نتانیاهو از اروپا خواست تحریم‌های ضدایرانی سازمان ملل را احیا کنند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کشورهای اروپایی توصیه کرد تحریم‌های سازمان ملل متحد علیه ایران را احیا کنند.

نتانیاهو از اروپا خواست تحریم‌های ضدایرانی سازمان ملل را احیا کنند

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب در یک پیام ویدئویی به کشورهای اروپایی توصیه کرد تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه ایران را احیا کنند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل در این ویدئو، گفت: «ما به طور دقیق می‌دانیم در برنامه هسته‌ای ایران چه اتفاقی می‌‌افتد. اسرائیل امکان دستیابی ایران به سلاح‌های هسته‌ای را نمی‌دهد.»

نتانیاهو در ادامه از کشورهای اروپایی حاضر در برجام خواست تا ساز و کار بازگشت خودکار تحریم‌ها علیه ایران در سازمان ملل متحد را فعال کند.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد نیز سه شنبه با استقبال از تصمیم اتحادیه اروپا برای فعال کردن ساز و کار حل اختلاف در برجام، از اروپایی‌ها خواست به «کارزار فشار حداکثری» علیه ایران ملحق شوند.

«دنی دانون» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در این مورد در توییتر نوشته است: «رهبران اروپایی امروز با فعال کردن ساز و کار اختلافات توافق با ایران، تصمیمی درست اتخاذ کرده‌اند.»

آلمان، انگلیس و فرانسه امروز با انتشار بیانیه‌ای در بروکسل، ساز و کار حل اختلاف در برجام را فعال کردند. این ساز و کار در نهایت می‌تواند به احیای تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران و بازگشت طرفین به وضعیت پیش از برجام منتهی شود.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • محسن
    0

    با گستاخی رژیم صهیونیستی حالا ضربه زدن بر پیکره این رژیم زمان مناسبی است

  • م
    0

    کفتار پیر برو هوای مملکت خودتو داشته باش ...هنوز ایران به کشورت حمله نکرده فقط حرفشو زد تو جاتو خیس کردی..برو بمیر..ایران اگه چند تا موشک به اسراییل بزنه این پیر کثیف دیگه اینقدر زرزر نمیکرد

  • سلام بر حسین
    0

    بدبخت کودک کش اگه سازمان مللی وجود داشت تو اینهمه جنایت نمیکردی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها