صدور ویزای 10 دیپلماتیک برای اعزام به عربستان

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از صدور ویزای تیم ۱۰ نفره دیپلماتیک ایرانی برای اعزام به عربستان سعودی خبر داد.

صدور ویزای 10 دیپلماتیک برای اعزام به عربستان


به گزارش خبر فوری به نقل از خانه ملت، کمال دهقانی فیروزآبادی با اعلام خبر صدور ویزای تیم 10 نفره دیپلماتیک ایرانی برای اعزام به عربستان، گفت: بالاخره بعد از تلاش‌های بسیار وزارت امور خارجه و برخی رایزنی‌ها، ویزای این تیم صادر شد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: تیم ده نفره دیپلماتیک ایرانی ظرف امروز یا فردا به عربستان اعزام می شوند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه با صدور ویزای تیم دیپلماتیک ایران صرفا بخشی از تقاضای ما انجام شده، عنوان کرد: این به معنای برطرف شدن تمامی مشکلات نیست لذا از دولت عربستان سعودی انتظار داریم به سایر تعهدات خود نیز در زمان برگزاری مراسم حج عمل کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان در خصوص وظایف این تیم 10 نفره دیپلماتیک خاطرنشان کرد: این افراد به علم عدم وجود سفارت یا کنسولگری در عربستان، رابطین کنسولی و حقوقی جمهوری اسلامی با دولت سعودی به شمار می روند و برای پشتیبانی از حقوق شهروندان در عربستان حضور می یابند که اگر مشکلی برای هریک از حجاج ایرانی پیش آمد کانال دیگری برای ارتباط با دولت سعودی به جز کارگزاران حج سازمان حج و زیارت وجود داشته باشد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها