پیش‌بینی زوال اسرائیل تا سال ۲۰۲۲ بر اساس آیات قرآن کریم

به گفته مدیر مرکز اسلامی آفریقای جنوبی، نابودی اسرائیل یکی از موضوعاتی است که با تامل در آیات قرآن، تاریخ آن را می‌توان تعیین کرد.

پیش‌بینی زوال اسرائیل تا سال ۲۰۲۲ بر اساس آیات قرآن کریم

سیدعبدالله حسینی در سال ۱۳۴۳ به دنیا آمد و از سال ۱۳۵۶ در حوزه علمیه مرحوم آیت‌الله میلانی تحصیلات علوم دینی را شروع کرد. وی از بنیان‌گذاران انجمن شعر حوزه هنری خراسان است. حسینی که به دو زبان عربی و انگلیسی تسلط دارد، مدیر مرکز اسلامی آفریقای جنوبی و امام جمعه ژوهانسبورگ است.

وی اخیرا در یک سخنرانی به موضوع «پیش‌بینی زوال اسرائیل تا سال ۲۰۲۲» بر اساس آیات قرآن کریم پرداخته است.

حسینی در این سخنرانی گفت: قرآن، پیش‌بینی‌های زیادی دارد که تعدادی از آنها قبلا محقق شده و تعدادی نیز در آینده محقق خواهد شد.
اگر ما فرمول پیش‌بینی‌های گذشته قرآن را بدانیم می‌توانیم پیش‌بینی‌های آینده را با توجه به آن فرمول را کشف کنیم. من قبلا درباره پیچیدگی قرآن از نظر ریاضی صحبت کرده‌ام. «بسام نهاد جرار» عالم دینی فلسطینی که ۱۲ سال در زندان اسرائیلی‌ها محبوس بود نخستین بار این اعجاز ریاضی را کشف کرد. اما چرا قرآن از زبان ریاضی استفاده کرده است.

دلیل اول آن است که زبان ریاضی، زبانی جهانی است. دوم اینکه قابل تفسیر و تاویل نیست. سوم زبان ریاضی از دقت بیشتری برخوردار است و اندازه‌گیری زمانی و مکانی دقیق را ممکن می‌سازد و دلیل چهارم اینکه امکان قدرت‌نمایی بیشتری وجود دارد.

برای درک اعجاز قرآن از نظر ریاضی قبل از هر چیز ما باید حروف ابجد را بشناسیم که در آن هر یک از حروف عربی در آن معادل یک عدد است.
حروف ابجد به این شرح هستند: «الف، ب، ج، د، ه، و، ز، ح، ط، ی، ک، ل، م، ن، س، ع، ف، ص، ق، ر، ش، ت، ث، خ، ذ، ض، ظ، غ».

در این سیستم الفبایی، الف معادل عدد یک است؛ ب معادل ۲، ج ۳؛ د ۴؛ ...ی ۱۰؛ ک ۲۰؛ ل ۳۰؛ م ۴۰؛...ق ۱۰۰؛ ر ۲۰۰؛ ش ۳۰۰؛ ...غ ۱۰۰۰
قرآن درباره کوچکترین امور با ما سخن می‌گوید: فیه تبیان کل شی. این کتاب در مورد جزئی‌ترین مسائل برای ما راه حل دارد و به ما راهنمایی می‌دهد.
آیا موضوعی مهم‌تر از نابودی اسرائیل در دنیا وجود دارد؟ چگونه ممکن است قرآن درباره آن سخن نگفته باشد؟

خداوند در قرآن می فرماید که نخستین بار پس از طغیان بنی‌اسرائیل خداوند آنها را نابود کرد. اگر بار دیگر طغیان کنند (همانند امروز) دوباره با آنها همان کار را خواهد کرد و آنها را نابود می‌کند.

خداوند به روشنی در آغاز سوره اسرا بر اساس علم ریاضی می‌فرماید که نخستین نابودی اسرائیل چه زمانی بوده است و اگر همان فرمول را استفاده کنیم درخواهیم یافت که نابودی مجدد آن چه زمانی خواهد بود.

قرآن کریم همچون یک پازل است که چیزی به آن نمی توان اضافه یا از آن کم کرد.
پیش‌بینی‌هایی مثل پیش‌بینی زمان شکست سپاه ایران از روم در گذشته رخ داده و برخی از آنها مثل نابودی اسرائیل، در آینده اتفاق می‌افتد «فانتظروا انی معکم من المنتظرین».

قرآن با کلمات با ما سخن می‌گوید اما تنها (ظاهر) کلمات مهم نیستند؛ معانی پنهان بسیاری در پس کلمات نهفته است. قرآن مانند یک زیردریایی است؛ وقتی یک زیردریایی را می بینید ابتدا چیزی شبیه دم یک ماهی را ببینید که از دریا بیرون می‌آید. شما آنچه در زیر دریا است را نمی بینید. اما زیردریایی واقعی زیر دریا است و آن معنای واقعی قرآن است.

چرا برای درک معنای واقعی قرآن باید از علم ریاضی بهره برد؟ زیرا ریاضی یک زبان بین‌المللی است. زبان‌های دیگر، بین‌المللی نیستند اما ریاضی را همه می‌فهمند. دلیل دیگر اینکه ریاضی بر خلاف زبان کلمات، قابل تفسیر و تاویل نیست. ۲ به علاوه ۲ در تمام دنیا معادل ۴ است. با ریاضی می‌توان دقیقا مسائل را سنجید.

ما برای درک پیش‌بینی‌های قرآن نیاز به کلید داریم. نخستین کلید، داستان پیش بینی‌های اتفاق افتاده است. جبرئیل بر پیامبر نازل شد و آیات «الم. غلبت الروم فی ادنی الارض» را نازل کرد. وقتی روم از ایران شکست خورد مومنان خوشحال شدند.

کلید دیگر در سوره کهف است؛ این سوره کلا درباره امام مهدی (عج) است. حتی داستان اصحاب کهف اشاره به امام مهدی (عج) دارد. وقتی از داستان «ذی‌القرنین» و یا داستان «خضر» و« موسی» سخن می‌گوید درباره امام مهدی است. داستان کهف به ما می‌گوید که امکان دارد انسان‌ها عمر طولانی داشته باشند. موسی یکی از انبیای بزرگ است تا آنجا که ۱۳۶ بار اسم او در قرآن آمده است. او کسی است که فرعون را شکست داد و برای قوم خود عدالت به ارمغان آورد.

در این سوره از آیه ۹ تا ۲۵ داستان کهف آمده است. در این سوره آمده آنها ۳۰۹ سال عمر کردند. این عدد شگفت‌آور است. تعداد کلماتی که قبل از این عدد آمده ۳۰۹ کلمه است. در مورد نوح قرآن می‌گوید که او ۹۵۰ سال عمر کرد. در سوره نوح ۹۵۰ حرف استفاده شده است. کلمه لیل (شب) ۳۶۵ بار و کلمه «ساعت» در قرآن ۲۴ بار تکرار شده، کلمه «امام» ۱۲ بار؛ کلمه کساء ۵ بار آمده است و اینها اعجاز عددی قرآن است.

مورخین اتفاق نظر دارند که حضرت سلیمان در سال ۹۳۵ قبل از میلاد، رحلت کرده است. «فلما قضینا علیه الموت» (۳۴:۱۴)
از اول سوره سبا تا حرف «ف» ۹۳۵ حرف است.

سرنوشت اسرائیل:

در مورد نابودی اسرائیل هم کلیدهایی در قرآن وجود دارد.
وَ قَضَیْنا إِلی‏ بَنِی إِسْرائِیلَ فِی الْکِتابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَ لَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیراً* فَإِذا جاءَ وَعْدُ أُولاهُما بَعَثْنا عَلَیْکُمْ عِباداً لَنا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ* فَجاسُوا خِلالَ الدِّیارِ* وَ کانَ وَعْداً مَفْعُولًا. (سوره اسراء، آیه ۲-۵)
وقتی زمان نابودی دوم اسرائیل فرا برسد من شما را از این سرزمین بیرون خواهم کرد.

از آیه نخست سوره اسرا تا آیه ۱۰۴ ، فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ جِئْنَا بِكُمْ لَفِيفًا ۱۴۴۴ کلمه است؛ اگر هر کلمه را نماینده یک سال در نظر بگیریم در می یابیم که نابودی اسرائیل در سال ۱۴۴۴هق محقق خواهد شد.
این سال معادل سال ۲۰۲۲ است.

۱۴۰۱ هجری قمری = ۱۴۴۴ شمسی = ۲۰۲۲ میلادی = ۵۷۸۲ عبری شمسی = ۵۹۵۹ عبری قمری
از فاذا تا کلمه لفیفا بر حسب حروف ابجد می‌شود ۲۰۲۲.
سوره بقره آغاز قرآن است. ما از آغاز سوره اسرا تا کلمه فاذا را محاسبه کردیم. از فاذا تا لفیفا
از اول سوره بقره تا آغاز سوره اسرا ۲۰۲۲ آیه است.
در قرآن تنها دو سوره داریم که ۱۱۱ آیه دارد. یکی یوسف و دیگری اسراء است که هر دو درباره قوم یهود است. فاصله بین دو سوره ۵۹۵۹ کلمه که معادل سال ۵۹۵۹ عبری قمری است.
در جایی از قرآن درباره ورود بنی اسرائیل به زمین سخن گفته شده است . در جای دیگر درباره خروج از ارض سخن گفته. سوره مائده آیه ۲۱ يَا قَوْمِ ادْخُلُوا الْأَرْضَ الْمُقَدَّسَةَ الَّتِي كَتَبَ اللَّهُ لَكُمْ در جای دیگر می فرماید: فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ جِئْنَا بِكُمْ لَفِيفًا . وقتی زمان نابودی دوم برسد شما را از زمین بیرون می کنیم.
فاصله زمان ورود تا خروج یعنی از آیه مائده۲۱ تا آیه ۱۰۴ سوره اسرا ۱۴۴۴ آیه است.
محاسبه هشتم:
از آیه ۹ تا ۲۵ سوره کهف که مربوط به امام مهدی (عج) است، ۳۰۹ کلمه اما ۱۴۰۱ حرف است. چرا این تعداد حرف دارد؟ سال ۱۴۰۱ برای اعراب
معنی ندارد اما بر اساس تقویم شمسی معادل سال ۲۰۲۲ است.
هر دو سوره کهف و اسرا به هم ربط دارد.
تمام سوره کهف درباره امام مهدی (ع) است چه زمان غیبت و زمان بازگشت و فاصله زمانی ایشان با پیامبر و ...
این همه چگونه می تواند تصادفی باشد؟
سوره کهف سال ۶۲۱ میلادی نازل شده و اگر این عدد را با ۱۴۰۱ جمع کنیم عدد ۲۰۲۲ می شود.
محاسبه یازدهم:
در کل سوره اسرا ۴ آیه هست که ۱۹ کلمه دارد. عدد ۱۹ مهمترین عدد در قرآن است. چرا خداوند عدد ۱۹ را برگزیده زیرا معادل ۱ است. چگونه؟
کلمه واحد بر اساس حروف ابجد معادل ۱۹ است. ۴ ضرب در ۱۹ می شود ۷۶. این عدد نشانگر تعداد سال‌های بقای اسرائیل است. تنها ۷۶ سال نه بیشتر. اسرائیل باید پس از ۷۶ سال از بین برود.
اگر عدد ۷۶ را در ۱۹ ضرب کنیم عدد ۱۴۴۴ به دست می آید.
اگر ۷ را با ۶ جمع کنیم ۱۳ می‌شود که عدد نحسی برای صهیونیست‌هاست.
محاسبه دوازدهم:
سوره اسرا ۱۱۱ آیه دارد هر آیه با یک قید تمام می شود. اگر قیود تکراری را کم کنیم تنها ۷۶ عدد می ماند که تعداد سال‌های بقای رژیم اشغالگر قدس را نشان می دهد. یعنی اگر سال تاسیس اسرائیل را سال ۱۹۴۶ بدانیم که نطفه آن در این سال بسته شد، عمر اسرائیل، ۷۶ سال بعد به پایان می رسد. ۶
آیه ۷۶ سوره اسرا را بخوانیم: وَإِنْ كَادُوا لَيَسْتَفِزُّونَكَ مِنَ الْأَرْضِ لِيُخْرِجُوكَ مِنْهَا وَإِذًا لَا يَلْبَثُونَ خِلَافَكَ إِلَّا قَلِيلًا
اگر می توانستند تو را از زمین بیرون می کردند.

خداوند در این آیه از کره زمین صحبت نمی کند بلکه از سرزمین مقدس صحبت می کند. و وقتی این کار را بکنند آنها هم جز زمان کمی باقی نمی مانند.
این قلیلا یعنی ۷۶ سال که زمان کوتاهی است.

اسرائیل نخستین بار در سال ۷۲۲ توسط بخت النصرنابود شد. بار دیگر در سال ۵۸۶ توسط بابلیان از بین رفت. تفاوت این دو عدد، ۱۳۶ سال معادل حروف ابجد کلمه موسی است.
در هر دوره ۱۹ پادشاه حکومت کرده است. پس نباید بیش از ۱۹ نخست وزیر بر این رژیم حکومت کند.
اسرائیل در سال ۱۹۴۸ تاسیس شد. دوره اول این رژیم تا زمان جنگ ۶ روزه ۱۹۶۷ بود که همه کشورهای اعراب علیه اسرائیل وارد جنگ شدند اما شکست خوردند. ایهود باراک نخست وزیر سابق اسرائیل می‌گوید: برای کشور ما چه اتفاقی افتاده است که ما توانستیم کل اعراب را در ۶ روز شکست دهیم اما نتوانستیم ۲ روز در مقابل حماس مقاومت کنیم. در سال ۱۹۸۶ یعنی با آغاز انتفاضه اول افول اسرائیل آغاز شد. در سال ۲۰۰۶ آنها در جنگ ۳۳ روزه از حزب الله شکست خوردند.
هر یک از این دوره ها ۱۹ سال به طول کشیده است و همه در قرآن آمده است.
تاسیس از ۱۹۴۶- ۱۹۴۸
جنگ‌های ۶ روزه ۱۹۶۵-۱۹۶۷
اغاز انتفاضه اول ۱۹۸۴-۱۹۸۶
جنگ ۳۳ روزه حزب الله ۲۰۰۳-۲۰۰۶
زوال اسرائیل ۲۰۲۲
چگونه؟ فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا (اسرا ۷)
فاذا جاء وعد الاخره دو بار در این سوره آمده است یک بار در آیه ۷ و بار دیگر در آیه ۱۰۴ .
اگر از کلمه سبحان که اولین کلمه سوره است بشماریم، فاذا کلمه ۶۹، ولیدخلوا ۷۵ و المسجد ۷۶ است آنها در سال ۷۶ وارد مسجد شدند. این یکی از محاسبات است. محاسبه دیگر:
کلمه آخره شماره ۷۲ بود.
محاسبه پانزدهم:
۱۳۸۷ = ۱۹۶۷
دوره دوم
کلمه لیسوءوا کلمه ۷۳ است. ۷۳ضرب در ۱۹= ۱۳۸۷ هجری قمری= ۱۹۶۷ میلادی که سال جنگ های ۶ روزه است.
محاسبه ۱۶:
۱۴۰۶=۱۹۸۶
دوره سوم
کلمه وجوهکم کلمه ۷۴
۷۴ ضرب در ۱۹ = ۱۴۰۶ هجری قمری که سال شروع انتفاضه است.
محاسبه ۱۷:
۱۴۲۵=۲۰۰۶
دوره چهارم
کلمه ولیدخلوا کلمه ۷۵ است.
۷۵ ضرب در ۱۹ = ۱۴۲۵ هجری قمری= ۲۰۰۶ میلادی که سال جنگ‌های ۳۳ روزه حزب الله است.
محاسبه ۱۸:
سال زوال اسرائیل
اشاره قرآن به زمان فتح بیت المقدس و دخول در مسجد الاقصی و زوال اسرائیل.
کلمه لیدخلو بعد از کلمه وجوهکم در آیه هفتم آمده است و طبعا هفتاد و ششمین کلمه از مجموعه این آیات است. اگر ۷۶ را در ۱۹ ضرب کنیم، عدد ۱۴۴۴ به دست می آید.
۲۰۲۲= ۱۴۴۴= ۱۹ ضرب در ۷۶
محاسبه ۱۹:

سال زوال اسرائیل
کلمه اولیهما کلمه ۳۸
۳۸ ضرب در ۱۹ = ۷۲۲
قبل از میلاد توسط بخت النصر

منبع: ایکنا

69

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 163
  • سید
    0

    به هر حال این هم نظری است ان شاالله بوقوع بپیوندد این دو سال را صبر می کنیم ولی آقا فرمود اسراییل 25 سال آینده را نمی بیند

    نظرات شما -
    • ali
      12

      چهل ساله داریم همینا رو میبافیم همه زندگیمون شده مرگ بر این مرگ بر اون اخرش هم این مرگ با سیل و زلزله و هزارتا کوفت و زهرمار دیگه سر خودمون میاد

    • شهنار
      2

      ببخشیدا اگه ما شعار مرگ می بافیم آمریکا و اسرائیل خود مرگو برامون می بافن یه ذره چشماتو وا کن ببین کی با وقاحت تمام سردار مقاومتوبه تازگی شهید کرد قبلشم که هواپیمای مسافربری رو تو خلیج فارس سرنگون کردنو به خودشون مدال شجاعت دادن این اوکراینیه رو هم که خود جنایتکاراشون هک کردن

    • شهرام
      7

      شهناز تو کاسه از اش داغ تری . خود دولت ایران گفت قضیه هم منتفیه چون اصلا به شبکه وصل نبوده . وجدانا چی میزنید شما ارزشی ها؟

    • سعید
      1

      سلام دوست عزیز سخنرانی آقا رو گوش کنید یا متنش رو بخونید زمان امضای برجام مدت تعهدات ایران ۲۵ سال قید شده بود و اسرائیلی ها گفته بودند حداقل برای ۲۵ سال آینده خطری ما رو تهدید نمیکنه و خیالمون راحته.آقا هم در پاسخ گفتند اسرائیل ۲۵ سال آینده رو نمیبینه نه اینکه قطعا ۲۵ سال بعد از اون سخنرانی نابود میشه. انشالله که ظهور آقا و نابودی اسرائیل هرچه زودتر اتفاق بیفتند و بیشتر از این چشم انتظاری نکشیم

  • آرمان اسدی
    3

    معلوم نیست خبرگزاریه یا مرکز خرافات و نشر اکاذیب

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      سلام یه نظریه هست ما که نمی‌دونیم حقیقت داره یا نه یا اصلا این شخص با این حرفش میخواد انحراف درست کنه یا نه شاید هم درست بگه ولی بعضی از صحبتها جاش در رسانه نیست ورسانه نباید گسترشش بده این مشکل رسانه ها هست که خیلی از اخبار رو بدون فکر و عواقب گسترش میدن بخاطر اینکه براشون مهم نیست مسائل کشور ما مردم عادی دلسوز تریم ولی بعضی اخبار دروغش هم قشنگه

  • محمد
    0

    اگر محاسبات شما که آنرا به قرآن نسبت داده اید اشتباه بود چطور می توانید جلوی بی ایمانی مردم به قرآن را بگیرید؟

    نظرات شما -
    • عباس
      0

      با سلام،قرآن کتاب زندگی است ،البته که رمز و رازهایی دارد.اما آن چیزی که عوام از آن درک می کنند،مبدا و معاد و نبوت و نسخه رستگاری از زندگی است.بنابراین قرآن همیشه جاودان است.این وعده الهی است.

  • سبحان
    0

    من فقط میدونم ظهور حضرت مهدی بشدت نزدیکه.. اگه ظهور تأخیر بیوفته، دیگه شیعه ای برای حمایت از حضرت وجود نخواهد داشت، شیعه بشدت مظلومه. توی همه جای دنیا. فقط شیعه مظلومه. انگار شیطان،از شیعه ها کینه داره. انگار برای شیعه ها قسم مخصوص گمراهی خورده. اللهم عجل لولیک الفرج

    نظرات شما -
    • بیطرف
      2

      منبع تون از کجاست بگید همه بدونن .شاید شما نایب پنجم حضرت هستید .!!!!خواهشن این یکی رو دستکاری نکنید

  • نگین
    1

    حروف ابجد و گزینشی بهم چسبونده اسمون ریسمون بهم بافته بعد شما هم تیتر زدی مرکز اسلامی افریقایی چرا نگفتی ایرانی این حرفها رو زده چرا همش نابودی جنگ محو انقدر مرگ مرگ کرده اید که سر زمین ایران را مرگ فرا گرفته بس کنید خداوند مهربان و بخشنده است چرا انسانها یاد گرفتن این دو کلمه انقدر برایشان سخت است که همش به فکر محو و کشتار باید باشند هر عملی عکس العملی دارد شما هم که در ناف ژوهانسبورگ نشسته اید بی خیال پیش بینی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سلام
      این تحقیق رو درکنار احادیث اهلبیت علیهم السلام در مورد آخرالزمان و اوضاع خاورمیانه اسرائیل ایران و جهان و همچنین سخنان بزرگان شیعه مثل بهجت درمورد ظهوربگذارید بعد به جمع بندی درستی خواهید رسید ان شاءالله ظهور نزدیک تر است

  • نسیم بهشت
    0

    انشالله به امید خدا قطعا همینطوره

    نظرات شما -
    • ترکمان
      2

      اره منتظر باش تا بشه

  • حسین
    0

    از مجموعه روایات تاریخی استفاده می‌شود که معرکه آرمگدون و یابه تعبیری اسلامی قرقیسیا یا قرقیسیه جنگی است که به طور حتم اتفاق خواهد افتاد. در این جنگ مرد نبرد از طرف دشمنان اسلام به نام سفیانی است. او کسی است که به کمک مراکز جاسوسی یهود و آمریکا تفرقه را در میان مردم ایجاد کرده و دعواهای قبیله ای را در میان مردم گسترش می دهد. او درصدد ایجاد روحیه کینه توزی و دشمنی برضد شیعیان اهلبیت برخواهد آمد. تمام محرمات را بر لشکریان خود تجویز می‌کند. و در صدد برخواهد آمد که تمام علمای مسلمین و شخصیت های اسلامی را در بلاد شام و عراق و حجاز به قتل برساند. ولی خداوند متعال او را عقاب کرده و با لشکرش در صحرایی به نام بیدا حدفاصل بین مدینه منوره و مکه مکرمه نابود خواهد کرد. و این نابودی بعداز واقعه آرمگدون و قرقیسیا است که سفیانی در آن پیروز می‌شود و از آنجا به طرف بغداد و کوفه حرکت کرده و سپس به طرف مدینه می رود و در بن راه انواع و اقسام فجایع را انجام می دهد. از مدینه به طرف مکه حرکت می‌کند تا قیام حضرت مهدی (علیه السلام ) را سرکوب نماید. که به قدرت خداوند متعال او با لشکرش در منطقه بیدا به زمین فرو خواهند رفت. .. از موثقه جابر استفاده می‌شود که طرف اصلی در این معرکه سفیانی است اوست که لشکر خود را به طرف قرقیسیا حرکت می دهد و در آن سرزمین صدهزار نفر از سرکشان کشته خواهند شد.

  • مصطفی عظیمی
    0

    انشااله ۲۰۲۲ اسرائیل نابود بشود . هرچند که از حالا صدای شکستن استخوانهای آنها به گوش میرسد .چرا که قریب به یک سال است که بامشکل انتخاب نخست وزیر روبرو هستن

    نظرات شما -
    • ترکمان
      4

      شبا زودتر بخاب فیلم نگاه نکن

    • ارمان
      2

      مصطفی اون صدای شکستن کمر ملت زیر بار تورم و بیکاری و فقر و فساده . چشاتو وا کن . اونی که نابود میشه یکی دیگه ست.

  • محمد
    1

    این بحث چند سال پیش توسط برخی محققین رد شده. چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟ سال ۲۰۲۲ می شه و هیچ اتفاقی نمی افته، فقط یه ضربه به اعتقادات مردم زدیم. آخه چرا؟ حرف زدن بلد نیستیم، حرف نزدن که بلدیم؟!!!!

  • سعید جلالی
    0

    انشاالله به فرمایش امام خامنه ای اسراییل بزودی نابود میشود

  • ابوالفضل
    0

    از آیه ۹ تا ۲۵ سوره کهف که مربوط به امام مهدی (عج) است، ۳۰۹ کلمه اما ۱۴۰۱ حرف است. چرا این تعداد حرف دارد؟ سال ۱۴۰۱ برای اعراب معنی ندارد اما بر اساس تقویم شمسی معادل سال ۲۰۲۲ است. هر دو سوره کهف و اسرا به هم ربط دارد. تمام سوره کهف درباره امام مهدی (ع) است چه زمان غیبت و زمان بازگشت و فاصله زمانی ایشان با پیامبر و ... این همه چگونه می تواند تصادفی باشد؟ سوره کهف سال ۶۲۱ میلادی نازل شده و اگر این عدد را با ۱۴۰۱ جمع کنیم عدد ۲۰۲۲ می شود. این قسمت از متن دقیقا چه ربطی به اسراییل و حکومت اسراییل داره؟ بعضی ازین محاسبه ها کاملا بی ربط هست و خواسته شده به هر طریقی شده اون چندتا عدد رو در بیارن! چرا عدد 621 رو باید با عدد 1401 جمع کنیم؟؟ که جمعش بشه 2022؟ این متن در قسمت هاییش دنبال عدد هایی گشته که جمع اونا مثلا بشه 2022 خوب میشد عددهایی از قرآن پیدا کرد که جمعش بشه 2025 نمیشه؟ بعضی از قسمت های متن صحیح و قابل قبل ولی بعضی از قسمت ها کاملا بی ربط هست!

  • محمد
    0

    کل تاریخوتحریف کردیدخواهشادیگه قرآنوتحریف نکنید

  • شادمهر عقیلی
    0

    سلام البته بنده هم ابجد بلدم و طبق محاسبات من هم ۲سال دیگر اسراییل ازبین خواهد رفت توسط خود اسراییلیها به هرحال مطلب جالبی بود ممنون از خبرفوری

  • سمیرا
    0

    انشاالله هرچه زودتر نابودی کامل اسرائیل برسد

  • داوود
    0

    چقدر جالبه

  • حمید
    0

    تا اونجایی که بنده میدونم قرآن کریم بعد از رحلت پیامبر اسلام گرداوری و مرتب شده ، اونم توسط چند تن از خلفای بعد از پیامبر. درسته چیزی ازش کم یا اضافه نشده اما مطمئنا ترتیب آیه ها و سوره ها و تعداد آیه ها ممکن است با یکدیگر فرق کنه ، مثلا همه میدونیم قرآنی که امام علی(ع) جمع آوری کردن با قرآنی که توی خانه های ما هست متفاوته ، پس این اعدادی که این آقا گفتن کلی جای بحث دارن

    نظرات شما -
    • ثصقثق
      0

      جسارتا قران علی با این قران فقط تو دو یا سه سوره فقط جاش فرق میکنه

    • شجاعی
      0

      کتاب نهج البلاغه از امام علی (ع)میباشد.صحفیه سجادیه از امام سجاد(ع)میباشد.ولی قرآن ازطرف خداوند بزرگ به پیامبر اعظم محمد مصطفی(ع)نازل شد.

  • م.م
    0

    دوستان ریاضیات رو با این عقاید زیر سوال نبرید حروف ابجد ونام گذاری و کدینگ آن بعد از ظهور اسلام و توسط ریاضی دان ها حتی صرف و نحو عربی نیز توسط ایرانی ها اختراع شده و ساخته بشری هست

    نظرات شما -
    • سبحان
      0

      دانشمند، درباره ابجد حدیث داریم امام علی علیه السلام می فرمایند: از رسول خدا در مورد حروف ابجد سؤال شد، آن حضرت فرمودند: تفسیر حروف ابجد را یاد بگیرید؛ چرا که همه آن شگفتی است، وای بر عالمی که از تفسیر آن جاهل باشد.(بحارالانوار جلد 2 ص317) واقعاً بعضیا حرفاشون پوچه. حداقل تحقیق کنید. دانشمندان. حرف بدون سند معتبر نیست.

  • مسعود کریمی
    0

    به . جانم به این اعجاز ‌. خدایا شکرت

  • محمد
    0

    به امید خدا منم احساس میکنم نزدیک شدیم به همه چیز ان شاء الله

  • علی
    0

    خیلی ناخوانا ونامرتب است گویش ونوشتار

  • محسن
    0

    چرت نگیدبابا

  • پدرام
    0

    دوست دارم این نوشته های بی پایه و اساس رو ذخیره داشتم در سالی که اعلام شده این اتفاق می افته دوباره نشان شما و نویسنده این مقاله تون کنم

    نظرات شما -
    • توحید
      0

      هوالعلیم تو مطمئنی تا سال2022 زنده ای که بخواهی به ما شماتت بدهی. هرگز به آرزویت نخواهی رسید..

  • منصور کارگر
    0

    امیدوارم انطور که مگین بشه واگه نشه دو سال دیگه چه جوابی دارین

  • mra
    0

    خوب با فرض درست بودن تمام این اعجازهای قران که نفهمیدیم پیش بینی هست یا پیشگویی چه تاثیری تو زندگی ما بوجود میاد وضعیت زندگی ما ازین رو به اون رو میشه ؟! ضمنا چه تضمینی هست که پس از نابودی در آینده دوباره اسرائیل شکل نگیره؟

  • سبحان
    0

    من کاری به این پیشبینی ندارم. اما طبق روایات و احادیث، ظهور خیلی نزدیکه... خیلی خیلی نزدیک اما بعضیا خیلی موضع شدیدی نسبت به ظهور گرفتن، یعنی امام زمان رو قبول دارن اما منتظرن ظهور همراه با یه بیگ بنگ مهیب و طغیان کوه ها باشه تا امام رو تایید کنن. بعد از ظهور هم حاضر به پذیرش امام زمان نخواهد بود، به والله دنیا یعنی گردش تاریخ، زمانی که شمر لعنت الله سر مبارک امام حسین رو می‌برید، خیلی از لشکریان خود شمر، داشتن گریه میکردند، اونا میدونستن که حسین(ع) ، پسر فاطمه (س) است، الانم همینه، خیلیا میدونن امام زمان حقه، و حجة خداست اما بازم توی لشکریان مخالف امام خواهند بود./ انگار شیطان بوسه زده بر پیشونی بعضیا، که بخدا هیچوقت هدایت نخواهند شد. حتی خدا توفیق توبه هم ازین گروه سلب کرده.....

    نظرات شما -
    • نادر
      0

      بهترین کامنت این پست واقعا هم یه عده فکر میکنند زمان ظهور باید اتفاقات خارق العاده اتفاق بیفته ولی غافل از اینکه ظهور قطعا طوری خواهد که حتی بعضی از علما هم باور نخواهند داشت و در امتحان الهی سرافکنده خواهند شد خدا همه مومنین رو یاری کنه و توفیق بده تا سرباز حضرت باشیم

  • ماد
    0

    خدا همه رو به راه راست هدایت کنه. انشالله

  • M
    0

    خدا کنه رژیم کودک کش اسرائیل هر چه زودتر نابود شه

  • سلام
    1

    والا ما خیلی هامون منتظر ظهور نیستیم!!! من یبار توی کانالم نوشتم ظهور انشالله نزدیکه...... دختره اومد گفت :ای وای نه، من تازه میخواستم ازدواج کنم

    نظرات شما -
    • 0

      سلام منتظر بودن و آماده بودن و نبودن من وشما در روند ظهور هیچ تاثیری ندارد وعده الهی هست که سر وقت خودش محقق خواهد شد چه ما بخواهیم چه نخواهیم ان شاءالله بزودی

  • جوادپورمهدی
    0

    باسلام اللهم عجل لولیک الفرج.یامهدی ادرکنابه امیدنابودی استکبارجهانی امریکا.اسراییل.منافقین.السعودوالخلیفه ودشمان خداوظهوراباصالح المهدی وپیروزی حق برباطل.التماس دعا

  • ارش
    0

    اینها خودشون میدونن فکر میکنی این سازمان موصاد و سیا و ... برای چیه برای کشتن امام زمان ولی نمیدونن داستان همون داستان حضرت موسی هست و مکرشون به خودشون بر میگرده

  • رضا
    0

    با سلام من با تحلیل این آقا کاری ندارم ولی به حضرت آقا اعتقاد کامل دارم و مطمئنم حضرت امام خامنه ای هیچوقت حرف بیخود و دروغ نمیزنه و اینکه فرمودن اسرائیل ۲۵ سال آینده رو نمیبینه مطمئنم و حاضرم با جرئت قسم بخورم که این واقعیته و به حقیقت خواهد پیوست. ان شاءالله تعالی

    نظرات شما -
    • ییی
      0

      جرأت داداش

    • 0

      سلام
      قرآن برای شما حجت نیست بلکه شخص برای شما حجت است این خود نشانه تعصب کور کورانه و شخصیت پرستی هست

  • حمیدرضا
    0

    اگه سال2022 اتفاقی نیوفتاد کشتن تو از شیر مادرهم حلال تره چون داری به جای قرآن صحبت میکنی

  • مسعود رمضانی
    0

    باسلام تا الان هیچ گونه پیش گویی در قرآن و دیگر کتاب های آسمانی نداشته این خواهشاً کمترین اعتقادی که به قرآن هست از بین نبرید تا آیندگان هم به عنوان یک قانون از آن استفاده کنند کاری که شما با قرآن و اعتقادات مردم میکنید ال بیهوده هم نکرده و نمیکند

  • مهدی هادوی
    0

    خدایا منتظر 2022هستیم اگر زنده باشیم نماز را انشاءالله به امامت ولی امر مسلمین سید خراسانی جانم بفداش در مسجدالاقصی اقامه خواهیم کرد ،خدایا از تو میخواهیم این جانیان امریکایی ،اسراییلی،سعودی اماراتی اروپایی را نابود بفرمایی

  • امینی
    0

    سلام انشاالله که درسته چرابعضی هاارنابودی اسرائیل ناراحت میشن حضرت آقا هم وقتی فرمودندبه اسرائیل شماببینیدتا۲۵سال دیگرهستیدیانه بدون دلیل نمی گویند انشاالله تاسال ۲۰۲۲اسرائیلی وجودندارد

  • رسول
    0

    چرااینهمه‌عالم‌وشب‌زنده‌داروعابدواقعی‌داریم‌که‌‌امکان‌ارتباط‌باحضرت‌مهدی‌(عج‌...)رادارندچیزی‌‌درارتباط‌باظهوربرای‌خوشحالی‌شیعیان‌نمگن‌‌‌

  • عجب
    0

    این است تفکرات دین عطوفت و مهربانی.

  • جنوبی
    0

    احتمالا هوا در آفریقا خیلی گرمه توصیه میشه اول اینکه کمتر تو آفتاب بایستید و دوم خاکشیر غوغا میکنه .دشمن گرما زدگیه.

  • علي
    0

    اسرا ئيل اين گونه افراد را تربیت می کند که به مسلمانان بگوید این از پیش بینی قرانتان

  • مرا علی مقبلی
    0

    قرآن کریم تمام وقایع گذشته وآینده رابه صورت. واضح بیان میکنداما جزء بعضی ازحافظان نمیدانند

    نظرات شما -
    • شهرام
      0

      اتفاقا هیچ جای قرآن دقیق نیست و بطور کلی و سربسته ست . پس جفنگ نگید‌ پلیز

  • ابراهیم
    0

    بازی با قرآن وتفسیر به رای آن...حرام است و کننده ی ایم کار دشمن خداست.....چه کسی ظالم تر از کسی است که دروغ به خدا ببندد..!!!!!!

    نظرات شما -
    • سهیل
      0

      خخخخ. سلام جهود جان....خیلی بهتون زور میاد وقتی تاریخ زوال قطعی خودتون را از نص قرآن یادآور می شوند

    • توحيد
      0

      آقا شرمنده ؛ بخشید بنده اطلاع نداشتم حضرتعالی به درجه اجتهاد رسیده اید و فتوای حلال حرام میدهید!ِ!!

  • مريم انصاري
    0

    متاسفانه حماقت ته نداره

    نظرات شما -
    • بینام
      0

      آره موافقم احمق زیاد شده کسی که قول قرآن رو قبول نمیکنه دیگه آخر احمق هاست.

  • فرهاد
    0

    1- اولا حروف ابجد که در روزگار نزول قرآن وجود نداشته، سال‌ها بعد توسط ایرانی‌ها اختراع می‌شود. 2- اعداد و حروف اعباری و اختراعی هستند. به موارد زیر توجه شود: السلطان ظل الله= 12 حرف دارد شاه سایه خداست= 12 حرف دارد محمدرضا پهلوی= 12 حرف دارد البته این نمونه‌ها فقط از نظر تعداد حروف است و نه از نظر محاسبه به ابجد. یعنی آیا می‌توان نتیجه گرفت که(شاه سایه خداست) از قواعد حتمیه است چون تعداد حروفش با تعداد ماه‌های سال یا تعداد امامان برابری دارد. حروفیه گروهی بود که در ایران این گونه خرافات را نشر داد. 3- دست از چرند گویی‌ها بردارید، خرافه پرستی تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • حامد
      0

      کی گفته ابجد توسط ایرانی ها ابداع شده؟ اصلا حروف ابجد برای حرف های زبان عربی است نه فارسی،زبان فارسی چهار حرف بیشتر از عربی داره

    • توحید
      0

      اول شما راجع به ابجد ، مطالعه کن ،بعد نظر بده.........

  • ملت
    0

    از اسرائیل بدتر مسولینی هستندکه نون شهداو نون جمهوری اسلامی رو میخورند ولی زیر علم استکبار سینه میزنندچرا اونا رو اخراج نمیکنند

  • رضا انجمن
    0

    ایشان انشتین دوم ومغز ریاضیات است . ضمنا اگراسرایل از بین نرفت تکلیف چیه ؟ قران را کنار بگذاریم ؟ چرا این قضایا رو حوزه علمیه قم حل نکرده رفته افریقا ؟ قران شناسان انجا هستند یا ریاضی دانان بزرگ؟

  • فرهاد
    0

    آقای حسینی پیامبر خدا یا ائمه کدامیک چنین روش تفسیری(تأویلی) آیات قرآنی داشته‌اند؟ نمونه یا مواردی ذکر کنید. واین که بعضی توصیه فراگیری حروف ابجد را از پیامبر نقل می‌کنند. چگونه ممکن است حروف ابجدی که سالیان بعد ابداع می‌شود، مورد توصیه پیامبر باشد در حالی که مخاطبین این توصیه ماهیت آن را نمی‌دانند و از آن خبری ندارند. این گونه تفسیر آیات کژ راهه نیست؟

  • فرهاد
    0

    ولی شعار این بود که چهل سال پیش اسراییل نابود بشه. تاریخش تغییر کرد و بعد شد سال 2025 و حالا سال2022!!!

  • ایمان
    0

    لاقل آبروی مسلمان وقران را بااین پیش گوییها نبرید اگر دنبال مشهور شدنیت بو جایی دیگر

  • ازاد
    0

    عبدالله راستشو چی زدی

  • پارسی
    2

    شتر در خواب بیند پنبه دانه،،، گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه.!!!!!!

    نظرات شما -
    • یه بنده خدا
      0

      دوست عزیز. شما در ابتدای امر لطف کنید و ضرالمثل رو درست بنویسید بعد در مورد موضوع اظهار نظر کنید

    • توحيد
      0

      مه فشاند نور و سگ پارس کند هرکسی بر طینتِ خود می تند

  • سعید
    0

    وعده الهی حتما محقق خواهدشد

  • داود
    0

    اینها چیه از خودتون درمیارید دین و ایمان مردم را ضعیف کردید بس کنید دیگه با قران کاری نداشته باشید

  • مرتضی
    0

    ۱- اغلب مردمان ناآگاهند. ۲- طرح این موضوع قطعاً زمان و مکان خاص خودش رو می طلبه و نمیشه این چیزها رو به راحتی برای همه مردم یکجا منتشر کرد. و در این صفحه بدون حضور فرد مورد اشاره نمیشه موضوعات رو رد یا ثابت کرد. تنظیم کننده این متن جوری یادداشت ها رو پشت سر هم چیده که انگار در قسمت های انتهایی دیگه هیچ توضیحی برای به اصطلاح محاسبات لازم ندیده. به نظرم بوی شیطنت ظریف سایت خبر فوری داره میاد...

  • فرزادجهانشاهی
    0

    حماس هم باتمام توان تلاویو را موشکباران کند پیروزی با مسلمین است شک نکنیداین وعده الهی است .انشاالله

    نظرات شما -
    • ههه
      0

      اونموقع موشک نبود که بخواد وعده داده بشه

  • سورنا
    1

    در جمله اتل متل توتوله،حرف "ت" چهار بار تکرار شده است تعداد چهار فصل سال است. حرف "ل" سه بار تکرار شده است که تعداد ماه های هر فصل سال است. از حاصل ضرب این دو ۳×۴=۱۲ تعداد دوازده ماه سال بدست می آید مهمتر اینکه تعداد تمام حروف "اتل متل توتوله"دوازده حرف است. ... نتیجه: آیا به راستی این نظم و ترتیب را خالقی نیست؟ آیا فکر می کنید این هماهنگی بی هدف و بی منشاء بوده است؟ این جمله از طرف خداست و اینها نشانه هایست برای افرادی که می‌اندیشند... اگه ایمان نیاوردین،یه توپ دارم قلقیه رو تفسیر کنم براتون؟ بس کنید این بازیاتونو دیگه... وجود این پدر مقدس به درد هیچکس نمیخوره... حداقل الان بعد از مرگ میلیون ها کودک بخاطر گرسنگی

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      شما تو همون کودکی ای که هستی بمون

    • توحید
      0

      دریا با آب دهان سگی ، نجس نمیشود

    • حمید
      0

      خودمونیم ها خوب لودگی میکنی بین این همه اراجیفی که امسال ناظمی گفتن تو بیشتر تونستی بخندونیتمون ادامه بده

  • محمد
    0

    اولا: ار کجا فهمیدین امروز همان طغیان دوم هست؟ دوما: قرآن نگفته دزدان و رانتخواران و دروغگویان و اختلاسگران و قرآن سرنیزه کنندگان و قاتلان و دست به خون مردم آلوده و معبران آشغالی و....کی نابود و بساطشان برچیده میشه؟ لطفا جوابش رو در همین صفحه برای اطلاع عموم اعلام کنید.حتما.منتظریم.

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      برادر شما بورو متن کاملش رو بخون بعد بیا سوال کن

    • حمید
      0

      اتفاقا در قرآن دقیقا گفته شده رانتخواران و دروغگویان و...چه زمانی نابود میشن وقتی ریشه اربابشون اسرائیل خشک بشه خودبخود اونها هم نابود میشن

  • محسن
    0

    دنیا در آستانه ی ظهور آخرین منجی است.انشاالله

  • نوید
    0

    اسراییل دشمنه قاصبه قبول ولی چرا همش فکر و ذکرمون نابودی بقیه هست.بابا بخدا انقد کشور خودمون مشکل داره اصن مسئولا خیالشون نیس فقط میخوان بقیه رو‌نابود کنن

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      مشکلات ما از انتخاب بد خودمون هست که نوکرای آمریکا و انگلیس رو آوردیم سر کار،منظورم انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و شورای شهر هست

    • رضا
      0

      خب عزیز مصبب همه ی مشکلات ما همین اسراییل و امریکا و یسری مسئول غربزده ی بدبخت و همراه اونان مثل روحانی ک دوست ندارن ما پیشرفت کنیم ، بخدا فهمیدن این چیزا خیییییلی ساده ست نمیفهمم چرا شماها میخواید در برابرش مقاومت کنید

  • محمد جواد رضوانیان
    0

    دوست عزیز نمی شه با این قاطعیت درباره این موضوعات صحبت کرد

  • محمدرضا
    0

    چیزی که اهمیت داره اسرائیل بزودی نابود میشه

  • پژمان
    0

    نه تنها نابود نمیشه بلکه قوی‌تر از قبل هم میشه . چرا جواب حملات کوبنده ش‌رو در سوریه و عراق نمیدید؟ ما با هیچ کشوری دشمنی و‌جنگ نمی‌خواهیم با همه دوستی و برادری. این سفارش قرآن و اسلام ناب محمدیه

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      سخت در اشتباهی برادر،شب دراز است و قلندر بیدار

    • رضا
      0

      متاسفم برای مغز معیوبت...

    • امیر
      0

      دشمنی یهودیان با ایرانیان بر می گرده به زمان خشایار شاه تورو خدا فکر نکنید روحانی و شبکه های ماهواره‌ای با ما دوستن

  • ریما
    0

    امیدوارم مردم‌ اسراییل و فلسطینی ها در کنار هم به خوبی و خوشی و برادری زندگی کنند زیر پرچم اسراییل . و حکومت ما هم به جای دخالت در امور داخلی دیگر کشورها به فکر هزاران مشکل و فقر و فساد و بیکاری و دزدی و‌‌ تورم خودمون باشه

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      شما اخوی با این بینشی که داری نظر ندی سنگین تری

    • پارمیس
      0

      سعی کن در مورد ظلم هایی که مردم اسرائیل به دیگران تحمیل میکنن بیشتر مطالعه کنید

    • یاس سپید
      0

      سلام وقتی نظرها رو خوندم متوجه شدم عده ای اسرائیلی هم نظرات خودشون رو گذاشتن .این رو بدونید که وعده ی حق صادقه،وقضیه نابودی اسرائیل حتمی است انشاءالله وبه گفته ی رهبرم اسرائیل ۲۵ سال آینده رو نخواهد دید، حالا منتظر بنشینید تا ببینید.

    • زهره
      0

      خاک بر سر بی‌غیرت بی وطنت

    • توحید
      0

      خدا شمارا در دنیا و برزخ و دوزخ با صهیونیست ها محشور بفرماید .....

  • مجتبی حاجی موسی
    0

    تحقیق بسیار جالبی بود و امیدوارم که حتماً همینطور باشد

  • باران
    0

    انشاالله و به زودی با نابودی این غده چرکین جهانی

    نظرات شما -
    • حرف حق
      1

      کسانی که خواب نابودی اسراییل را می بینند...خدا از خواب بیدارشان کند...✡

    • توحید
      0

      حرف حق........ ......حرف ناحق نزن!.

    • باز هم حرف حق
      0

      توحید خان نا توحید...بجای اینکه ذره بین بذاری و زیر پست هر کسی که بر علیهت هستن خزعبل بنویسی چشماتو باز کن کافیه یکم به ماهیچه های چشمت فشار بیاری باز تر بشن البته مواظب باش از حدقه بیرون نزنن...اطرفتو ببین تعصبات نابجاتو کنار بذار...فکر زنگ زده و فاسد شدتو تغییر بده(البته بعید میدونم)...دنیا به چه فکریه ما به چه فکری برو اقا برو...خربزه آبه وای وای از ان روزی که مردم...نامردم شوند...ان هم نامردم زوال پرست این مذهبیون دیندار بی دین کشتند ما را ... نفسمان را بریدند تا اثبات کنند چرندیاتشان را برو که با وجود امثال شماها وضع ما همینه

  • حسین
    0

    حتی اگر پیشگویی ایشون صحیح نباشه ولی منطقه داره به سمت جنگ پیش میره ک احتمال پیشگویی شون رو بیشتر میکنه. ضمن اینکه ریاضیات بهترین دانشه و هیچ وقت شرایط یک محاسبه تغییر نمیکنه ولی توی بقیه علوم میتونه تغییر کنه. علاوه بر اینا اگر نظریات مسحیان صهونیست و یهودیان رو بخونید واقعا چرتن اعتقادات اونا به هیچ عنوان جایی در زندگی ایندگان نداره. اونا از دید خودشون باید چند کار کنن ک مسبح بیاد اولش اینه ک به سرزمین موعود برگردن و کلا فلسطین رو تحت سلطه خودشون دربیارن بعدش مسجد الاقصی و یک مسجد دیگه رو نابود کنن و مسجمه سلیمان رو اونجا درست کنن و گفتن باید دجال یعنی مسلمانان از دید اونا از بین برن. هر کسی ک به سرزمین موعود بره از نجات یافته هاست و بقیه ی مردم دنیا از بین میرن توی جنگ های هسته ای، یکی از طرفداران سرسخت ترامپ هم چندین بار گفته باید ایران از بین بره تا مسیح بیاد ایران ضد افکار اوناست و مانع اومدن مسیح. میگفتن بوش بجای حمله به عراق باید به ایران حمله میکرد. در هر حال اونا خیلی خرافاتی اند، بهتره ک ماها هم نه بی تفاوت و خواب باشیم و نه بریم سراغ خرافات و هیچ وقت خودمون رو عقل کل ندونیم. بهتره اثر دانکینگ رو هم مروری کنیم. اکثر کسایی ک با قطعیت حرف میزنن کمترین دانش رو دارن. یا به قول دانشمند معروفی ک میگه مشکل انسان نادانی نیست بلکه توهم دانایی است. پس اگر کسی حرفی زد با دانش کم خود نه اون رو تایید کنید نه رد. اسمش پیشگوییه و برای مطالعه هم ک شده خوبه..نگران قرانم نباشید هر روز اعجاز جدیدتر ازش کشف میشه. نظریه زمان نظریه انفجار بزرگ بیگ بنگ قیامت و....اکثرا کشف شدن تا به طور نسبی تایید شدن،

  • محمد
    0

    تراخدادست ازاین چرندیات بردارید

  • رفیق
    0

    داداش میزاشتی جای خبر قبلی که خاخام گفته بود خوب بشه بعد یکی دیگه میبستی .....!!!!!!!حجکم مقبول و علی برکت الله

  • حبیب الله ناظمی
    1

    خداییش خیلی مسخره اید، دیگه ملت رو کلا گاگول فرض کردین،دنیا درحال پیشرفت و تکامل تکنولولوژی و صلح وهمزیستیِ مسالمت آمیزه، اونوقت شماهاباصرف اینهمه بودجه و وقت برای مردم نشستید ازروی توهماتتون بازی بااعدادی راه انداختین که فقط خودتون ازش سردرمیارید، خب که چی؟ گیریم برفرض محال اسرائیل هم نابودشد، چی گیرایران و ایرانی میاد؟ خوبه که برید ازاین بازی بااعدادکشفیاتی بکنید وپیش بینی کنید، دیگه چه کسی قراره سه هزارمیلیاردازاین مملکت ببره، دیگه کی قراره ی هواپیمای مسافربری روبا صدوهفتادنفرروآسمان شهربزنن و بعدشم باکمال بیشرافتی توروی مردم دروغ بگن. بریدازاین دست محاسبات رو رو بکنید. دروغگوهای پشت هم انداز.

    نظرات شما -
    • مصطفی
      0

      دنیا در حال پیشرفته؟چرا این کشورهای پیشرفته مثل آمریکا و انگلیس و آلمان فرانسه بیشتر در کشتن آدما بصورت مستقیم یا غیر مستقیم دست دارن؟جسارت نمیکنم خدمتتون آیا فهم شما متناسب با پیشرفتها پیشرفت کرده ظاهرا با این اظهار نظرتان چشم را عامدانه بر حقایق پوشانده اید

    • توحید
      0

      اعوذ بالله من الشیطان الرحیم وشرّ الشاطین قرآن معجزه پیامبر عزیز ما مسلمانان است. وآنچه در قرآن آمده از محکمات متشابهات حق است و اگر ما توان فهم آنرا نداریم ایراد ازماست همانطوریکه خداوند در قرآن میفرماید ( واکثرهم لا یعقلون )و درمورد کسانی که حقیقت را نمی پذیرند ، میفرماید ( منتظر باشیدو من ازمنتظرانم علی لعنت الله علی القوم الظالمین

    • خانه ی دوست کجاست؟
      0

      باهات موافقم حبیب الله عزیز...بنظرم کسایی که مثله این دوست عزیزمون(مصطفی) از کارهای اینا دفاع میکنن رگ ندارن...این جور ادمها مغزاشون زنگ زده باید عوض شه..همینا باعث عقب موندگی،جهان سومی بودن،فساد و...اینجور ادمها اصلا فهم و درک ندارن که ازش دم میزنن

    • حبیب الله ناظمی
      0

      دوست عزیزم، جناب مصطفی، ممنونم که توجه کردی، ولی میخوام خدمتتون عرض کنم اولا اونهایی که شمامیفرماییدهیچکدامشان داعیه اسلام روندارند،اگرشمادرک درستی ازاسلام داشته باشید، اسلام دین مسالمت و همزیستی مسالمت آمیزه،ایران بعنوان یکی ازبزرگترین وثروتمندترین کشورهای مدعی اسلام ومسلمانی آنهم بامذهب پرمدعای تشیع هست، که متأسفانه باحرکات رادیکالی بعضی ازسردمداران، چهل ساله وخصوصااین چندسال اخیرباتندرویهای نابخردانه،ضربات مهلکی به پیکراسلام و مسلمانان زدند،تاجاییکه امروزه کشورمان درانزوای کامل بسرمیبرد،توصیه میکنم ازدریافت اخباردروغ دوری کنیدوواقعیات رابیابید.

    • حبیب الله ناظمی
      0

      دوست. عزیز، جناب توحید، چرابا توسل وتمسک به آیات قرآن سعی میکنیدبامنکوب کردن دیگرانی که افشای حقایق میکنندمانندخوارج نهروان عمل کنید،وتلاش میکنیدتاشکاف بین ادیان وپیروانش راعمیقترکنید، چه نفعی عایدتان میشود؟چراازاینهمه برطبل جنگ کوبیدن درچهل سال گذشته عبرت نمیگیرید؟ اگرشمامؤمن واقعی به آنچه میدانیدباشید، هرگزدرمقام لعن ودشنام ونفرین برکسی برنمیآیید،فلذااین صفتیست که بسیارمذموم و ناپسندیده ومختص ضعیفانست.

    • توحيد
      0

      حبیبم سلام من نمی خواهم خدای ناکرده جنابعالی را منکوب کنم. ولی دلم نمی خواهد شیعه ی امیرالمومنین بدون مطالعه و تحقیق سخنی بگوید که امام زمان ( عج ) را آزرده خاطر کند . اگر میخواهیم راجع به اسلام. قرآن و شیعه و ادیان و مذاهب داد سخن بدهیم ، بهتر است اول قرآن و نهج البلاغه و تفاسیر آنرا بخوانیم ، احادیث اهلبیت را بشنویم ، تاریخ را مطالعه کنیم ، و بدون هیچ تعصبی ، یک جمع بندی کنیم وآنگاه نظر دهیم. در ضمن اسلام را با قرآن و نهج البلاغه و سیره چهارده معصوم بشناسیم ، نه با مسلمان نماها. اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

  • امیر
    0

    اینای که میان به قرآن توهین میکنن اگه یبار تو زندگیشون قرآن میخوندن اینجوری نمیگفتن باشه اسرائیل نابود نمیشه راحت شدید خودتونو نکشید حالا

  • مقدم
    0

    والا چی بگم!!! الله اعلم...انشاالله انشاالله

  • حکیمه صبوری
    0

    وعده‌های الهی تحقق پیدا خواهد کرد و منتقم خون حسین علیه السلام ظهور خواهد کرد انشاالله

  • ناهید
    0

    من به یفین رسیدم که اسراییل واقعا غده سرطانی ست که باید از صفحه روزگار محو بشه...

  • سفیر
    0

    ان شالله صهیونیست یهود وآمریکاباهم نیست وفنابشن بزودی زود نامردم جهان ازدست این موش‌های ترسوکثیف آدم کش خلاص بشن

  • آرشی لاوری
    0

    خجالت نمیکشین این چرت و پرت هارو مینویسین!!؟؟

    نظرات شما -
    • یک نفر
      0

      خداییش اگر همین مطالب رو می گفتن نوستراداموس گفته بازهم همین حرف رو می‌زدی یا مثلاً یک هشت پا پیش بینی کرده یا ...

  • حسن رضا
    0

    با سلام و احترام! جناب اقای حسینی! از اطلاعات ابجدی شما سپاسگزاریم اما چند نکته قابل ذکر است: اولا این تفسیر و توجیه را نباید در فضای مجازی و عمومی نشر داد زیرا جامعه پذیرش چنین نظریه را ندارد. ثانیا: اگر در سال 2022 اسرائیل از بین نرود وهن قران است تا می توانید به صورت قطع بیان نکنید سوما چرا این نظریه را قبل از نشر در میان مراکز حوزوی و دانشگاهی نشر ندادید تا نقد و بررسی شود. هر چند مطالب شما قابل رد و یا قبول نیست می توان گفت قابل بررسی و دقت و تامل است موفق باشید

    نظرات شما -
    • حبیب الله ناظمی
      0

      دوست عزیز، امروزه سیاست جهانی برهمه این صحبتها برتری یافته،واینکه احتمال خودکشی سیاسی برای بعضی ازکشورهای جهان وجودداشته باشه هم محتمل هست، یعنی اینکه بعضیهابخواهندبااینطور زمینه سازیهاباراه انداختن جنگی روانی، اسباب گسست بین ادیان وپیروانش رابوجودآورند، ودرآینده ازهمین راه نسل کشی یهودیان رافراهم کنند،اینکه مسلمانان تندروو رادیکال خودراغرق درتوهمات میبینندوخصوصا شیعیان خودراتافته جدابافته میدانند،نیزاسیرچنین نقشه های شومی گردند، بنظرم تاجاییکه درتوان داریم بایددرجهت همزیستی مسالمت آمیزبادنیا، حتی دشمنانمان بکوشیم، بهترخواهدبودتااینکه دشمنتراشی و ایجادبدبینی کنیم، چهل سالست به همه دنیا بشارت مرگ میدهیم، چه سودی جزانزوا و بی اعتباری وفرارجوانها و مردمان مملکت وعقب ماندگی عایدمان شده؟

  • رجب کرمی
    0

    واقعا تا کی میخوان اینا اراجیف بگند

  • جلال
    0

    واقعا اینگونه تفسیر ورمزگشایی نیاز به بیماری اسکیزوفرنی دارد

  • محسن
    0

    نابودی اسراییل و آرامش ابدی بشریت حتمی است.

  • حرف حق
    1

    من شما رو به صلح دعوت می کنم...صلحی همگانی...این افکار تروریسم محوری را از ذهنتان محو کنید...بشریت باید خواهان صلح باشد نه به دنبال خروس جنگی...اگر ما پیشرفت و ترقی می خواهیم راهش در گرو ارتباط موثر با دیگران و استفاده از تجارب مناسب آنهاست...در ضمن تعصبات نابجایتان را کنار بگذارید...و افکارتان را اصلاح کنید و با دید مثبت به جهان بنگرید...خدا هست...خدا نگاه می کند...خدا مهربانی برای ما می خواهد...مهربان باشیم

  • علی
    0

    با سلام خدمت عاقلان. اولا این یه پیش بینیه با استفاده از حروف ابجد و تعداد کلمات. چون سال تشکیل و زوال دولت اسراءیل در قرآن نیومده. بعضیا هم میگن سال2025 اسراءیل نابود میشه. خلاصه یه چیز قطعی نیست فقط پیش بینیه. ان شاء ا... که درست از آب در بیاد. از نظرات قبلی معلومه که بعضی از اطلاعات موساد، یهودیای طرفدار اسراءیل و بعضی بی ایمانهای متعصب اومدن نظر دادن. خطابم به همه اینه که اونچیزی که خداوند متعال فرموده و قطعا محقق خواهد شد نابودی دولت غاصب و جنایتکار اسراءیل. در ضمن قرآن الان با زمان علی هیچ فرقی نداره. چون خدا خودش فرموده ما قرآن را نازل کردیم و ما از آن محافظت میکنیم. یعنی تا قیامت هیچ تغییری در قرآن ایجاد نمیشه. کسی که اعتقاد به تغییر قرآن داشته باشه به این آیه و در نتیجه به قرآن ایمان نداره و کافر به قرآن محسوب میشه.

    نظرات شما -
    • حبیب الله ناظمی
      1

      دوست عزیزشمابااستنادبکدام منطقی اینگونه باتندروی هاتون نظرات همه راتخطعه میکنید؟ چگونه بخودتان اجازه میدین که دیگران رامحکوم وتکفیرکنیدواین درست همان چیزیست که بزرگان ومرشدین داعش هم مرتکب آن میشوند،وعده الهی حق است، الملک یبقی مع الکفرولایبقی مع الظلم،چه ظلمی بالاترازاینکه امروزه دین فروشان مشهودبخاطراعمال و روشهای غلطشان در تبلیغ دین اسلام،هشتادمیلیون جمعیت این کشوررا دین زده و دین گریزکرده اند،وشماهم بااینوشتارتان میکوشیدوجاهت خودتان رااینگونه نشان دهید، درحالیکه دین اسلام دراصل دین رأفت وهمزیستی مسالمت آمیزست تا دین جنگ وخونریزی وضرب وشمشیر...

  • روح سرگردان
    1

    من پیشنهاد میکنم ساقیتونو عوض کنید !!!

    نظرات شما -
    • توحید
      0

      روح سرگردان، من هم پیشنهاد میکنم شما ساقی تو عوض کن تا..........روحت سرگردان نباشه.. ساقی ما ،ساقی کوثر ، آقا امیرالمومنین علی بن ابیطالب است یاحق

    • ازاد
      1

      توحید خان مگر امثال شما امیرالمومنین وکلام الله وانبیا رو قبول دارید که دم ازاینا میزنید اگر قبول داشتید که اولویت اول جنگیدن ومبارزه با ظالمین ومفسدین مستکبرین داخلی است که خون مظلومان را درون شیشه کرده اند اره داداش اول کشور خودتو که غرق فساده نجات بده بد برو سراغ ظالمین ونستکبرین خارجی، مردم هم باور کنند امثال شما ظلم ستیز واستکبار ستیز هستید ازقدیم هم گفتن، چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است اره داداش دم خروستون خیلی وقته بیرونه،قسم حضرت عباستون دیگه ارزشی نداره

    • محمد
      0

      خب عزیز من وقتی کسی که دشمن اسلام و ایران نابود شه دیگه کسی نیست فتنه درست کنه آشوب کنه یا وزیر نفوذی تربیت کنه که بیاد از تو خون ملت بخوره.این نابود شه جنگ نرم از بین بره دیگه همچین اتفاقتی نمیوفته اگرم بیوفته در حدی نیست که انقدر الان زیر فشار باشیم.الان سهیونیست داره رو نتفه دشمنش کار میکنه دیگه بقیش بماند

  • saman ma
    0

    ۱۴۰۱ هجری قمری = ۱۴۴۴ شمسی = ۲۰۲۲ میلادی چجوری محاسبه کردید که 1444 شمسی شده 2022 میلادی

    نظرات شما -
    • 14
      0

      داداش اشتباه متوجه شدی

    • حمید
      0

      سلام سال قمری و شمسی جابجا دیدید همین باعث اشتباهتون شده 1401شمسی=1444قمری=2022میلادی

  • ازاد
    0

    اخر جنگ صلحه،مقاومت با دست خالی بی فایده است،وفقط شاهد کشته شدن انسانهای بیگناه خواهیم بود امریکا واسرائیل برعکس مسلمانان که بی برنامه اند دارای برنامه های بلند مدت دویست،سیصد ساله هستند وبرای رسیدن به جامعه مدرن ورسیدن به اصول واهداف خود هرگونه مقاومتی رادرهم خواهند شکست وپیروزی هم ازان کسانی است که ازعلم ودانش برتر وتلاش مضاعف واراده وپشتکار قوی وبرنامه ریزی دقیق و بروزتری بهره مند هستند، سرخپوستان امریکا سیصد سال در جنگ فرسایشی با امریکایی ها جنگیدن ومقاومت کردند ونزدیک به 112میلیون نفر کشته دادند اما اخر صلح کردند ودرجامعه امریکا ادغام شدند،ای کاش انسانها قبل ازهر کاری به عواقب کارشان کمی فکر میکردند، نه بعد از مرگ سهراب فکر نوش دارو بیفتند،

  • محسن
    0

    بسم رب شهدا انشا الله خون سردار حاج قاسم ناجی نابودی اسرائیل بشود و این پیام همان پیام حضرت آقا است

  • جلال عبدلی
    0

    انشاا... وعده خداوند حتمی است

  • توحید
    0

    من این مطلب را قبلاً شنیده بودم. درضمن رمزگشایی های دیگری هم به این روش کرده اندکه عزیزان خودتون میتونید سرچ کنید. بهرجهت ما دعا میکنیم ووامیدواریم سال 2022 سال نابودی غده سرطانی اسرائیل منفور و ظهور آقا جانمان امام زمان (روحی وارواحنا لمقدمه الفداء) باشد ؛ان شاءالله. ....اگرچه به مذاق بعضی ها خوش نمی آید و لی مشیت خداوند انجام میشود؛ هوالعلیم

    نظرات شما -
    • توحيد
      0

      ان شاءالله ؛ ان شاالله ؛ ان شاءالله. .... بوی بهبود ز اوضاع جهان میشنوم به کوری چشم دشمنان اهلبیت ، اسرائیل ازهستی ساقط ، و آقاجانمان امام زمان (عج) ظهورمیکنند

  • رضا
    0

    با سلام خدمت همه دوستان عزیز ..نظرات دوستان عزیز رو خوندم چند تا نکته رو باید خدمتتون عرض کنم: 1- بنده مقاله کامل ایشون رو در مورد نابودی اسرائیل در 2022 خوندم در حدود 70 صفحه میشه و ظاهرا کتابشون هم که چند سال قبل چاپ شده و در حدود 150 صفحه ای هست ..برای نقد یک مطلب بایستی مقاله کامل ایشون رو خوند و محاسبات رو تا جای ممکن خودمون هم می تونیم انجام بدیم . در حدود 18 مورد بررسی سوره اسرا داشتند که 13 14 تاش رو بررسی کردم محاسبات ریاضی هستش که دوستان خودشون هم می تونن بررسی کنن .. که ظاهرا درست هستش و بسیار هم عجیب و قابل تامل .. پس حتما مقاله کامل رو بخونید و بعدا در موردش نظر بدید . 2- مقاله های دیگری هم در زمینه نابودی اسرائیل در 2022 حدود 10 سال قبل از افراد دیگه هم خونده بودم تقاوت هایی دارند ولی در کل محاسبات همین گونه هست. 3- وعده نابودی دوم اسرائیل قطعا در قران (سوره اسرا) و روایات اومده و حتمی هست حتی خود خاخام های یهودی هم در تورات و منابعشون این مطلب رو دارند و می دونند ..این وعده قطعی خداست چه بعضی ها خوششون بیاد چه نیاد و قطعا اتفاق خواهد افتاد. دوستان برای مطالعه روایات در این زمینه کتاب عصر ظهور علامه کورانی منبع خیلی خوبیه... 4- در این مقاله هم نگارنده گفته که محاسبات ریاضی انجام داده و با همه درستی محاسبات باز هم همه چی تحت اراده خداست و نابودی اسرائیل هم طبق وعده خدا و در زمان قطعی خودش انجام خواهد گرفت. 5- برخی دوستان ظاهرا از نابودی اسرائیل خوشحال نمیشن و با بعضی مسائل داخلی ربطش میدن و ... دوستان عزیز اگر مطالعه بفرمائید متوجه میشید که با نابودی اسرائیل به دست امام زمان (عج) و شروع حکومت امام زمان ..همه مشکلات کشورمون و ممالک اسلامی در ابتدا و در ادامه کل بشریت حل خواهد شد و پیشرفت های مادی ومعنوی بسیاری حاصل خواهد شد و قطعا همه مردم خوشحال از این همه پیشرفت ها ..پس ههمون بایستی از این واقعه خوشحال باشیم و از خدا بخواهیم نابودی اسرائیل و ظهور امام زمان هرچه زودتر اتفاق بیافته تا ان شا الله شاهد زندگی هرچه زیباتر ، پر از شکوه و عظمت ، دوستی واقعی بین همه ملتها ، رفاه بالا و پیشرفت های عظیم در سایه حکومت امام مهدی (عج) باشیم... در پناه حق

  • رهرو
    0

    این مطلب درست نیست و منبع معتبری نداره و صرفا یه جوری این اعداد رو کنار هم گذاشتن تا 2022 در بیاد و با این کارشون میخوان به دین مردم ضربه بزنن که اگه امسال به اسرائیل حمله نشه و اسرائیل امسال نابود نشه مردم ایمانش نو به قرآن از دست بدن

  • قدرت الله اسلامی
    0

    سلام ببخشید عددموسی طبق حروف ابجد126 میشود ولی شما136 حساب کردید که بخشی ازاين پژوهش اشتباه میشود!؟ولی بااینحال خداوآقام مهدی ارواحنا له الفدا یاری فرمایند که همین ثانیه خدا ریشه ظلم رژیم امریکاواسراییل وتمامی ستمکاران جهان راقبل ازظهور مولايمان عج نابودفرمایدانشاالله

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      محاسبه ابجد به ۲ صورت کبیر و صغیر هست واژه موسی به ابجد کبیر میشه ۱۱۶ و صغیر میشه ۲۰ که جمع این ها میشه ۱۳۶

  • نصرالهی
    0

    بالاخره مشخص نشد اول ظهوره یا اول نابودی اسراییل

    نظرات شما -
    • مهدی مختاری 291
      0

      سلام دوست عزیز؛ اسرائیل جنایتکار در دو مرحله نابود می شه: مرحلۀ اول قبل از ظهور امام زمان (عج) است و مرحلۀ دوم بعد از ظهور امام زمان (عج) است به طوری که در مرحلۀ دوم چاره ای جز کمک خواستن از "سفیانی ملعون" ندارند و "ظهور و خروج سفیانی ملعون" هم از آخرین نشانه های حتمی ظهور امام زمان (عج) هست.

  • مهدی ،میم
    0

    انشاالله که بیاری خداوند داناوتواناریشه ی ظلم خشکیده خواهدشد ولی روایت ازپیامبرگرامی اسلام وهمچنین امامان معصوم هستش که (دروغگوست کسی که گوید زمان ظهورقاعم چه وقتیست،این خبرمهم دراختیارفقط خداونداست وبس )تمام اسرار هردوجهان به پیامبرگرامی اسلام اموخته شد الا خبرظهوراقاومولامهدی موعود،،،،،

  • سعید
    0

    داداش ۴کلاس سواد ریاضی داشته باشی میفهمی تمام قرآن معجزه است .چشم کورتون رو باز کنید.هرچند تو قرآن نوشته مابر دل وچشمشان مهر زدیم ونمیفهمند

  • محسن حسینی
    0

    ایمان درجاتی دارد که یقین از بالاترین درجات آن است پس ممکن است برای ماکه باین درجه نرسیده آییم باورش مشکل باشداماوعده خداوندتحقق می یابد

  • داود
    0

    یک قدم تا صبح ظهور، نابودی اسرائیل ان شاء الله حداکثر تا سال 2022 میلادی

  • نادم
    1

    دخلو از وارد شدن میاد. احتمالا در سال 2022 اسراییل با تمام اسلام و کشورهای اسلامی وارد معامله و گفتگو میشه

    نظرات شما -
    • فانوس دریایی
      0

      بالاخره اسرائیل نابود خواهد شد ممکنه بعضی ها ناراحتم بشن این دیگه تقدیره که جریان باطل نابود بشه دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره اون‌موقع راحت باهاش کنار میایند این عزیزان طرفدارش اون کسانی که دارن از خارج ایران با نام ایرانی و دستو پا شکسته با زبان فارسی پیام میدن پیام منو بخونن والسلام

  • جعفر
    0

    چن روز دیگه سال ۲۰۲۲میشه وان شالله سال نابودی استکبار و غده سرطانی اسراییل هست..بچه ها دعا کنید دعا که بلدیم و بهمون سفارش شده...اونایی که ارزوی شهادت در رکاب اقا رو دارن بیشتر دعا کنن بسه این همه دوری این همه غریبی اقا.اللهم عجل الولیک الفرج بحق زینب کبری

  • علی صالحی بهابادی
    0

    خیلی عالی

  • علی صالحی بهابادی
    0

    سال زوال 2024 است.1948+76=2024 الان 2022 کلید خورده است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      احسنت برادر فقط بعضیا میدونن چرا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها