امازاده های قلابی و جعلی کهگیلویه و بویراحمد تخریب می شوند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد از تخریب امامزاده های قلابی و جعلی که توسط عده ای سودجو در برخی مناطق این استان خبرداد.

امازاده های قلابی و جعلی کهگیلویه و بویراحمد تخریب می شوند

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور ضمن انتفاد از سوء استفاده از شان و جایگاه امامزادگان از سوی برخی سودجویان افزود: امامزاده های قلابی و جعلی که توسط عده ای سودجو در برخی مناطق این استان بناه شده بود، تخریب شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: دو سه مورد امامزاده جعلی در استان شناسایی شده که بیشتر در مناطق روستایی بوده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از این افراد بیان می کردند که خواب دیدم فلان جا امامزاده هست، ادامه داد: این افراد سودجو با تعبیر و تعریف خواب هایی از معجزات و مشکل گشایی این امامزادگان دروغین، اعتقادات دینی مردم بویژه روستائیان را هدف قرار می دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: تا در این استان هستم اجازه وهن، خرافه پرستی و عوام فریبی در دین را به هیچ کس نمی دهم و به شدت با این مسایل برخورد می کنیم.

حجت الاسلام جنتی پور با بیان اینکه برخی ها دنبال بازی با اعتقادات مردم هستند، تاکید کرد: امامزادگان میراث فرهنگی و دینی هستند که باید از آنها غفلت نکنیم چرا که برخی ها می خواهند این میراث را از ما ایرانیان بگیرند و افرادی نا آگاهانه از سوی برخی ها به این مسایل دامن می زنند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حیدری
    0

    امام زاده های فعلی که سازمان اوقاف برای آنها شجره نامه درست کرده و اقدام به بازسازی آنان می کند، برخی از آنها نیز قلابی می باشند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها