ادعای عجیب رئیس کمیته بین‌المللی المپیک:

ایران اطمینان داده سیاست خود درباره ورزشکاران اسرائیل را تغییر دهد!

رئیس کمیته بین المللی المپیک ادعا کرد: «ایران قول داده نقض منشور المپیک را متوقف کند.»

ایران اطمینان داده سیاست خود درباره ورزشکاران اسرائیل را تغییر دهد!

رسانه انگلیسی inside the games، به نقل از توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک مدعی شده است، کمیته ملی المپیک ایران با ارسال نامه‌ای اعلام کرده سیاست خود درباره ورزشکاران اسرائیلی را متوقف خواهد کرد و از این‌رو فعالیت این کشور توسط این سازمان به حالت تعلیق در نیامده است.

باخ مدعی شده ایران در نامه ارسال شده به کمیته بین‌المللی المپیک اطمینان داده به سیاست خود در رابطه با ورزشکاران اسرائیلی پایان خواهد داد و "در آینده به شکل کامل از منشور المپیک پیروی می‌کند."

باخ ادعا کرده این نامه به امضای «مسعود سلطانی‌فر»، وزیر ورزش ایران و «سید رضا صالحی‌امیری»، رئیس کمیته ملی المپیک ایران رسیده است.

منبع: میزان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • یک دانشجو
    0

    خیلی خوبه با رژیم کودک کش مسابقه دادن؟؟؟؟

  • عدالت
    0

    بله دولت محترم درپستو خیلی قولها به غربیها داده فقط مردم ایرا ن برا دولت نامحرمند وگر نه اسرایل زود تر از مردم ایران از کارهای دولت می گوید

  • شهلا
    0

    چشمم روشن حالا هوچی کنا نمی خواین هو کنین آقایونو؟! د بیارین لشکرتونو تو رو خدا

  • علی
    0

    ورزش که سیاسی نیست. ادعای که ما داریم

  • مسعود
    0

    وقتی رژیمی را به رسمیت نشناخته ایدچگونه مسابقه میدهید؟

  • همشهري
    0

    شما هم براي جاده صاف كردن عكس اسكي باز ايراني و اسراييلي را گذاشتين؟! مگه نه ؟؟؟!

  • پارسی
    0

    فکر کنم بوی نرمش قهرمانانه میاد !!!!، باید منتظر بود و دید.

    نظرات شما -
    • یحیی عابدی کارمند بنیاد جانبازان
      0

      نرمش قهرمانانه مطابق دستور رهبر عزیز آری . حتی از جان باید بگذریم تا امر رهبرمحقق گردد. بعرض برساند سال ۶۸ جوانی بودن برای اشتغال جانبازان در بنیاد مذکور قبل از ورود آقای رفیق‌دوست مشغول بودم خواسته من اشتغال جانبازان عزیز بود و دوست داشتم افرادی که برای این نظام مقدس و این عزیان کار می کنند دستشان را ببوسم و به نوبه خود بیشتر جان فشانی کنم و همراهی.و لذا کنجکاو بودم بیت المال حیف و میل نشود . خدا را شاهد می گیرم با وجود ۳ فرزند قد و نیم قد مستاجر بودم . حتی چون می‌دانستند از نظر مسکن شدیداً در مضیقه. خانه ای ویلایی در بلوار کشاورز در حوالی محل کارم بلوار کشاورز گوچه گیوی دادستانی بنیاد به من معرفی که اسباب اثاثیه ببرم و آنجا را تصرف و استفاده کنم .که با وجود نیاز ولی از گرفتن آن امتناع کردم چرا که می اندیشیدم چرا و بابت چی ؟ امروز که این ها واقعیت را می گویم حدود ۳۰ سال از ماجرا گذشته و هدفم برای سلامتی رهبری و فعالیت زیر لوای این بزرگوار برای پیشبرد انقلاب و عظمت اسلام عزیز بوده و هست دنبال منافع غیر قانونی و غیر شرعی نبوده و نیستم .بنده وقتی می بینم رهبرم اینگونه صاد قانه و محکم جلو منافقین و آمریکا می ایستدبه خود می بالم . و‌ نامردی است که همراه این بزرگ مرد نباشم. ضمن اینکه از افرادی که بهر جهت دنبال منافع شخصی بودند بی تفاوت نیز نبوده و نیستم که در این راه چه بسا بیکار و اخراج شدم باز هم با خود می گویم فدای سلامتی رهبر عزیزم .‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دوستان عزیز نمی خواهم وارد جزییات بشوم چرا که ممکن است دشمن منافق سو استفاده نماید ولی می خواهم یک جمله بگم بنده و امثال بنده مانند همین افرادی هستیم که به محضی که انقلاب و اسلام نیاز دارند سیل می شویم عین تشیع مطهرسردار شهید سلیمانی در تهران .درست است آقای رفیق‌دوست به من ظلم کردند و اخراجی نمودند ولی آقای رفیق‌دوست یا واقعیت را نمی‌دانستند و یا اینکه دیده بودند امثال بنده را اخراج کنند بهتر می توانند کار کنند . بنده کارشناس حقوق هستم و می دانم کلمات بار معنایی و حقوقی دارد و از طرفی از نظر شرعی نیز نیتم این نیست تهمتی زده باشم مگر باسند . علیهذا تا گفتن اخراجی . گفتم چشم فقط به چه دلیل ؟ دلیلش را مکتوب بفرما ؟ هنوز بعد ۳۰ سال با بنیاد تسویه نکردم . هدفم پیروی از این نظام مقدس زیر لوای رهبری معظم بوده و هست . حقوق و مزایا مالی اگر هدفم بود همان زمان آن خانه ویلایی را می گرفتم برایم کفایت داشت . خانه هایی که آن زمان جناب رفیق‌دوست بدیگران بخشیدند . بطور نمونه خانه ویلایی خانم حمیرا خواننده زمان طاغوت واقع در خیابان ولیعصر کوچه باغ وحش سابق ..... بنده عرض کردم حتی حقوق شرعی خودم را هم نگرفتم . تفکر بنده این است این انقلاب مانده گاریش تا سپردن به حضرت حق است. آیات چنین تفکری بی تفاوت به آینده این نظام مقدس می باشد ؟ . حالا اگر افرادی مثل آقا محسن و آقا مرتضی هم اینگونه رفتار کرده اند واگذار به خدا نمودم ولی به اندازه سر سوزنی مایوس نبوده و نیستیم و همان هدف که پیروی از مقام عظمای ولایت است دنبال می کنم مانند خیل عظیم که نمونه اش را بارها دیدیم و آخرین حضور ما تشیع پیکر سردار شهید سلیمانی بود . این رمز موفقیت است . یا علی . سید علی . با احترام کارمند اخراجی بنیاد جانبازان. که باز هم مطیع رهبر عزیزم هستم هرچند به من ظلم شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها