چرا کارنامه ۴۰ ساله سپاه خدشه ناپذیر است؟

امام جمعه اهواز گفت: کارنامه ۴۰ ساله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از کشور و مردم به خصوص در حوادثی مثل سیل و زلزله خدشه ناپذیر است.

چرا کارنامه ۴۰ ساله سپاه خدشه ناپذیر است؟

حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز افزود: در طول ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع از کشور، سازندگی و مقابله و کمک رسانی در بحران‌های سیل و زلزله حضوری در خشان داشته و دارد.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مسلح در کنار همدیگر و با اقتدار در مسیر دفاع از انقلاب و میهن اسلامی شجاعانه و پر افتخار ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تاکید کرد: نیروهای مسلح ناموس هر کشور هستند و در این سال‌ها هیچ کسی جرأت نکرده حتی یک تیر به سمت آمریکا شلیک کند اما نیروهای سپاه توانستند با نیروهایی مانند سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس که به گفته مقام معظم رهبری مکتب و اندیشه هستند به آنها سیلی بزنند.

حجت الاسلام موسوی فرد با گرامی داشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و یاران گرانقدرشان و شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی عنوان کرد: همه ما و مدیران ما باید سردار دل‌ها را الگوی خود قرار داده و راه و منش او را ادامه دهیم.

خطیب جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیش بینی هواشناسی در خصوص بارش باران در استان بر ضرورت آمادگی کامل دستگاه‌های مربوطه تاکید و گفت: حدود ۲۰ نقطه بحرانی در اهواز وجود دارد که باید از الان پمپ‌ها نصب شود تا از حوادثی همچون آبگرفتگی فاضلاب جلوگیری شود.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها