آرون افشار وارد چرخه کنسرت‌ها شد/ اجرا در سالن میلاد نمایشگاه

مهر_ آرون افشار خواننده جوان موسیقی پاپ که آثارش طی ماه‌های اخیر با استقبال مخاطبان مواجه شده، اولین کنسرت خود را روز بیست و نهم دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد کرد.

آرون افشار وارد چرخه کنسرت‌ها شد/ اجرا در سالن میلاد نمایشگاه

به گزارش خبر فوری به نقل از مهر ، آرون افشار از خوانندگان جوان موسیقی پاپ ایران که آثارش طی ماه‌های اخیر با مدیریت هنری معین راهبر با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده تصمیم دارد روز بیست و نهم دی ماه سال جاری تازه ترین کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته قرار است در این کنسرت که توسط موسسه آوای فروهر به مدیریت برادران حاتم‌پور به صحنه می‌رود، نزدیک به ۱۵ اثر از این خواننده پیش روی مخاطبان قرار گیرد.

آرون افشار که در ماه های اخیر عمده فعالیت های خود را متمرکز بر تولید تک آهنگ کرده، به زودی اولین آلبوم رسمی خود را نیز منتشر خواهد کرد. در این آلبوم که مدیریت هنری و تنظیم های آن بر عهده معین راهبر بوده ترانه هایی از علیرضا مرتضی قلی، امیر حسام افشار، عاطفه حبیبی، مهرزاد امیرخانی، حامد دهقانی، فرامرز جعفری در آلبوم گنجانده شده است.

این خواننده که طی ماه های گذشته آثاری چون «کجایی»، «شب رویایی»، «جانم باش»، «یار قدیمی»، «گیسو پریشان»، «دلشوره»، «خط و نشان»، «طبیب ماهر» را در دسترس مخاطبان قرار داده روز گذشته نیز قطعه «مادر» را منتشر کرد.

در این قطعه آرون افشار به عنوان آهنگساز و خواننده، فرامرز جعفری ترانه سرا و معین راهبر تنظیم کننده و میکس و مستر عوامل اجرایی را تشکیل می‌دهند.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها