سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس:

رئیس جمهور به جای ارائه گزارش از عملکرد دولت درصدد تشکیک در امور دیگر است

 سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس گفت: رئیس جمهور به جای ارائه گزارش به مردم از عملکرد دستگاه اجرایی به دنبال ایجاد تشکیک در مسائل مختلف است تا با این روش موجبات انحراف افکار عمومی از مسائل جاری کشور را فراهم کند.

رئیس جمهور به جای ارائه گزارش از عملکرد دولت درصدد تشکیک در امور دیگر است

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به اظهارات روز گذشته رئیس جمهور درباره بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان گفت: رئیس جمهور به جای ارائه گزارش از عملکرد قوه مجریه به مردم، درصدد ایجاد تشکیک در امور دیگر و فرافکنی از این طریق است.

وی افزود: به عنوان مثال در بحث گرانی بنزین دولت و رئیس جمهور هیچ گزارشی از میزان درآمد حاصل از این افزایش قیمت و نحوه هزینه‌کرد آن به مردم ارائه نکرده‌اند و حتی نمایندگان مجلس هم در جریان کم و کیف این موضوع قرار نگرفته‌اند و دولت گزارشی از این موضوع به نمایندگان هم ارائه نکرده است.

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: رئیس جمهور همواره به دنبال ایجاد تشکیک در امور مختلف است یک روز در باور مردم به امام زمان (عج) تشکیک ایجاد می‌کند، یکبار نسبت به پیامبر اکرم (ص) تشکیک ایجاد می‌کند و ... .

پژمانفر خاطرنشان کرد: امروز در حالی ما شاهد ایجاد تشکیک در عملکرد شورای نگهبان توسط آقای رئیس جمهور هستیم که در صحیفه امام جلد 14 صفحه 370 آمده است که هر کس رأی شورای نگهبان را کذا بداند، فاسد است و باید به عنوان مفسد فی‌الارض مورد پیگیری قرار گیرد.

وی در پایان گفت: امروز عملکرد دولت نه تنها در حوزه بنزین بلکه در حوزه‌های مختلف همچون کشاورزی، تولید و غیره با مشکلات مختلفی مواجه است و ما انسجامی در کارهای دولت مشاهده نمی‌کنیم و همین مسأله فشارهای زیادی را به مردم وارد می‌کند که این موضوع زمینه را برای سوءاستفاده دشمن هم فراهم کرده است.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها