دستگیری قاتل فراری در کمتر از ٤ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری قاتل فراری در کمتر از چهار ساعت توسط ماموران کلانتری 11 خبر داد .

دستگیری قاتل فراری در کمتر از ٤ ساعت


به گزارش خبرنگار اجتماعي خبر فوري، سرهنگ "شاهپور فلاحی" در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوريتهاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک مورد درگيري منجر به جرح بلافاصله ماموران کلانتری 11 این شهرستان به محل وقوع درگیری اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند پس از درگيري ضارب از محل فرار كرده و فرد مجروح به مرکز درمانی منتقل شده که به علت شدت خونريزي پس از ساعاتی فوت کرد.

فلاحي خاطر نشان كرد: به دليل حساسيت موضوع موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران كلانتري قرار گرفت و پس از هماهنگی قضائی با بررسی‌های فنی و اقدامات پلیسی ، مخفیگاه متهم در منطقه سرخه حصار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و در کمتر از چهار ساعت پس از درگیری ، متهم در حالی که قصد متواری شدن از مخفیگاه خود را داشت دستگیر شد .

فرمانده انتظامی شهرستان قدس با اشاره به اهمیت موضوع و انعکاس وسیع آن در بین شهروندان تصریح داشت: قاتل پس از انتقال به کلانتری با استفاده از شگرد و شيوه هاي پليسي در بازجويي ها به جرم خود اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده ، متهم به پلیس آگاهی شهرستان منتقل و قاتل با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قدس است.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها