به اندازه یک مدینه فاضله برای اصفهان هزینه فرهنگی شده است!

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به اندازه یک مدینه فاضله برای اصفهان هزینه فرهنگی شده است، اما همچنان مشکلات باقی است.

به اندازه یک مدینه فاضله برای اصفهان هزینه فرهنگی شده است!

کوروش محمدی در بازدید از گرمخانه "انجمن پایان کارت خوابی امید" اظهار کرد: نگاه عجیب و غریبی در شهرداری اصفهان وجود دارد که می‌گوید ما متولی اعتیاد نیستیم و این نگاه هرچه به پایان مدیریت شهری نزدیک می‌شویم پررنگ‌تر می‌شود، این در حالی است که در تهران این شهرداری است که در بحث گرمخانه‌ها و اعتیاد واقعا همکاری کرده و با دیگر ارگان‌ها پیش می‌رود.

وی افزود: وقتی به هزینه‌ها و اعتبارات فرهنگی که در شهرداری اصفهان در نظر گرفته شده نگاه می‌کنیم،‌ می‌بینیم که با این ارقام و اعداد به اندازه یک مدینه فاضله برای اصفهان هزینه فرهنگی شده است، اما مشکلات همچنان باقی است.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: مدیران انجمن پایان کارتن خوابی امید کار بزرگی کرده‌اند و خوشحالیم که توانسته‌اند به لطف خدا ادامه دهند و از پا ننشسته‌اند.

محمدی خاطرنشان کرد: سندی در شورای پنجم در خصوص معضلات اجتماعی دیده شده است که در آن به بحث گرمخانه‌ها و به خصوص گرمخانه زنان جدی ورود شده و پس از شروع کار شورای پنجم این سند مهم که گرمخانه‌ها نیز بخشی از آن است روی میز شورای شهر قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: همه باید کمک کنیم تا معضلات اجتماعی کاهش یابد و مدیریت شهری نیز در این زمینه وظایفی دارد که باید اجرایی کند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها