کولاکوویچ: فردا حضور در المپیک را قطعی خواهیم کرد

سرمربی تیم ملی والیبال با بیان اینکه دیدار ایران و کره دراماتیک بود، گفت: کره در دفاع عالی بود و نمایش فوق‌العاده‌ای برابر ایران داشت.

کولاکوویچ: فردا حضور در المپیک را قطعی خواهیم کرد

ایگور کولاکوویچ در نشست خبری بعد از پیروزی ایران برابر کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی مسابقات انتخابی المپیک افزود: این بازی پراسترسی برای ایران و کره بود. از ابتدای مسابقه، استرس بر بازی حاکم شد و سرویس و دفاع کره هم عالی بود. بعد از ست اول، ایران خیلی بهتر بازی کرد و در پایان، خیلی بازی هیجان انگیزی داشتیم. برای هر دو تیم، پیروزی در این مسابقه خیلی مهم بود و کره، نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و خیلی خوشحالم چون حالا تیم ایران، در فینال انتخابی المپیک است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره عملکرد سعید معروف در بازی مقابل کره جنوبی، گفت: معروف همان‌طور که خودش هم اعلام کرد، از ابتدای مسابقه کمی مشکل داشت و با درد بازی می‌کرد. با وجود این مشکل، تمام تلاش خود را کرد تا خیلی خوب بازی کند و حمایت خیلی خوبی هم از بازیکنان جوان تیم کرد تا کل بازیکنان، در تمام مدت زمان مسابقه، روی بازی تمرکز لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: معروف بازیکن بسیار مهم و بزرگی برای والیبال ایران است؛ هما‌ن‌گونه که سایر بازیکنان هم مهم هستند، اما سعید تجربه خوب و طولانی مدت دارد و چون در پست پاسور بازی می کند، بازیکن مهم و خیلی ارزشمندی است.

کولاکوویچ درباره دیدار فینال و این که دوست دارد با چه تیمی در دیدار نهایی بازی کند، گفت: فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی کنیم. مهم فقط این است که با موفقیت این مسابقات را به پایان برسانیم.

وی تاکید کرد: فردا یک روز تازه و شانس فوق‌العاده برای کسب سهمیه است. این شانس را فردا داریم که در یک مسابقه حساس بلیت توکیو را برای والیبال ایران، نهایی کنیم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها