شائبه در برگزاری اولين كنسرت آواز پارسي در قوچان

در حالی که دادستان قوچان، یک روز مانده به برگزاری کنسرت موسیقی سنتی شهرام و حافظ ناظری در این شهر، از تعویق در برپایی آن خبر می‌دهد، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و نیز مسئول برگزاری کنسرت از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

شائبه در برگزاری اولين كنسرت آواز پارسي در قوچان

به گزارش خبر فوری به نقل از ایرنا، بنا بر مجوز صادر شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی که اعلام عمومی نیز شده این کنسرت بنا است روز جمعه، ششم مردادماه در قوچان برگزار شود که از چند روز پیش فروش بلیت های آن نیز آغاز شده است.
دادستان عمومی و انقلاب قوچان، در خصوص اخباری مبنی بر تعویق در برگزاری این کنسرت، گفت: کنسرت موسیقی شهرام و حافظ ناظری، به دلیل نامناسب بودن مکان در نظر گرفته برای برپایی آن به تعویق افتاده است.
آذری با اشاره به اینکه دادستانی و شورای فرهنگ عمومی قوچان با اصل برگزاری موسیقی سنتی، به ‌عنوان یکی از مطالبات به‌حق مردم مشکلی ندارند، گفت: اجرای موسیقی صحنه‌ای یک نیاز است اما باید مکان مناسب برای آن پیش‌بینی شده و برنامه بر اساس مقررات و قانون برگزار شود.
حمید ضیائی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان ، از عدم ابلاغ کتبی دستوری مبنی بر به تعویق افتادن این کنسرت خبر داد.
افشین تحفه گر، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز گفت: تمامی مجوزهای لازم برای اجرای این برنامه صادر شده و تاکنون هیچ ابلاغیه رسمی در خصوص لغو و یا به تعویق افتادن این برنامه به ما نرسیده است.
میکائیل محمدی، مسئول برگزاری این کنسرت موسیقی در قوچان نیز اظهار کرد: تمامی مجوزهای لازم برای برگزاری این کنسرت از مراجع قانونی مربوط از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اماکن گرفته شده است پس دلیلی برای لغو و یا تعویق آن وجود ندارد.

بر آنچه اعلام شده، شهرام ناظری، از استادان آواز ایران و فرزندش 'حافظ'، جمعه ششم مردادماه؛ با اجرای زنده 'آواز پارسی' در 2 نوبت در سالن ورزشی کارگران قوچان به روی صحنه می‌روند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها