گفت و گوی اختصاصی با یوسف تیموری: از سالوادور تا استندآپ / چرا رضا عطاران در استندآپ شرکت نمی‌کند؟! / استندآپ یعنی همین جوک گفتن؟!

یوسف تیموری بازیگر تلویزیون و سینما ابتدا به پخش سریال پنچری و همکاری‌اش با برزو نیک‌نژاد اشاره کرد و گفت: همکاری با آقای مهام و همچنین نیک‌نژاد باعث افتخار است.

گفت و گوی اختصاصی با یوسف تیموری: از سالوادور تا استندآپ / چرا رضا عطاران در استندآپ شرکت نمی‌کند؟! / استندآپ یعنی همین جوک گفتن؟!

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبر فوری ، وی اشاره کرد:بعد از چندسال که کار سریال انجام نداده بودم، تصمیم گرفتم در این پروژه شرکت کنم. ماه‌های ابتدایی کار به علت اینکه تجربه‌ی اولم با آقای نیک‌نژاد بود و شناخت کافی نسبت به ایشان نداشتم؛ نوع ظنز این کارگردان برایم ملموس نبود اما رفته‌رفته با تیپ کاری برزو نیک‌نژاد مأنوس شدم.


وی ادامه داد: متأسفانه برخی همکاران و دوستان هنرمندمان در چند سال اخیر بسیار ضعیف عمل کردند. برای مثال بنده که بازیگر کمدی هستم، برای دل مردم کشورم و از روی علاقه و لذت دوست دارم که آنها را بخندانم؛ اما این دلیل می‌شود که کار من به نحوی شود که هفته‌ای یکبار در برنامه‌ای حضور پیدا کنم.

وی درباره استندآپ کمدی نیز گفت: جوک بگم و مردم را بخندانم؟! ازطرفی به مخاطب می‌گوییم که تمام کمدین‌های بزرگ در این برنامه ضور دارند؛ در حالی که جای سوال دارد چرا شخص آقای مهدی هاشمی که کمدین سه نسل است، در این برنامه حضور پیدا نکرده است؟! یا آقای عطاران چرا نیامده‌اند؟! و هزاران چرای دیگر...

33

حجم ویدیو: 17.40M | مدت زمان ویدیو: 00:11:24 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها