علیزاده دعای خیر مردم را فراموش نکند

مهین فرهادی زاد نسبت به اخبار پیرامون کیمیا علیزاده و حضور او در کشور هلند واکنش نشان داد.

علیزاده دعای خیر مردم را فراموش نکند

مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش با اشاره به تلاش های کیمیا علیزاده بانوی ملی پوش تکواندو در کسب افتخار برای ایران اظهار داشت: کیمیا علیزاده با همت و با وجود آسیب دیدگی در المپیک تلاش کرد تا پیروز میدان شود و بر روی سکو بایستد.

او در ادامه تمرینات سخت کیمیا علیزاده در طول این سال ها را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: وزارت ورزش و فدراسیون مربوطه نیز با تمام وجود از وی حمایت کردند تا به مرحله ی قهرمانی و حضور در المپیک برسد و مردم مهربان ایران نیز قدرشناس ورزشکار عزیز خود هستند. البته این باور را هم دارم که این دختر خوب تکواندوی ایران، دعای مردم و حمایت های مسوولان در مسیر موفقیتش را فراموش نکرده و قدر آن عزتی که بین ملت ایران دارد را هرگز فراموش نکرده است.

وی در ادامه این نکته را متذکر شد که خاطره حمایت های مجموعه ورزش برای بهبود و کسب سلامت کیمیا و هماهنگی حوزه های مختلف برای اینکه وی دوباره به روزهای اوجش بازگردد تا در آرامش فعالیت های ورزشی اش را در بخش قهرمانی و حرفه ای پیگیری کند و در صحنه های ورزشی بدرخشد از اذهان افراد پاک نخواهد شد.

معاون توسعه ورزش بانوان گفت: برای کیمیا علیزاده ملی پوش شایسته کشورمان که محبوب مردم و مسئولین است شرایط برای کسب سهمیه المپیک مهیا بود و مقرر بود تا وی در رقابت های سال آتی شرکت کند.

فرهادی زاد با بیان این نکته که تمامی حمایت های مادی و معنوی در زندگی فردی و در حوزه حرفه ای نیز برای ادامه تمرینات علیزاده مهیا بوده است، با طرح این سوال که با وجود اینکه تمام شرایط برای کیمیا مهیا بوده و اساسأ چه دلیلی برای بی توجهی ایشان می توان بیان کرد؟ گفت: امیدوارم این مساله در شرایط بهتری مورد بررسی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: همه ی ورزشکاران کشورمان تلاش می کنند که در میادین بین المللی زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران در رقابت ها حضور پیدا کنند و این مهم را افتخاری بزرگ برای خود می دانند تا بر روی سکوی قهرمانی با نام ایران بدرخشند.

او بیان کرد: قدردان تلاش های ملی پوشان کشورمان هستیم و براین باوریم که در جای جای این سرزمین پهناور پتانسیل ها و استعدادهای ورزشی بسیاری هستند که پرچم ایران عزیز را در عرصه های مختلف ورزشی به اهتزاز در خواهند آورد. ایران سربلند و پرافتخار غایت آرزوی هر ایرانی است.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها