مورینیو: به دنبال خرید مهاجم جدید هستم

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، تایید کرد که این باشگاه به دنبال خرید یک مهاجم جدید برای پر کردن جای خالی هری کین است.

مورینیو: به دنبال خرید مهاجم جدید هستم

مهاجم گلزن تاتنهام به تازگی دچار آسیب دیدگی شد و برای سه ماه از میادین دور خواهد بود. این در حالی است که تاتنهام برای رسیدن به رتبه چهارم جدول، کار دشواری پیش رو دارد و اکنون مورینیو تایید کرد که اگر در صورت پیدا کردن یک گزینه مناسب، او را به تیمش اضافه خواهد کرد.

او به خبرنگاران گفت:" آیا ما به یک مهاجم نیاز داریم؟ بله، اگر ممکن باشد بله. اما شرایط باید برای ما مثبت باشد. در حال حاضر ما بازیکنان هجومی ای داریم که خیلی خوب هستند. سون هئونگ مین، لوکاس مورا، اریک لاملا، جیووانی لو سلسو و دله آلی. البته که آنها بازیکنان خوبی هستند اما ما آن مهاجم نوک را کم داریم.

بنابراین اگر ممکن باشد، ما هر کاری بتوانیم می کنیم و هرچند کار آسانی نیست اما تلاش می کنیم تا چنین بازیکنی را به تیم اضافه می کنیم."

مورینیو همچنین در مورد شایعه انتقال کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی تیمش، به اینتر گفت:" باید از مدیر برنامه او و باشگاه اینتر سوال کنید زیرا آنها بیشتر از من می دانند.

اگر آنها از این انتقال مطمئن هستند، به دلیل این است که آماده اند تا پیشنهاد بدهند، کاری که تا به حال انجام نداده اند.

وقتی می بینم که افرادی در این مورد صحبت می کنند، به ویژه افرادی که مسئولیت دارند، باعث تعجب من می شود. او تلاش می کند تا بهترین بازی‌ها را ارائه بدهد و طبیعی است که تا 31 ژانویه ذهنش کاملا متمرکز نباشد."

هوگو لوریس، کاپیتان تاتنهام، که دچار مصدومیت شده بود، به تازگی به تمرینات برگشت و مورینیو امیدوار است که او در ماه آینده میلادی شرایط بازی کردن را پیدا کند:" یک ماه قبل گفتم که او در ماه فوریه می تواند بازی کند. بنابراین اتفاق طبیعی، باز کردن او در ماه فوریه است. اگر بپرسید اوایل فوریه یا اواخر آن، در حال حاضر می گویم اوایل فوریه.

همه چیز خوب پیش می رود. اعتماد به نفس او برگشته است. او در حال تمرین است و می تواند بگویم که او یکی از بازیکنان جدید ما در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها