بازگشت به میلان با گلزنی همراه شد

میلان موفق شد بعد از چند هفته ناکامی، با دو گل کالیاری را مغلوب کند.

بازگشت به میلان با گلزنی همراه شد

روسونری که در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته بود، امروز عصر موفق شد با درخشش در نیمه دوم و دو گل رافائل لیائو و زلاتان، کالیاری را شکست داده و به اوضاع خود در جدول سری آ کمی بهبود بخشد.

در نیمه نخست دو تیم صاحب موقعیت های نصفه و نیمه ای شدند، اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و در نهایت 45 دقیقه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید. شاید مهم ترین موقعیت در دقیقه 19 برای میلان ایجاد شد که ضربه زمینی تئو هرناندز توسط اولسن مهار شد. در دقیقه 31 نیز روی ارسال لیائو، این زلاتان بود که با ضربه سر دروازه کالیاری را تهدید کرد که ضربه او نیز توسط سنگربان حریف مهار شد.

میلان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 46 به گل اول دست یافت. روی پاس پشت مدافعان کاستیخو، رافائل لیائو صاحب موقعیت شد و ضربه چیپ او بعد از برخورد به مدافعان کالیاری برخورد کرد و وارد دروازه این تیم شد.

اما حملات میلان ادامه یافت و در دقیقه 64 میلان به گل دوم هم رسید. روی پاس زمینی تئو هرناندز، زلاتان با یک ضربه محکم و زمینی موفق شد گل دوم میلان را به ثمر رسانده و در دومین مقطع حضور در این تیم نیز موفق به گلزنی شود. در ادامه کالیاری تلاش زیادی برای جبران کرد که نتیجه ای نداشت و در نهایت میلان موفق شد با نتیجه 0-2 این تیم را مغلوب کند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها