واكنش یک سايت اصولگرا به خوي كشتارطلب حسن عباسي :

آقای عباسی! مردم اهل تکه‌تکه کردن همدیگر نیستند! / آقاي دادستان ورود كنيد

حسن عباسی طی روز‌های اخیر طی سخنانی گفت: «اصلاح طلب‌ها دارند با احساسات مردم در قضیه شهادت ‎قاسم سلیمانی بازی می‌کنند. اگر مردم ریختند این باند اصلاح طلب رو تو خیابون کشتند و تکه تکه کردند نگید که هشدار ندادید!»

آقای عباسی! مردم اهل تکه‌تکه کردن همدیگر نیستند! / آقاي دادستان ورود كنيد

سایت اصولگرای الف نوشت: آقای حسن عباسی طی روز‌های اخیر طی سخنانی آتشین ضمن هشدار به دادستان کل کشور گفت: «اصلاح طلب‌ها دارند با احساسات مردم در قضیه شهادت ‎قاسم سلیمانی بازی می‌کنند. اگر مردم ریختند این باند اصلاح طلب رو تو خیابون کشتند و تکه تکه کردند نگید که هشدار ندادید!»

هر چند این نخستین بار نیست و آخرین بار هم نخواهد بود که ایشان در سخنانی تند و از سر عصبانیت کسی یا کسانی را می‌نوازد، اما یقینا نخستین بار است که در زمانی مانند این زمان که خون پاک سردار سلیمانی چنین وحدت ملی کم نظیری را در مقابله با تهدیدات خارجی پدید آورده و هنوز پیکر او نیز به خاک سپرده نشده کسی پیدا می‌شود که به همین راحتی از جانب مردم حکم به تکه تکه کردن مخالفان خود می‌دهد!

جالب‌تر آنکه این اظهارات را به بهانه شهادت کسی بر زبان آورده که به گواه موافق و مخالف سیاسی‌اش مشهور به اخلاق و مدارا بود و علیرغم داشتن فکر و رای سیاسی روشن خود، هرگز چنین اظهاراتی نسبت به مخالف سیاسی از زبان او صادر نشد.

حتی مرور نامه دسته جمعی سرداران سپاه در سال ۷۸ خطاب به رییس جمهور وقت که نام سردار سلیمانی نیز در آن دیده می‌شود نشان می‌دهد که ادبیات این نامه منتقدانه نیز عاری از این کلمات درشت و زننده است.

به علاوه در سخن ایشان مانند همیشه احکامی وجود دارد که معلوم نیست از کدام مشرب سیاسی تراوش کرده؟

ایشان گفته اند چرا برخی اصلاح طلبان بر خلاف موضع رسمی نظام درباره انتقام سخت از آمریکا سخن می‌گویند؟! باید پرسید چه کسی به ایشان گفته است که اظهار نظر‌های مختلف آنهم در چنین موضوعاتی که ممکن است درباره نحوه، زمان، مکان و چگونگی آن به طور طبیعی اختلاف نظر بین کارشناسان سیاسی و نظامی باشد ممنوع است؟

طی روز‌های گذشته صدای غالب فریاد انتقام است، اما همانگونه که در بیانیه شورای عالی امنیت ملی آمده است: این جنایتکاران با انتقام سخت منتقمین خون سردار سلیمانی در زمان و مکان مناسب روبرو خواهند شد. بدیهی است چنین تصمیمی با لحاظ مجموعه شرایط کشور در حیطه شورای عالی امنیت ملی است نه کس دیگر.

آقای عباسی چطور متوجه نیست که اظهار نظر مخالف در همه زمینه‌ها چیزی نیست که فقط در دایره سیاسی اصلاح طلبان باشد و حتی در جمع مدیران ارشد دارای فکر سیاسی مشابه نیز که برای تصمیم سازی در باره موضوعات مختلف به رایزنی و بحث می‌پردازند، ممکن است کسانی وجود داشته باشند که نظری کاملا مخالف را طرح کنند چرا که لازمه هر بررسی عقلانی مطرح کردن آرای مختلف و مخالف و سنجیدن هر کدام از آن هاست و هیچکس در چنین مواقعی دیگران را تکه پاره نکرده و نمی‌کند!

نکته تاسف بارتر دیگر در این قبیل اظهارات این است که درست در زمان پدید آمدن احساس وحدت و همدلی کم نظیری که به برکت خون شهید سلیمانی پدید آمده، چنین بیاناتی -بر خلاف نظر مخالفان سیاسی آقای عباسی- فقط کارکرد «نظر»‌ی ندارد و نوعی خط دادن به بخشی از مردم، یعنی همفکران آقای عباسی است برای حمله کردن به بخش دیگری از جامعه!

حقیقت آن است که اگر قرار به ورود دادستان باشد همین اظهارات است که ادله عقلانی و حقوقی قوی‌تر برای این منظور فراهم کرده است!

منبع: الف

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 31
  • صادق
    0

    همین عباسی خوبه که به دهن اصلاح طلبان بزنه تا خفه بشن

  • هادی
    0

    عباسی می خوای تکه تکه کنی دشمنان رو چرا مثل سردار نمی ری این کار رو انجام بدی راه باز جاده هم دراز

  • بیانیه
    0

    آقای عباسی ..کوتاه بیا .در خیر تو امیدی نیست شر مرسان

  • مهدی دادوند
    0

    آقای حسن عباسی حواست رو جمع کن ما ملت ایران به خون شما از خون ترامپ تشنه تریم!!!! مواظب حرف های گنده از دهنت باش و سرت بر بدنت سنگی نکند!!!

  • معصومه
    0

    اقای عباسی باهمین فرمون برید جلو...

  • علی
    0

    حسن جان زیاد داغ نکن از دست ما اصلاح طلبان بالاخره زباله دان تاریخ ایران برای امثال شماها ظرفیت خالی زیاد داره!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

  • مسعود
    0

    تکه تکه کنند؟مگه اینجا جنگل است؟مردک؟خوب بگو مردم به این ها رای ندهید.

    نظرات شما -
    • بهروز
      0

      آخه اینم دوست داره مثل سردار قلبها سپهبد سلیمانی اسم و آوازه‌ش همه جا بپیچه..اما سردار در سوریه و عراق داعشی‌ها رو تیکه پاره میکرد اما ایشون چون میترسه بره سوریه میخواد تو ایران چند نفر رو تیکه و پاره کنه بلکه اسمی ازش بمونه...

  • رها صهبا
    0

    کسانی که الان دارن تفرقه به پا میکنن و به مسایل دامن میزنن و اتش افروزی میکنن و جای همدلی و وحدت شروع به ازار و اذیت دیگران میپردازن ایرانی نیستن و ناسپاسن... سردار از همه دفاع کردند و جوانی و عمرشون رو دادند... ولی یعده انسانهای قدر ناشناس و بی ایمان هر چه دلشون خواست گفتند... و نمیدونم اسمشون رو‌ چی میشه گذاشت؟؟؟؟؟؟ جاهل؟؟؟ خائن؟؟؟؟ مزدور؟؟؟؟ چی؟؟؟؟ ... کسی که بخاطر من جنگیده حق به گردنم داره و من مدیونش هستم... متاسفم برای کسانی که فکر میکنن این رفتارهاشون نشانه رشد فکریه!!!!! این نگرششون در واقع نشانه اینه که حتی انسان نیستن... در سیاهی هستن...

  • علی
    0

    میترسم از روزهایی که برخی از اسم شهید سلیمانی سواستفاده کنن و اهداف نامشروع خود را پیش ببرن.

  • سی
    0

    یه روانشناس این بنده خدا را معاینه کند

    نظرات شما -
    • سیف
      0

      شما بیشتر به روانپزشک نیاز داری

    • بهروز
      0

      اینکه بعضی‌ها عاشق سینه‌چاک جناب عباسی هستند واسه ما عجیبه...راستی نکنه به شما هم قول سفر به مریخ داده؟بیخیال...از رشادت‌هاش توی سوریه بگو...زبون درازی رو همه بلدن...خدا رو شکر ما رهبری داریم که امثال عباسی فقط داد و بیداد میتونن بکنند و کاری از دستشون برنمیاد وگرنه وامصیبتا

  • ترانه جلالی
    0

    مسوولین اهل قلم اهل تریبونها بزرگان عاقلان و هر کسی در ایران در این لحظه و در هر شرایطی باید مردم رو به وحدت تشویق کنه... ولی واقعا من خودم برخورد کردم با افرادی که هیچ چیزشون کم نیست خوردن خوابیدن گشتن تفریح کردن و مال اندوزی و حالا دارن به سردار حرف میزنن... خب این خیلی تلخه... ولی باز به این معنا نیست که نمیشه از اونها یه ایرانی با غیرت ساخت... جاهلن در تاریکی به سر میبرن...

  • امید صفوی
    0

    کجا حکم قتل اصلاح طلب ها رو داد ها کجا!!!!!! قاسم سلیمانی هم در امور اقتصادی دخالت نمی کرد اکثر فعالیت هایش برون مرزی بود مگرنه سبیل شما رو دود می داد اگر تو سیاست بودند

  • ترانه جلالی
    0

    ازین ببعد در هر جناح و عقیده ای هستیم فقط و فقط به وحدت و جلوگیری از تفرقه فکر کنیم و به خودمون نهیب بزنیم و بگیم ما هموطنیم دشمن هم نیستیم... بی تدبیری ممنوع...

  • حسین
    0

    کجا بودی ای مرد مجاهد

  • عدالت
    0

    زنده باد دکتر عباسی

    نظرات شما -
    • بهروز
      0

      نه به این شعارت و نه به اون اسم مستعارت...حداقل اسم عدالت رو نزار چون عدالت اگه بخواد باشه باید خیلی وقت پیش‌ترها که جوانان شیعه‌ی ما در کشورهای همسایه بخاطر همین بلبل‌زبونی‌های امثال عباسی سر بریده میشدند ، جناب عباسی شما بر سر دار اعدام میشدند...کو عدالت...فقط حرف مفت و گنده‌گویی

  • مرتضی
    0

    حسن عباسی یا بیمار است یا قصد تفرقه افکنی بین مردم و بین نیروهای مسلح دارد.کل ملت ایران عزادار هستند ولی او می خواهد وحدت مردم از بین برود

  • حسن حاجی محمدی
    0

    مگر کسانی که عزت مردم را له میکنند مردم هستند اتفاقا آقای عباسی درست گفتند ما هرکسی که مجددا از مذاکره سخن بگوید دهانش را خرد میکنیم و تکه تکه اش میکنیم

  • hassan
    0

    آقای عباسی لطفا سکوت اختیار کنید. اگر توهین نکردم به علت احترام به سالها حضور در دفاع مقدس بود. لطفا سکوت کن و چیزی نگو

  • طز
    0

    بریددرخونه خودتون بازی کنید

  • ایرانی
    0

    چرا یک طرفه قضاوت می کنید؟ اگه انصاف دارید صحبت ها و اطلاعیه افرادی را که حسن عباسی در موردشان صحبت کرد چند لحظه نگاه کنید. کی زودتر شروع کرد؟

  • مشدی
    0

    چرا قوه قضاییه برای این آقا دستی بالا نمیزنه. ایشون دارند وحدت ملت را تخریب میکنند. جناب عباسی کوتاه بیایید و اینقد مغالطه نکنید. مردم ما هم الا ماشالله جو گیرن و با حرفهای امثال شما دشمن همدیگه میشوند. آخه عاقل نیستی یا خودتو زدی به کوچه علی چپ؟شما تا کی میخواهید به این نوع شاخ و شونه کشیدنتون ادامه بدید؟

  • صاحب زمانیا
    0

    بابا شما تا هزار سال دیگه به خاک پای سردار سلیمانی نمیرسید.اون کجا شما کجا. شما عقده دیده شدن دارید و همیشه میخوایید خودتونو نشون بدید از آستین کوتاه پوشیدنتون تا استفاده از عطر و ادکلن خارجی و حرفهای قلمبه سلمبه. شما حق ندارید احکام خدا رو زیر سوال ببرید و از کشتن و تکه تکه کردن هم وطنان عزیزمون حرف بزنید آخه به چه قیمتی؟هرکس با هر دیدگاهی که باشه محترمه و در زیر سایه خدای خودش زندگی میکنه.

  • سعادت حسینی
    0

    این سالها خسارتی که اصلاح طلبهای لیبرال به ملت زدند کم نیست ملت در این دوره دیگه میداند به کسانی رای دهند این عاشقان غرب و مذاکره همان نفوذی هایی هستند که رهبر به آنها اشاره کرده ومیکند.ماهمه اماده وسرباز کفن پوش وجان برکف رهبرمان هستیم واینجماعت نگران آقازاده های وحرامزاده های خارج نشینشون هستند چپاول ملت دیگه کافیه.جانم فدای رهبرم

  • علی فاتح
    0

    ملت خادمین راخوب می شناسند مسئولین باید از مراسم حاج قاسم عزیزدرس بگیرند

  • تقی
    0

    آقای عباسی، لطفا تفرقه نیفکن و عقلانیت بخرج بده و ادب داشته باش، و درنده خویی خود را ادب کن!

    نظرات شما -
    • بهروز
      0

      این عباسی احتمالا با تبلیغ همون بلیطهایی که برای مریخ داشت یک سفر فضانوردی رفته حالش خوش نیست

  • بهروز
    0

    جناب عباسی از کسانی هستند که بسیار آرزو دارند که ایران رو به حال و روز سومالی در بیارند..یعنی یکی پیدا نمیشه به تمام آقایان مدعی علم سیاست تذکر جدی بده که در زمانی که بزرگان مملکت هنوز پابرجا و مستحکم هستند حق ابراز وجود و ایجاد تفرقه ندارند..‌واقعا نمیتونن جلوی زبان امثال عباسی رو بگیرند؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها