شهرام جزایری: ماجرای دستگیر شدنم در پرونده پدیده شاندیز سوء تفاهم بود

شهرام جزایری درباره ماجرای دستگیری اش نیز توضیح می دهد:موضوع دستگیری نیز سوء تفاهم بود، احساس می شد که بدون مجوز دادستانی می خواهم سخنرانی کنم، اما قبل از سخنرانی تاکید کردم باید مجوز سخنرانی داده شود. به همین علت وقتی پیش دادستان رفتیم و تحقیقات انجام شد به من حکم برائت دادند.

شهرام جزایری: ماجرای دستگیر شدنم در پرونده پدیده شاندیز سوء تفاهم بود

شهرام جزایری درباره راهکارهایش درخصوص مساله پدید شاندیز به خبر فوری می‌گوید: بنا به دعوتی که مدیران این شرکت داشتند حدود یک سال پیش مطالعاتی را روی این شرکت آغاز و راهکارهایی ارائه کردم.

او ادامه می دهد: گاهی از قضاوت های عجولانه اشخاص تعجب می کنم، چون آدم ها را باید براساس کارهایشان قضاوت کنند.از همان ابتدا گفتم که اولین اقدام برای حل مشکل این است که شرکت باید به فعالیت قانونی اش ادامه دهد.

جزایری می افزاید: مالک اصلی 80درصد سهام شرکت را داشت، به همین خاطر در مرحله دوم بحث کردیم که براساس گزارش های موجود 80درصد سهام به مردم داده شود و 20 درصد دیگر نیز به عنوان سهام جبرانی در نظر گرفته شود .

او یادآور می شود: دو بحث دیگر نیز مطرح بود؛ بانک صادرات که یکی از طلبکاران بزرگ بود و پولش را می خواست به همین خاطر پیشنهاد کردم برای حل این مساله سندیکای بانکی تشکیل شود ،چون حساسیت بالایی داشت. بحث دیگر شروع معاملات سهام بود، چراکه معتقد بودم سهام باید با یک نماد وارد بازار بورس شود که این اتفاق نیز رخ داد.

منبع: خبرفوری

34

حجم ویدیو: 18.84M | مدت زمان ویدیو: 00:06:11 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سارا
    0

    پس همه چیز سوءتفاهم بود ، عجب ....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها