روایت کولاکوویچ از هیس جنجالی

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: مسابقات المپیک شرایط و سختی‌های خاص خودش را دارد و باید با آمادگی کامل به این رقابت‌ها برویم.

روایت کولاکوویچ از هیس جنجالی

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پس از پس از بازگشت تیم ملی از رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: تیم تازه از مسابقات انتخابی المپیک بازگشته است. می‌خواهیم جشن بگیریم و یک روز خوبی را داشته باشیم و پس از آن درباره مسابقات المپیک برنامه ریزی خواهیم کرد. مسابقات انتخابی المپیک یک رویداد بسیار سختی بود. خیلی خوشحال هستم که موفق شدیم با دست پر به ایران بازگردیم.

سرمربی تیم ملی والیبیال کشورمان درباره همگروهی ایران با تیم‌های ملی والیبال ایتالیا، لهستان، ژاپن، کانادا و ونزوئلا در رقابت‌ها المپیک گفت: هر گروهی در مسابقات المپیک شرایط و سختی‌های خاص خودش را دارد. ما باید با آمادگی کامل به این مسابقات برویم. امیدوارم که با یک برنامه ریزی دقیق بتوانیم عملکرد خوبی در رقابت‌های المپیک داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال عنوان داشت: من در ۳ سالی که ایران هستم درباره مشکلاتی که داشتم هیچ صحبتی نکردم و همه ما در این مدت زیر فشار قرار داشتیم. خوشبختانه بعد از ۳ سال موفق شدم به آن افرادی که خودشان هم می‌دانند چه کسانی هستند جوابی بدهم. قطعا آن‌ها به این صحبت من پاسخ خواهند داد.

او افزود: من در این چند سال سعی کردم هیچ واکنشی از خودم نشان ندهم و آن علامت «هیس» که در فضالی مجازی نشان دادم به خاطر فشار‌هایی بود که در وجودم بود. به نوعی می‌خواستم با این حرکت حرف درونم را زده باشم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها