه در نیمه اول آقای سجاد استکی که درد کهنه‌ای از ناحیه عضلات همسترینگ داشت، دچار مشکل شد و نتوانست بازی کند. او سه‌شنبه، اول بهمن برای انجام معاینه به پزشک مراجعه می‌کند اما قطعا در بازی با قطر از او استفاده نمی‌کنیم و در استراحت است. منتظریم تا ببینیم وضعیتش در روز سوم و بازی با کره جنوبی به چه صورتی خواهد بود. سه‌شنبه چند بازیکن را جایگزین می‌کنیم و جلسه‌ای فنی با بازیکنان خواهیم داشت تا هم بازی مقابل کویت را ارزیابی کنیم و هم نقاط ضعف و قوت قطر را بررسی کنیم.

سرمربی تیم ملی هندبال با بیان این‌که امیدوارم بازی خوبی مقابل قطر انجام دهیم، تصریح کرد: این تیم بسیار پرمهره است و در این مسابقات همه رقبای خود را شکست داده است. امیدوارم سه‌شنبه بازی خوبی انجام دهیم. باید از دو بازی آینده مقابل قطر و کره جنوبی حتما به یک پیروزی دیگر دست پیدا کنیم تا به عنوان یکی از دو تیم به مرحله بعد صعود کنیم و جواز حضور در جام جهانی را هم به دست بیاوریم.

تیم ملی هندبال مردان ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز سه‌شنبه(اول بهمن) مقابل قطر به میدان می‌رود.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها