۶۸ کیلوگرم موادمخدر در استان مرکزی کشف شد

۶۸ کیلوگرم موادمخدر در استان مرکزی کشف شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک ، سرهنگ یوسف سپهوند اظهار داشت: در یکی از این عملیات‌ها، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یکی از شهرستان‌های استان در تحقیقاتی از جابه‌جایی مقادیری مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودروی کامیون مطلع شدند و برنامه‌ریزی عملیاتی برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان آغاز شد.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده پلیس، سرانجام خودروی مورد نظر در یکی از محورهای مواصلاتی استان شناسایی شد و مقدار 30 کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به شکل ماهرانه‌ای در زیر بار میوه پرتقال جاساز شده بود کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: در این عملیات دو نفر دستگیر شدند و دو دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف شد.

سپهوند با اشاره به دیگر عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تهران اجرایی شد خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در روند تحقیقاتی از فعالیت دو قاچاقچی مواد مخدر که در سطح کشور به صورت گسترده فعالیت می‌کردند، مطلع شدند و بلافاصله تمهیدات لازم را برای دستگیری آنان آغاز شد.

وی اضافه کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افراد مورد نظر که در حال جابه‌جایی یک محموله مواد مخدر بودند، در یکی از استان‌های جنوبی کشور شناسایی و مشخص شد که قاچاقچیان مذکور با دو دستگاه خودروی سواری در حال انتقال مواد مخدر به مرکز کشور هستند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بلافاصله تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هماهنگی دستگاه قضایی به محل عبور محموله مواد مخدر در سطح محورهای مواصلاتی اعزام و سرانجام موفق شدند در بستری عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تهران، خودروهای مذکور را در ورودی استان تهران شناسایی و متوقف و در بازرسی از آنها 38 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

وی افزود: در این عملیات هم دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده، به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها