کشف یک میلیارد و 600 میلیون ریال لوازم برقی قاچاق در اراک

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف یک میلیارد و 600 میلیون ریال لوازم برقی قاچاق که در زیر یک بار گمرکی در یک خودروی کامیون جاساز شده بود، خبر داد.

کشف یک میلیارد و 600 میلیون ریال لوازم برقی قاچاق در اراک

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: با بازبینی طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، برخورد با قاچاقچیان عمده کالا از جمله رویکردهای است که به صورت ویژه در دستور کار اجرایی پلیس استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس استان، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در انجام تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار قاچاق از محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات پلیس، سرانجام این خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک شناسایی و در عملیاتی توقیف شد.

مفخمی شهرستانی تصریح کرد: در بررسی اولیه، راننده خودرو برای جابجایی بار خود مدارکی قانونی از جابجایی یک محموله لوازم الکتریکی را ارائه داد که با حساسیت و دقت نظر مأموران انتظامی، مشخص شد که در زیر بار گمرکی، مقادیر زیادی کالای قاچاق جاساز شده است.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد 82 دستگاه بخارشوی و جارو برقی قاچاق با اعلام ارزش ریالی یک میلیارد و 600 میلیون ریالی در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: فارس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها