دلیل غیبت رونالدو برابر اودینزه چه بود؟

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس دیشب در لیست این تیم مقابل اودینزه جایی نداشت.  

دلیل غیبت رونالدو برابر اودینزه چه بود؟

دیشب و در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های کوپا ایتالیا، یوونتوس موفق شد با چهار گل اودینزه را مغلوب کرده و راهی یک چهارم شود. اما در این دیدار کریستیانو رونالدو غایب بود و حتی نام او در لیست یوونتوس نیز قرار نداشت. باشگاه یوونتوس در صفحه توئیترش اعلام کرد کریستیانو رونالدو دچار ورم سینوزیت شده و به همین دلیل در دیدار مقابل اودینزه حضور نداشته است.

البته به نظر می رسد مشکل رونالدو چندان جدی نباشد و او می تواند در دیدار ابتدای هفته بعد مقابل پارما از ابتدا در ترکیب قرار گیرد. مائوریتسیو ساری پیش از دیدار مقابل اودینزه نیز مدعی شد ممکن است به ستاره 34 ساله پرتغالی استراحت بدهد و به نظر می رسد این تصمیم در راستای احتیاط در مورد او اتخاذ شده است.

رونالدو که در ماه نوامبر سال گذشته مشکلات زیادی را تجربه کرده و به علت مصدومیت زانو در دو بازی مقابل لوکوموتیو مسکو و میلان در اواسط بازی تعویض شده بود، از ابتدای دسامبر روند فوق العاده ای را در پیش گرفته و در شش بازی اخیر تیمش در سری آ موفق به زدن نه گل شده است. با نزدیک شدن به روزهای حساس و دشوار و آغاز دور حذفی لیگ قهرمانان، احتمالا باز هم در ادامه فصل شاهد غیبت رونالدو و استراحت این ستاره پرتغالی در بازی های کم اهمیت تر یوونتوس خواهیم بود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها