اخبار ضد و نقیض درباره ریاست مجمع/ دری: هاشمی شاهرودی رئیس می‎شود/ مصباحی مقدم: تایید نمی‎کنم

تعیین ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی از موضوعات مهمی است که این روزهای محافل سیاسی به آن می‎پردازند.

اخبار ضد و نقیض درباره ریاست مجمع/ دری: هاشمی شاهرودی رئیس می‎شود/ مصباحی مقدم: تایید نمی‎کنم

به گزارش خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری ، تعیین ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی از موضوعات مهمی است که این روزها بسیاری از رسانه‎ها و محافل سیاسی به آن پرداختند.

آیت‎الله هاشمی شاهرودی یکی از گزینه‎های مهمی است که از وی برای حضور در ریاست مجمع تشخیص نام برده می‎شود هرچند دفتر هاشمی شاهرودی امروز خبر ریاست وی برمجمع تشخیص را تایید نکرده و این موضوع را گمانه‎زنی رسانه‎ای دانسته است.

به جز آیت‎الله هاشمی شاهرودی از ابراهیم رئیسی نیز به عنوان یکی دیگر از گزینه‎های تصدی ریاست مجمع تشخیص نام برده‎ می‎شود.

حجت‎الاسلام قربانعلی دری نجف‎آبادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت وگو با سایت خبرفوری با تاکید براین موضوع که هنوز حکمی برای اعضا جدید مجمع تشخیص صادر نشده است تصریح کرد: به نظر می‎رسد بعد از مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست‎جمهوری احکام جدید اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز از سوی مقام معظم رهبری صادر شود.

وی خاطرنشان کرد: هنوز خبر رسمی پیرامون تعیین ریاست جدید مجمع تشخیص منتشر نشده است اما ظاهرا به نظر می‎رسد که آیت‎الله هاشمی شاهرودی رئیس آینده این نهاد است.

عضومجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: از منظر بنده رئیس آینده مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت‎الله هاشمی شاهرودی و وی مسئولیت اداره این نهاد را برعهده خواهد گرفت.

حجت‎الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم دیگر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در گفت وگو با سایت خبرفوری تاکید کرد: احکام جدید اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نشده است و ما منتظر تصمیم مقام معظم رهبری در این باره هستیم.

وی تصریح کرد: آنچه امروز درباره ریاست آیت‎الله شاهرودی بر مجمع تشخیص نیز منتشر شده است تنها گمانه‎زنی است چنانچه دفتر آیت‎الله شاهرودی هم این موضوع را تکذیب کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره صلاحیت آیت‎الله شاهرودی برای تصدی ریاست مجمع اظهارکرد: وی شخصیت برجسته و مهمی هستند اما درباره حضورشان در مجمع تشخیص بدون شک مقام معظم رهبری باید تشخیبص دهند و ما نیز تابع مصلحت و نظر ایشان در این باره هستیم.

مصباحی مقدم درباره زمان ابلاغ احکام جدید مجمع گفت: فکر می‎کنم که تا پایان مردادماه احکام اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی مقام معظم رهبری صادر شود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها