میثم نصیری: برای کسب مدال المپیک تلاش خواهم کرد

آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران تاکید کرد: هدفم پوشیدن دوبنده تیم ملی در المپیک و رفتن بر روی سکو است.

میثم نصیری: برای کسب مدال المپیک تلاش خواهم کرد

میثم نصیری درباره کسب عنوان قهرمانی در مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی اظهار کرد: سطح مسابقات با توجه به حضور تمام مدعیان وزن ۶۵ کیلوگرم بالا بود. چند ماهی به دلیل بیماری که داشتم از میادین و شرایط ایده آل دور بودم و کسی هم سراغی از من نگرفت. ۷۰ روز بدلیل بیماری خانه نشین بودم اما خدا راشکر با قهرمانی در این مسابقات مجددا شروع خوبی داشتم و امیدوارم بتوانم این روند را ادامه بدهم.

وی درباره تصمیمش برای بازگشت دوباره به ۶۵ کیلوگرم گفت: وزنم کم است و نهایتا ۶۹ - ۷۰ کیلوگرم هستم؛ وزن کم کردن را دوست ندارم اما برای ۷۰ کیلو سبک بودم. از طرفی با توجه به اینکه سال المپیک است تصمیم گرفتم شانسم را برای حضور در این رقابت‌ها آزمایش کنم. امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه برهم تا به هدفم برسم. هدف اول در این وزن کسب سهمیه است و امیدوارم در نهایت اگر من نماینده ایران در المپیک شدم بتوانم به هدف اصلی‌ام که کسب مدال است و سال‌هاست دنبال آن هستم، برسم.

نصیری در پاسخ به این سوال که این مسابقات با ۲ کیلوگرم ارفاق برگزار شد و فکر می‌کنی بتوانی در وزن قانونی هم چنین نمایشی داشته باشی؟ عنوان کرد: شرایطم خیلی خوب بود؛ در روز دوم هم خیلی راحت سر وزن رسیدم و مشکلی نداشتم. از تمام ۶۵ کیلوی‌های ایران سبک‌تر هستم و کادر فنی نیز به خوبی از این موضوع مطلع است. بیابانی، مقصودی و یزدانی را در جام تختی شکست دادم و هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک است.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها