افزایش قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصدی در بازار موادشوینده در نیمه دوم سال

رئیس اتحادیه عمده‌فروشان مواد شوینده گفت: در نیمه دوم امسال، قیمت مواد شوینده ۱۰ تا ۱۵ درصد، افزایش قیمت پیدا می‌کند.

افزایش قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصدی در بازار موادشوینده در نیمه دوم سال

علیرضا رضایی قهرودی ، رئیس اتحادیه عمده‌فروشان مواد شوینده و پاک‌کننده درباره آخرین وضعیت بازار مواد شوینده اظهار کرد: در شش ماهه دوم امسال، قیمت مواد شوینده ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش قیمت پیدا خواهد کرد.

رئیس اتحادیه عمده‌فروشان مواد شوینده و پاک‌کننده با اشاره به اینکه وضعیت بازار، نسبت به ۶ ماه اول سال بهتر شده است، تصریح کرد: خوشبختانه مشکل و کمبودی در تأمین موادشوینده در بازار نداریم. او در ادامه افزود: خوشبختانه توانسته‌ایم کمبود‌ها را در بازار جبران کنیم.

رئیس اتحادیه عمده‌فروشان مواد شوینده و پاک‌کننده با بیان اینکه کیفیت موادشوینده در بازار مناسب است و می‌توانند با دیگر کشور‌ها رقابت کنند، تصریح کرد: این موضوع، عاملی است که سبب می‌شود، دست دلالان و سودجویان در بازار کوتاه شود.

قهرودی با تأکید بر اینکه مردم در تلاش هستند تا در زمینه موادبهداشتی صرفه‌جویی کنند و مصرف خود را مدیریت کنند، تصریح کرد: این در حالی است، که ما مردمی داریم که همیشه به بهداشت خود اهمیت داده‌اند.

گفتنی است، هم اکنون واحد‌های تولیدی، نیاز به کسب مجوز از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ندارند و می‌توانند افزایش متعارف قیمت‌ها را مدنظر قرار دهند، اگر قیمت‌ها خارج از عرف سازمان حمایت باشد از سوی انجمن تولیدکنندگان فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی و مواد شوینده و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، کنترل و برخورد‌های لازم صورت خواهد گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها