۵ پروژه عمرانی در دانشگاه بیرجند افتتاح شد

در مراسمی با حضور قائم مقام وزیر علوم و تنی چند از مسئولان  استان خراسان جنوبی ۵ پروژه عمرانی در دانشگاه بیرجند افتتاح و یک پروژه کلنگ‌زنی شد.

۵ پروژه عمرانی در دانشگاه بیرجند افتتاح شد

در مراسمی صبح امروز با حضور قائم مقام وزیر علوم، استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه بیرجند و تنی چند از مسئولان 5 پروژه عمرانی در دانشگاه بیرجند افتتاح و یک پروژه کلنگ‌زنی شد.

رئیس دانشگاه بیرجند در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افتتاح سرای دانشجویی علامه عبدالعلی بیرجندی (خوابگاه متأهلین) یکی از پروژه‌های افتتاحی امروز بود که زیربنای این پروژه 480 مترمربع و در 8 واحد است و عملیات اجرایی آن از اردیبهشت 97 آغاز و در مهر 98 به اتمام رسیده و اعتبار هزینه 10 میلیارد ریال بوده است.

احمد خامسان، افتتاح سالن چند منظوره امید را از دیگر پروژه‌های افتتاحی با حضور قائم مقام وزیر علوم عنوان کرد و بیان کرد: زیربنای این پروژه نیز 2 هزار و 32 متر مربع و اعتبار هزینه شده 46 میلیارد ریال است.

وی از افتتاح کارگاه‌های مهارت آموزی دکتر اسدالله زنگویی خبر داد و تصریح کرد: این پروژه در زیربنای 180 مترمربع و اعتباری بالغ بر 3 هزار و 600 میلیون ریال از محل کمک‌های خیر و درآمدهای اختصاصی دانشگاه به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس دانشگاه بیرجند به پروژه محوطه سازی پردیس مهندسی اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه با 6 هزار متر مربع زیربنا و 18 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده از محل اعتبارات ملی و درآمدهای اختصاصی افتتاح شده است.

خامسان به افتتاح مجتمع رفاهی، فرهنگی دانشگاه بیرجند (باغ امیریه) اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز با 30 هزار مترمربع زیربنا و اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از محل درآمدهای اختصاصی به بهره‌برداری رسیده است.

وی از آغاز عملیات اجرایی آزمایشگاه مرجع خبر داد و اظهار داشت: زیربنای این پروژه 3 هزار متر مربع و اعتبار مورد نیاز 100 میلیارد ریال است که تاکنون 2 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

۵ پروژه عمرانی در دانشگاه بیرجند افتتاح شد

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها