توییتر گزینه‌هایی را برای محدود کردن پاسخ‌ها ایجاد خواهد کرد

مدیرعامل محصولات توییتر، سوزان ژی، در سخنرانی خود در رویداد CES در لاس‌وگاس، از تغییرات جدیدی که امسال به این پلتفرم می‌آیند، پرده برداشت. تغییراتی که  به طور خاص روی مکالمات متمرکز شده است.

توییتر گزینه‌هایی را برای محدود کردن پاسخ‌ها ایجاد خواهد کرد

ژی می گوید توییتر در حال افزودن تنظیم جدید برای "شرکت کنندگان در مکالمه" درست روی صفحه نمایش است. این ابزار چهار گزینه دارد: "جهانی ، گروهی ، پنل و بیانیه". بخش جهانی اجازه می دهد تا هر کسی پاسخ دهد ، گروه برای افرادی است که شما از آنها پیروی می کنید و از آنها یاد می کنید ، پنل مخصوص افرادی است که شما به طور خاص در توییت از آنها یاد می کنید و بیانیه به سادگی اجازه می دهد تا یک توییت ارسال کنید و پاسخی دریافت نکنید.

ژی می گوید که توییتر "در حال انجام تحقیقات در مورد این ویژگی" است و احتمالا در سه ماهه اول سال 2020 این ویژگی از مرحله آزمایشی وارد فاز عملی می شود و پیشبینی می شود این ویژگی در سطح جهانی در اواخر سال جاری استفاده می شود.این یک ویژگی مهم است. درست همانطور که فیس بوک کاربران را به استفاده از ویژگی گروه های خصوصی خود سوق داده است ، توییتر می خواهد این امکان را به کاربران بدهد که بتواند گسترش توییت های خود را محدود کند. راه حل توییتر یک روش جالب توجه برای مرز گذاری توییت های عمومی و خصوصی است که به توزیع توییت به جای مجوز برای دیدن آن متمرکز شده است.

توییتر می گوید شما فقط می توانید از افرادی که دنبال می کنید پاسخی دریافت کنید و این موضوع اذیت و آزارها را نیز کمتر می کند. یکی دیگر از ویژگی هایی که در حال آمدن است ، نمای ویژه گفتگو است. هدف این است که تمام مکالمه "در یک صفحه نمایش داده شود". صفحه دارای خطوطی است که به راحتی شما را از طریق پاسخ ها راهنمایی می کند و همچنین نویسندگان خاص را فرامی خواند.

ژی می گوید که رابط مکالمه ای که در ابتدا در "بتا" مورد آزمایش قرار گرفت و در ماه های آینده به برنامه اصلی توییتر می آید. راب بیشاپ، مدیر محصولات توییتر نیز می گوید: "به زودی ، هنگامی که توییتی راجع به یک موضوع خاص از طرف کسی که دنبال می کنید ، مشاهده می کنید ، ممکن است توییتر یک گزینه را به شما پیشنهاد دهد که آن موضوع خاص را زیر توییت دنبال کنید.

بیشاپ می گوید توییتر برای انتخاب موضوعاتی که می توانید دنبال کنید، رویکرد "داده محور" را اتخاذ می کند. او می گوید که توییتر با مباحث غیر سیاسی به منظور درک کامل نحوه واکنش کاربران به این ویژگی و مطالعه نحوه عملکرد الگوریتم های آن در مقیاس بزرگ، آغاز به کار می کند.

توییتر همچنین به توجه بیشتری به ویژگی های فهرست های خود می کند و کاربران قادر خواهند بود نمایش فهرست ها را به صورت دلخواه تنظیم کنند. یکی دیگر از مدیران توییتر می گوید: "هدف توئیتر ارائه مکالمه عمومی است." او استدلال می کند که اولویت های توییتر "سلامتی ، گفتگوها و علائق" است."

در حال حاضر، بیش از 50 درصد از توییتهایی كه این شركت حذف می كند به دلیل نقض خدمات به صورت غیرفعالانه اتفاق می افتد ، بدون اینكه كاربران نیاز به گزارش آنها داشته باشند. این یک رشد بزرگ نسبت به سال گذشته است.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها