فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نیاز داریم قلب‌هایمان به هم پیوند بخورد و دستهایمان در دست هم باشد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما به اتحاد نیاز داریم و این‌که قلب‌هایمان به هم پیوند بخورد و دستهایمان در دست هم باشد به سمت آینده حرکت کنیم و در گذشته متوقف نشویم و مسیر مقاومت را کاملا طی کنیم.

نیاز داریم قلب‌هایمان به هم پیوند بخورد و دستهایمان در دست هم باشد

سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه نماز عبادی سیاسی جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب گفت: ما اول از همه به قلب‌های محکم مردم ایران نیاز داریم که دل‌هایشان باید آرام، مطمئن و امیدوار باشد.

وی افزود: ما دشمن را خیلی به عقب بردیم و کشور هم به مرحله‌ای از سرافرازی و ثبات رسیده است. ما به اتحاد نیاز داریم و این‌که قلب‌هایمان به هم پیوند بخورد و دستهایمان در دست هم باشد به سمت آینده حرکت کنیم و در گذشته متوقف نشویم و مسیر مقاومت را کاملا طی کنیم. ما به تحربه‌های قوی و نزدیک دریافتیم که راه عبور ما از فراز اراده دشمن ایستادگی است اما نه ایستادگی در سکون بلکه ایستادگی در حال حرکت.

سلامی گفت: باید جلو برویم و ایران را بسازیم و پیشرفته کنیم و آن را به نماد یک کشور درخشان در عالم تبدیل کنیم و این هدف را تعقیب می‌کنیم و این از هدف‌هایی است که ما به آن زود می‌رسیم.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • سردار
    0

    نیاز داشتیم که به هم پیوند بخورد .ولی همکاران..نگذاشتند..در آبان ماه سخت هم هست دیگر مردم گول بخورند .رضایت مردم باید جلب بشود .تا بشوند مردم بصیر..والا بصیر شدن مردم سخت است

  • احمدی
    0

    حسین شریعتمداری وکد خدایی وعلم الهدی حسن عباسی وامثالهم نمی گذارند قلب هایمان به هم نزدیک ودست هایمان در دست هم علیه دشمنان مشترک ودد منشان قرن چون امریکا واسرائیل وانگلیس باشد . هنربارز این جماعت کوبیدن بر طبل تفرقه است .

  • کاربر ناشناس
    0

    ما بنده کی هستییم اصل قلب امام زمان هستکه باشماست فقط بگویید یاامام زمانوشروع کنید سرانجام کار

  • کاربر ناشناس
    0

    ای لشکرصاحب الزمان اماده اییم اماده وقلبمان با امام زمان وشماهاست مااهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ما ملت امام زمانییم درودخداوندبرشماها

  • علیرضا
    0

    قلبمون با تو پیوند نمیخوره ...بهشت شما جهنمه ماست...امیدوارم مثل حادثه هواپیمای اوکراین برای خودت و زن و بچت پیش بیاد تا بفهمی درد مردم رو

  • سوزان
    0

    به شرطی پیوند میدهیم ..که قول بدهید کشتاری.در کار نیست

  • ناشناس
    0

    قلبهای مردم رنج کشیده با سنگهایی که درون سینه های امثال شماهاست هرگز پیوند شدنی نیست .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها