مدیرعامل استقلال : دوره عشق به پیراهن گذشته و بازیکن پول نگیرد بازی نمی‌کند/ استقلال ۷۰ میلیارد بدهی دارد

سیدرضا افتخاری پس از شکست تیم استقلال مقابل نفت آبادان گفت: نتایج ما از هفته آینده تغییر خواهد کرد و با بازیکنانی که داریم شرایط‌مان بهتر خواهد شد.

مدیرعامل استقلال : دوره عشق به پیراهن گذشته و بازیکن پول نگیرد بازی نمی‌کند/ استقلال ۷۰ میلیارد بدهی دارد

وی افزود: اگر بازیکنان محروم‌مان را داشتیم قطعاً شرایط بهتر بود اما قرار شده که آنها همین جلسه محرومیت را پشت‌سر بگذارند و به تیم ما اضافه شوند.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سؤال آیا در کار فنی دخالت می‌کند یا خیر، گفت: من در کار فنی دخالتی ندارم ولی چیزی که می‌بینیم این است که بازیکنان با تجربه‌ای داریم و زمان می‌برد تا آنها هماهنگ شوند.

وی در خصوص بدهی‌های باشگاه استقلال گفت: خوشبختانه سال قبل تمام بدهی‌های خارجی را پرداخت کردیم ولی در ایران به مربی و بازیکنان زیادی بدهکاریم. حدود 70 میلیارد بدهکاریم که متأسفانه به 130 نفر بدهی داریم.

افتخاری افزود: پیش‌بینی کرده‌ایم از درآمدهای امسال بخشی را به این موضوع اختصاص بدهم و بتوانیم برای همیشه بدهی‌های استقلال را صاف کنیم.

وی در خصوص اینکه برخی بازیکنان از عشق و علاقه به پیراهن حرف می‌زنند و بعد از باشگاه شکایت می‌کنند، گفت: این مسائل جنبه تبلیغاتی دارد ولی بازیکنان حرفه‌ای شدند و دیگر بحث عشق به پیراهن گذشته است آنها تا پول‌شان را نگیرند بازی نخواهند کرد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها